...тільки в головних вагонах.XAN писал(а):Для такого нужны Шарфы...
пару вопросов
Модераторы: dimentiy, Администраторы
http://metro.kiev.ua/?q=node/2746
Фінансово-економічні показники господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за січень – грудень 2011 року
Пнд, 13/02/2012 - 08:56
Протягом 2011 року Київським метрополітеном перевезено 519,0 млн. пасажирів. З них: 390,6 млн. пасажирів - платні перевезення (в т.ч., 30 млн. студентів за пільговими квитками), 128,4 млн. пасажирів - пільгові перевезення (40 категорій громадян за пільгами на безкоштовний проїзд згідно Законів України та рішень Київради).
Доходи Київського метрополітену за 2011 рік склали 879,7 млн. грн., з них:
від перевезень пасажирів — 731,4 млн. грн.;
від надання площ в оренду (згідно з рішенням Київської міської ради від 30.12.2010 №573/5385 "Про бюджет міста Києва на 2011 рік", 50% надходжень підлягає обов'язковому перерахуванню до бюджету міста Києва) — 18,6 млн. грн.;
від надання площ для розміщення реклами — 8,2 млн. грн.;
інші (від надання послуг стороннім організаціям, об’єктів соціальної сфери, реалізації вторресурсів тощо) — 34,6 млн. грн.;
отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з міського бюджету (недоотримано за надані послуги – 113,5 млн. грн.) — 13,0 млн. грн.;
отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з державного бюджету (недоотримано за надані послуги – 86,7 млн. грн) — 73,9 млн. грн.
Витрати Київського метрополітену за 2011 рік склали 1 200,4 млн. грн., з них:
на оплату праці — 413,8 млн. грн.;
відрахування до державних та соціальних фондів — 151,7 млн. грн.;
придбання матеріалів, сировини, комплектуючих для ремонту вагонів, колій, ескалаторів, кабельного господарства тощо — 105,7 млн. грн.;
електроенергія — 81,4 млн. грн.;
тепло -, водопостачання, паливо, газ — 24,8 млн. грн.;
амортизація (без урахування нарахованої на безоплатно отримані активи) — 163,8 млн. грн.;
інші операційні витрати (обов’язкове аварійно-рятувальне обслуговування, банківські послуги, вивіз сміття, зв'язок, охорона праці, податки тощо) — 55,8 млн. грн.;
обов’язковий платіж у розмірі 50% суми надходжень від оренди — 9,2 млн. грн.;
фінансові та інші витрати (обслуговування кредитів, залучених на придбання вагонів, будівництво метрополітену за рахунок бюджетних коштів – 173,5 млн.грн, поповнення обігових коштів – 16,3 млн. грн, інші витрати – 4,4 млн. грн.) — 194,2 млн. грн.
Фінансовим результатом господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за 2011 рік став збиток у сумі 320,7 млн. грн.
То есть, имеем отрицательный баланс.
Просветите, как они считают: в расходы внесены
- будівництво метрополітену за рахунок бюджетних коштів – 173,5 млн.грн
в то же время, этой суммы в доходах нету.
Или такими хитрыми подсчётами можно легко уйти в минус при реальном положительном балансе?
Какие ещё статьи должны быть в балансовом отчёте?
Фінансово-економічні показники господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за січень – грудень 2011 року
Пнд, 13/02/2012 - 08:56
Протягом 2011 року Київським метрополітеном перевезено 519,0 млн. пасажирів. З них: 390,6 млн. пасажирів - платні перевезення (в т.ч., 30 млн. студентів за пільговими квитками), 128,4 млн. пасажирів - пільгові перевезення (40 категорій громадян за пільгами на безкоштовний проїзд згідно Законів України та рішень Київради).
Доходи Київського метрополітену за 2011 рік склали 879,7 млн. грн., з них:
від перевезень пасажирів — 731,4 млн. грн.;
від надання площ в оренду (згідно з рішенням Київської міської ради від 30.12.2010 №573/5385 "Про бюджет міста Києва на 2011 рік", 50% надходжень підлягає обов'язковому перерахуванню до бюджету міста Києва) — 18,6 млн. грн.;
від надання площ для розміщення реклами — 8,2 млн. грн.;
інші (від надання послуг стороннім організаціям, об’єктів соціальної сфери, реалізації вторресурсів тощо) — 34,6 млн. грн.;
отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з міського бюджету (недоотримано за надані послуги – 113,5 млн. грн.) — 13,0 млн. грн.;
отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з державного бюджету (недоотримано за надані послуги – 86,7 млн. грн) — 73,9 млн. грн.
Витрати Київського метрополітену за 2011 рік склали 1 200,4 млн. грн., з них:
на оплату праці — 413,8 млн. грн.;
відрахування до державних та соціальних фондів — 151,7 млн. грн.;
придбання матеріалів, сировини, комплектуючих для ремонту вагонів, колій, ескалаторів, кабельного господарства тощо — 105,7 млн. грн.;
електроенергія — 81,4 млн. грн.;
тепло -, водопостачання, паливо, газ — 24,8 млн. грн.;
амортизація (без урахування нарахованої на безоплатно отримані активи) — 163,8 млн. грн.;
інші операційні витрати (обов’язкове аварійно-рятувальне обслуговування, банківські послуги, вивіз сміття, зв'язок, охорона праці, податки тощо) — 55,8 млн. грн.;
обов’язковий платіж у розмірі 50% суми надходжень від оренди — 9,2 млн. грн.;
фінансові та інші витрати (обслуговування кредитів, залучених на придбання вагонів, будівництво метрополітену за рахунок бюджетних коштів – 173,5 млн.грн, поповнення обігових коштів – 16,3 млн. грн, інші витрати – 4,4 млн. грн.) — 194,2 млн. грн.
Фінансовим результатом господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за 2011 рік став збиток у сумі 320,7 млн. грн.
То есть, имеем отрицательный баланс.
Просветите, как они считают: в расходы внесены
- будівництво метрополітену за рахунок бюджетних коштів – 173,5 млн.грн
в то же время, этой суммы в доходах нету.
Или такими хитрыми подсчётами можно легко уйти в минус при реальном положительном балансе?
Какие ещё статьи должны быть в балансовом отчёте?
Огромнейшая сумма, а сколько заработал арендатор рекламных площадей?!NNNN писал(а):http://metro.kiev.ua/?q=node/2746
Фінансово-економічні показники господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за січень – грудень 2011 року
Пнд, 13/02/2012 - 08:56
...
Доходи Київського метрополітену за 2011 рік склали 879,7 млн. грн., з них:
...
від надання площ для розміщення реклами — 8,2 млн. грн.;
...

- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Разглядывая различные строительные схемы с трассировкой тоннелей, неоднократно натыкался на аббревиатуры, которые пока не смог расшифровать. Может кто-то знает их полный вариант?
ЦСП - ставится в начале камеры съезда. Вопрос снят - это Центр Стрелочного Перевода.
УПП - что-то связанное с перегонными металлоконструкциями или сама металлоконструкция.
ЕПВ - на имеющейся схеме этим обозначен дополнительный аппендикс, примыкающий к перегонным тоннелям.
P.S. Аббревиатуры написаны скорее всего на украинском.
ЦСП - ставится в начале камеры съезда. Вопрос снят - это Центр Стрелочного Перевода.
УПП - что-то связанное с перегонными металлоконструкциями или сама металлоконструкция.
ЕПВ - на имеющейся схеме этим обозначен дополнительный аппендикс, примыкающий к перегонным тоннелям.
P.S. Аббревиатуры написаны скорее всего на украинском.
Здесь могла быть моя подпись...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Почему люди с билетами на Евро идут через АКПП?
http://www.metro.kiev.ua/node/2978
http://www.metro.kiev.ua/node/2978
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- sashman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 7031
- Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
- Откуда: оттуда.
- Контактная информация:
На нескольких фотках видна тянущаяся к ридеру рука в белом рукаве, а на других — БСК в руках у КАПП. 
Так что может и постановочные кадры, а, может, есть специально обученные карточки для hassle-free пропуска ломящихся фанатов (проще приложить карточку, чем убедить пройти через ручной контроль).
Первая пачка фоток, снятых на Nikon неопределённой модели, классная, а фотограф с EOS 1000D явно не умеет пользоваться вспышкой

Так что может и постановочные кадры, а, может, есть специально обученные карточки для hassle-free пропуска ломящихся фанатов (проще приложить карточку, чем убедить пройти через ручной контроль).
Первая пачка фоток, снятых на Nikon неопределённой модели, классная, а фотограф с EOS 1000D явно не умеет пользоваться вспышкой

Океания всегда воевала с Ост-Азией