dimentiy писал(а):Есть. Надо сначала планировать как рабочие места из центра выносить, а потом - метро рисовать.
В СРСР було можливо. Зараз робочі місця в приватних руках. Хто захоче офіси на Бортничах серед дев’ятиповерхівок? Так що центр буде завжди набитий людьми. А несучасні мрії про заводи на 50 000 робочих місць можна залишити Карлу Марксу.
І КиївСіті не в центральних районах не близьких до історичного шарму старого міста люди теж не приймуть.
Demianenko писал(а): 13)Фантазия разыгралась, охота и туннель под Днепром, и Ленинградскую пл, и Ж/Д Вокзал «Дарница»
Так мусить бути, хоча б в 22 сторіччі. Можна зачепити або на радіус на Автозаводську, або на Борщагівський ШТ.
Demianenko писал(а):Не хочешь? заставим! не умеешь? научим! (с)
Офіс на лівому березі, за яким наглядають стрункі, легкоодягнені в шкіру, чорні чоботи і кашкети наглядачки з батогами в руках. Це єдиний спосіб зробити такий офіс населеним навіть з примусу.
Офіс на лівому березі, за яким наглядають стрункі, легкоодягнені в шкіру, чорні чоботи і кашкети наглядачки з батогами в руках. Це єдиний спосіб зробити такий офіс населеним.
vadik, что ты куришь? Понижение налогообложения, сниженные цены на коммунальные услуги и электроэнергию, большое количество парковочных мест и хорошо развитая инфраструктура. Захотят тут же. Надо мотивировать, а не стимулировать.
И вообще, смотрю, ты абсолютно не разбираешься в вопросе. Возле м. Левобережная настроили бизнес центров. Они очень населены. На Протасовом Яру (ул. Амосова и Гринченко), что центром назвать можно только с огромной натяжкой, офисы "под завязку". Примеров масса.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
dimentiy, замість прикладів візьми першу ліпшу статистику. Ось що мені попалося, дворічної давнини. Нові бізнес центри за даними Соцмарт, 14 штук, з яких жоден на лівому березі, або Святошинському чи Оболонському районі. Переваги статистики над поодинокими випадками не треба роз’яснювати?
Пониження податків—що ти куриш??
Спеціально понижені ціни на комунальні—що ти куриш??
Спеціально понижені ціни на електрику—що ти куриш??
Добре розвинена інфраструктура—ось в цьому весь цимес, в інфраструктуру офісу категорії А входить приємне навколишнє середовище.
Назва
Адреса
Вид
Район
Загальна площа будівлі
Клас
1
БЦ Ільїнський, 2га черга
Вул. Ільїнська, 8
БЦ
Поділський
33570
А
2
Каньон
вул. Ярославська, 44
ТОК+ спортивний
Поділський
8500
В
3
Capital House
вул. Жилянська, 31
БЦ
Голосіївський
12000
В
Но мы же говорили не о точечных стройках, а о масштабном КиевСити. Где бы он не был это будет завидным местом, центральные офисы представительств всех крупных компаний. Это международная практика, во всем мире так.
Ой ладно... Устал, не буду спорить. Другую статистику только возьму. Из 100% моих сотрудников 85% с радостью работали бы не в центре. Левый или правый берег - не важно. Причин несколько - и забитый транспорт, и машину некуда деть, и постоянные пробки. А у тебя "батоги" и "черевики"... Угу, смешно, но не более. То, что большинство БЦ строятся не на левом берегу - это проблема. Ее можно решать теми методами, которыми "что я курю".
Demianenko, да, так, но у нас сейчас вместе с представительствами в "КиевСити" сосредоточена львиная доля раб. мест, которым необязательно там быть.
А вообще, если говорить о такой концепции, то такое Сити должно быть уж точно не в историческом центре города, а у нас оно где? Так отож ™
PS: Админы, а можно ли отдельные темы в Игнор ставить?
Якщо там будуть хмарочоси, на що я дуже сподіваюсь, це буде означати лише одне—ціна оренди такого офісу буде захмарна. За захмарні ціни вимагають завжди краєвид і центральність. В умовах Києва це означає крім всього іншого близкість до Дніпра. Престиж дорівнює вотерфрант, тут неможливо сперечатися.
Рибальский острів підходить, в крайньму разі Теличка або безпосередньо ліве узбережжя коло води, там буде красивий краєвид на Лавру.
А ось запроторити КиївСіті на Новобіличі або ДВРЗ не вийде ніколи. Так що ’розсередити’ Київ у сенсі полегшення транспортної ситуації за допомогою КиївСіті не вийде, можна не покладати зайвих на те надій. Хіба лише в тому аспекті, що воно повинне бути на кільці міської електрички, щоб доїхати експресом з Борисполя.
По поводу центра правы. Я просто на шулявке живу и часто езжу на автостанцию. Вот под себя как-то подсознательно и подстроил. Но все-таки от довженко до индустриального и по телиги пробки есть. Очень много маршруток курсирует.
Подправил (расположение некоторых станций не точное)
Серым цветом станции под вопросом.