Страница 11 из 196

Добавлено: 06 сен 2011, 12:49
ЛиС
Вообще рекомендую месторасположение убрать. За подобное состояние может кой-кому достаться "на орехи".

Добавлено: 06 сен 2011, 13:06
TANK
да любые подьездные пути ко всем предприятиям в таком состоянии, орехов на всех не хватит.

Добавлено: 06 сен 2011, 13:18
dimentiy
Тот путь НЯЗ УЗ не пренадлежит.

Добавлено: 06 сен 2011, 16:05
sashman
ЛиС писал(а):Вообще рекомендую месторасположение убрать. За подобное состояние может кой-кому достаться "на орехи".
Достаться за дело?

Добавлено: 06 сен 2011, 16:21
TANK
неподпиленный габарит, просевшие стыки

Добавлено: 07 сен 2011, 11:17
emsviking
так это более чем за дело

Добавлено: 26 сен 2011, 17:24
sternmacher
http://www.unian.net/ukr/news/news-458728.html

«Укрзалізниця» представляє нову класифікацію пасажирських потягів
Фахівці залізничної галузі розробили нову систему класифікації пасажирських потягів.
Як повідомляє прес-центр «Укрзалізниці», підготовлено проект нової системи класифікації пасажирських потягів, нова система розроблена на виконання Національного плану дій на 2011 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Багате суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», затвердженого Указом Президента України «Про Національний план дій на 2011 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки» від 27 квітня 2011 № 504/2011.
Як зазначають у відомстві, нова система класифікації перебуває на розгляді і затвердженні в Міністерстві інфраструктури України.
«Укрзалізницею» запропоновано такі класи пасажирських потягів:
денні пасажирські потяги - Євро Сіті (ЄС), Інтер Сіті + (ІС +), Інтер Сіті (ІС), Регіональний експрес (РЕ), Регіональний потяг (PП); нічні пасажирські потяги - Євро Найт (EN), Нічний експрес (НЕ), Нічний швидкий (НС), Нічний пасажирський (НП).
Згідно з повідомленням:
Євро Сіті (ЄС) - денний потяг високошвидкісного міжнародного сполучення. Вимоги: маршрутна швидкість 90 км/год і більше при допустимій швидкості більш як 200 км/год, мінімум зупинок, вагони з місцями для сидіння 1 класу з рівнем сервісу «преміум» і 2 класу з рівнем сервісу «бізнес», підвищена вартість проїзду за рахунок швидкості і комфорту/сервісу.
Інтер Сіті + (ІС +) - денний швидкісний потяг регіонального сполучення. Вимоги: маршрутна швидкість 90 км/год і більше при допустимій швидкості до 200 км/год, мінімум зупинок, вагони з місцями для сидіння 1 класу з рівнем сервісу «преміум» і 2 класу з рівнем сервісу «бізнес», підвищена вартість проїзду за рахунок швидкості і комфорту/сервісу.
Інтер Сіті (ІС) - денний швидкісний потяг регіонального сполучення. Вимоги: маршрутна швидкість від 70 до 90 км/год при допустимій швидкості до 160 км/год, мінімум зупинок, вагони з місцями для сидіння 1 класу з рівнем сервісу «преміум», 2 класу з рівнем сервісу «бізнес», 3 класу з рівнем сервісу «стандарт», підвищена вартість проїзду за рахунок швидкості і комфорту/сервісу.
Регіональний експрес (РЕ) - денний швидкісний потяг регіонального сполучення. Вимоги: маршрутна швидкість від 70 до 90 км/год при допустимій швидкості до 140 км/год, вагони з місцями для сидіння 1 класу з рівнем сервісу «бізнес», 2 класу з рівнем сервісу «бізнес» і 3 класу з рівнем сервісу «стандарт», при визначенні вартості проїзду враховується доплата за швидкість і комфорт/сервіс.
Регіональний потяг (PП) - денний потяг регіонального сполучення. Вимоги: маршрутна швидкість до 70 км/год при допустимій швидкості до 120 км/год, вагони з місцями для сидіння 2 класу з рівнем сервісу «бізнес» і 3 класу з рівнем сервісу «стандарт», при визначенні вартості проїзду враховується доплата за комфорт/сервіс.
Євро Найт (EN) - нічний швидкісний потяг міжнародного сполучення. Вимоги: маршрутна швидкість 90 км/год і більше при допустимій швидкості до 200 км/год, мінімум зупинок, вагони з місцями СВ + з рівнем сервісу «преміум», СВ з рівнем сервісу «бізнес» і К (купе) з рівнем сервісу «бізнес», підвищена вартість проїзду за рахунок швидкості і комфорту/сервісу.
Нічний експрес (НЕ) - нічний швидкісний потяг, який може використовуватися як для міжнародного, так і регіонального сполучення. Вимоги: маршрутна швидкість від 70 до 90 км/год при допустимій швидкості до 160 км/год, вагони з місцями СВ з рівнем сервісу «бізнес», К (купе) з рівнем сервісу «стандарт» і ПЛ (плацкарт) з рівнем сервісу «економ», вартість проїзду залежить від типу місць у вагонах і рівня комфорту/сервісу.
Нічний швидкий (НС) - нічний швидкий поїзд, який може використовуватися як для міжнародного, так і регіонального сполучення. Вимоги: маршрутна швидкість від 50 до 70 км/год при допустимій швидкості до 140 км/год, вагони з місцями СВ з рівнем сервісу «бізнес», К (купе) з рівнем сервісу «стандарт» і ПЛ (плацкарт) з рівнем сервісу «економ», вартість проїзду залежить від типу місць у вагонах і рівня комфорту/сервісу.
Нічний пасажирський (НП) - нічний потяг регіонального сполучення. Вимоги: маршрутна швидкість до 50 км/год при допустимій швидкості до 140 км/год, вагони з місцями К (купе) з рівнем сервісу «стандарт» і ПЛ (плацкарт) з рівнем сервісу «економ», вартість проїзду залежить від типу місць у вагонах і рівня комфорту/сервісу.
Рекомендований перелік послуг, який може надаватися в потягах, формується на основі їх класифікації і залежить від рівня комфорту/сервісу.
Як зазначають у відомстві, до переваг класифікації належить: цілковита відповідність з класифікацією Європейського Союзу; відповідність українських та англомовних назв і абревіатур; лаконічність; зрозумілість для споживача; лінгвістична і семантична відповідність і зрозумілість для споживачів з України та ЄС; відповідність цілям ринкового позиціонування; успадкування існуючої в Україні класифікації; відповідність існуючій і перспективній тарифній політиці.
Довідка УНІАН. Зараз в Україні потяги класифікуються як швидкі пасажирські, прискорені пасажирські, звичайні пасажирські. Потяги можуть бути фірмовими, підвищеного комфорту.

Добавлено: 26 сен 2011, 20:12
ЛиС
По данным агенства "ОБС" - возле станции Борисполь ЮЗЖД поврежден газопровод. Станция Борисполь и близлежащие перегоны обесточены. Все поезда направлены через Гребенку-Прилуки-Нежин

Добавлено: 26 сен 2011, 21:44
Klovsky
От нас это пока скрывают http://www.uz.gov.ua/statistics_3/common/ShowPage2.php

Добавлено: 26 сен 2011, 23:30
straus
ЛиС писал(а):По данным агенства "ОБС" - возле станции Борисполь ЮЗЖД поврежден газопровод. Станция Борисполь и близлежащие перегоны обесточены. Все поезда направлены через Гребенку-Прилуки-Нежин
Совсем даже не ОБС, а официальная информация
http://www.swrailway.gov.ua/newsline/?nid=1032

Добавлено: 27 сен 2011, 00:58
sashman
Всё, хана нормальным пассажирским поездам, до них добрались любители Национального плана действий. :x

Добавлено: 27 сен 2011, 01:22
Jyraff
Ну чого зразу хана? Просто розведуть зоопарк назв, щоб люди плутались. Хоча може навпаки, стане зрозумілішим формування тарифів, а то зараз наче назва одна, а ціни в півтора рази скачуть (особливо для фірмових).
Те, що у класифікації присутні "Нічний пасажирський (НП)" (я так розумію, це поїзди 6хх типу Шепетівка-Франківськ) та "Регіональний потяг (PП)" (по опису схоже на електрички підвищенного комфорту), дає надію, що економні варіанти поїздів не знищать, як клас.

Добавлено: 27 сен 2011, 06:39
XAN
ДА проблема не в переименовании милиции в поилцию, а в этом.

Добавлено: 27 сен 2011, 08:59
dimentiy
Всё, хана нормальным пассажирским поездам
Если честно, нормальных пассажирских поездов у нас на пальцах сосчитать... Я поеду лучше в дневном Хюндай чем на И-Франковск-Харьков но ночью.
ДА проблема не в переименовании милиции в поилцию, а в этом.
Многие отмены (не все, конечно), выглядят вполне логичными.

Добавлено: 27 сен 2011, 09:22
Dimon
54/53 Київ – Санкт-Петербург прискорити,ув`язати з п.49/50
радует, что мои многочисленные жалобы не остались без присмотра и поезт таки ускорят. А что значит увязать с поездом 49/50?