Новые вагончики.

о том, что на колёсах

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Семен
Дежурный по станции
Дежурный по станции
Сообщения: 326
Зарегистрирован: 23 янв 2009, 18:51
Откуда: Нью Васюки

Сообщение Семен »

Давайте быть реалистами: эти 100 вагонов планируют закупить на условиях финансового лизинга сроком до 5 лет.Понятно, что ЭБРР потребует надежных гарантий под свои деньги, но это не означает обязательной закупки европейских вагонов.100 вагонов сразу не сможет сделать ни один завод.Сколько нужно вагонов для сохранения интервала на ККЛ после открытия 3 станций?где-то проскакивала цыфра 50 вагонов.Кто кроме россиян сможет сделать и поставить 50 вагонов максимум к концу года?Вопрос риторический.А с остальными 50 может быть так- сейчас даеться заказ Крюковскому заводу и через годик- годик с небольшим они готовы.Негатив в том, что ЭБРР потребует что-то серьезное и отвертеться КПКМу будет очень сложно
За высказывания ника автор ответственности не несет

Аватара пользователя
Ворчун
повар
повар
Сообщения: 591
Зарегистрирован: 16 ноя 2008, 01:09
Откуда: Киев

Сообщение Ворчун »

Семен писал(а):.Негатив в том, что ЭБРР потребует что-то серьезное и отвертеться КПКМу будет очень сложно
ЕБРР дает кредит не КПКМ, а городу Киеву и вертется будут в мэрии.

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12637
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

tov_tob писал(а):А то, что деньги на текущий момент выделяет не государство, а ЕБРР - не имеет значения?
Имеет. Тогда эта норма не действует, только для закупки за гос. средства.
Но сейчас кредитные ресурсы в мире такие дефицитные, что не верится в их наличие для КП КМ.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Klovsky писал(а):
tov_tob писал(а):А то, что деньги на текущий момент выделяет не государство, а ЕБРР - не имеет значения?
Имеет. Тогда эта норма не действует, только для закупки за гос. средства.


Неправильная трактовка. Читаем первоисточники
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... 1-2008-%EF

4) державні кошти - кошти Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим та місцевих бюджетів, державні кредитні ресурси, а також кошти Національного банку, державних цільових фондів, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, які спрямовуються на придбання товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення діяльності зазначених органів, кошти підприємств;
13) підприємства - державні, у тому числі казенні підприємства, установи та господарські товариства, у статутному капіталі яких державна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків, їх дочірні підприємства, а також підприємства і господарські товариства, у статутному капіталі яких 50 та більше відсотків належать державним, у тому числі казенним підприємствам і господарським товариствам, у статутному капіталі яких державна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків;
Вне зависимости откуда у госпредприятия появляются деньги на счету: то ли получены из бюджета, то ли заработаны "непосильным трудом", то ли получены в виде кредита — это все государственные деньги.

Dura lex, sed lex
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Семен
Дежурный по станции
Дежурный по станции
Сообщения: 326
Зарегистрирован: 23 янв 2009, 18:51
Откуда: Нью Васюки

Сообщение Семен »

Усі пропозиції були відкриті відповідно до інструкції розкриття тендерних пропозицій представлені банком та складеній згідно з "Принципами та правилами закупівель товарів та послуг Європейського банку реконструкції та розвитку".

Надані тендерні пропозиції будуть детально вивчатися робочою групою у складі спеціалістів метрополітену та закордонних консультантів щодо їх відповідності вимогам замовника. За результатами своєї діяльності робоча група надасть пропозиції ЄБРР щодо визначення переможця торгів.

Як відомо, закупівля вагонів метро буде здійснюватись за кошти Європейського банку реконструкції та розвитку.

29 травня Київрада дозволила КП "Київський метрополітен" купити 100 вагонів метро на умовах фінансового лізингу з правом викупу.

За розрахунками підприємства, загальна вартість 100 вагонів складе близько 800 мільйонів гривень, а сума першої оплати (15%) - 113,5 мільйона гривень.
Я из этого делаю однозначный вывод, что деньги выделяются метрополитену.Или просветите несведущего, что значит в 55 пункте годового плана закупок метрополитена фраза місцевий(не міський) бюджет?
За высказывания ника автор ответственности не несет

Аватара пользователя
Ворчун
повар
повар
Сообщения: 591
Зарегистрирован: 16 ноя 2008, 01:09
Откуда: Киев

Сообщение Ворчун »

перемещено

[Ворчун, есть раздел форума посвященный Бакинскому метрополитену.]

Santehnik
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3013
Зарегистрирован: 29 янв 2007, 16:49
Откуда: Киев

Сообщение Santehnik »

Вот что пишут тут:
cyclofillydea · [Россия] Санкт-Петербург
Фото: 51

В этом году на Вагонмаше для Киева ещё метровагоны строят, так что ждите Пришельцев. )))))
P.S. И этот скоро поедет.
цитировать · 13.07.2009 10:33 MSD
XAN · [Украина] Киев
Фото: 2

Цитата (cyclofillydea, 13.07.2009):
> В этом году на Вагонмаше для Киева ещё метровагоны строят, так что ждите Пришельцев. )))))
> P.S. И этот скоро поедет.

Результаты тендера уже решены? О_0 Или это желание вагонмаша?
цитировать · 13.07.2009 11:04 MSD
cyclofillydea · [Россия] Санкт-Петербург
Фото: 51

Точной информацией не обладаю на счёт тендера и выигрыша. Но заказ на вагоны для Киева есть.

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob »

cyclofillydea писал(а):В этом году на Вагонмаше для Киева ещё метровагоны строят, так что ждите Пришельцев
Из вышесказанного напрашивается вопрос: уже строят или будут строить?
Здесь могла быть моя подпись...

Аватара пользователя
Bomberman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
Откуда: Kyiv / Toronto

Сообщение Bomberman »

Еще здесь есть информация
http://metro.nwd.ru/viewtopic.php?p=105660#p105660
Практически на мази новый договор с Киевским метрополитеном, пока предварительно ЗАО "Вагонмаш" к сентябрю-октябрю должно поставить в Киев 6 головных вагонов мод. 81-540.2К (будут восстанавливать вагоны, изготовленные в 2008 году).
сейчас эти вагоны на ПТМЗ в полуразобранном виде, так как в начале года они послужили донорами деталей для последних вагонов заказа прошлого года (10373-10374 и 11609-11613). Необходимо установить часть пневматики, сцепки, ЭКК и тележки. В принципе это недолго, главное, что вся подвагонка готова.
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

РКСУ будет там?
Люблю пневматику!

Аватара пользователя
Bomberman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
Откуда: Kyiv / Toronto

Сообщение Bomberman »

Dimon писал(а):РКСУ будет там?
Да
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

''ЛИГА:Закон'' писал(а):
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 25.06.2009 р. N 713

Київ

Про придбання вагонів метрополітену

Відповідно до пункту 1 частини "а" та пункту 1 частини "б" статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", пункту 3 статті 17 Закону України "Про міський електричний транспорт", Закону України "Про фінансовий лізинг", Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921, на виконання Державної програми будівництва і розвитку метрополітенів на 2006 - 2010 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 07.03.2006 N 257, Державної цільової програми підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, затвердженої постановою Кабінету міністрів України від 16.10.2008 N 937, рішення Київської міської ради від 28.05.2009 N 546/1602 та з метою підвищення безпеки, комфортності і культури транспортного обслуговування киян та гостей столиці:

1. Комунальному підприємству "Київський метрополітен":

1.1. Здійснити відповідні процедури щодо закупівлі фінансових лізингових послуг (вагони метрополітену) з дотриманням вимог положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти та Закону України "Про фінансовий лізинг".

1.2. Умови надання фінансових лізингових послуг погодити з постійною комісією Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку, постійною комісією Київської міської ради з питань транспорту та зв'язку та з виконавчим органом Київради (Київською міською державною адміністрацією).

1.3. Провести закупівлю фінансових лізингових послуг (100 вагонів метрополітену) з правом викупу за результатами проведеного тендера зі сплатою з бюджету міста Києва у 2009 році не більше 15 % від загальної вартості "предмета лізингу, а решта протягом 2010 - 2014 років за рахунок та в межах коштів, передбачених бюджетом та Програмою соціально-економічного розвитку м. Києва на придбання рухомого складу метрополітену на відповідний рік.

1.4. Використовувати придбані вагони у звичайному режимі експлуатації з переведенням після повної сплати платежів згідно з зобов'язаннями договору фінансового лізингу у власність територіальної громади міста Києва.

2. Головному управлінню транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

2.1. Виступати координатором робіт, спрямованих на виконання заходів, зазначених в п. 1.3 цього розпорядження.

2.2. Взяти до відома, що фінансування закупівлі вагонів метрополітену на умовах фінансового лізингу в 2009 році буде здійснюватись за рахунок асигнувань та в межах коштів, передбачених бюджетом та Програмою соціально-економічного розвитку м. Києва на 2009 рік.

2.3. При формуванні Програми соціально-економічного розвитку м. Києва на 2010 та наступні роки у встановленому порядку подавати до Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інвестиційні пропозиції щодо фінансування заходів, зазначених в п. 1.3 цього розпорядження.

3. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д. Я прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.

Голова
Л. Черновецький
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
@ktivity
Путеец
Путеец
Сообщения: 102
Зарегистрирован: 11 апр 2009, 15:44
Откуда: ТЧ-2

Сообщение @ktivity »

Неужели СБЛ обновят? :)) хотя вряд ли...

Аватара пользователя
HAnS
Машинист
Машинист
Сообщения: 482
Зарегистрирован: 04 июл 2007, 16:32

Сообщение HAnS »

В метро крутять ролики про закупівлю 30 вагонів КВСЗ

AMY
Памятник
Сообщения: 14316
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

В метро крутять ролики про закупівлю 30 вагонів КВСЗ

Да-да-да. Тоже видел [одним глазом...] Типо закупим уже в ... 2010 году Изображение


ПРОТОКОЛ № 11/35
засідання постійної комісії Київської міської ради
з питань бюджету та соціально-економічного розвитку
(26.05.2009)


<skip>

Про проект рішення «Про придбання вагонів метрополітену»

Слухали: Інформацію П.Мірошнікова – начальника комунального підприємства «Київський метрополітен» щодо проекту рішення Київради «Про придбання вагонів метрополітену».

Доповідач зазначив, що на сьогоднішній день знос експлуатаційного парку вагонів Київського метрополітену становить близько 75%. З 664 вагонів експлуатаційного парку, нормативний ресурс експлуатації 31 рік вже вичерпали 189 вагонів. На період до 2012 року включно, підлягають списанню 169 вагонів, з яких лише 66 вагонів з можливістю подовження нормативного терміну експлуатації після проведення експертизи, тобто, за 2009 – 2012 роки обов’язковому списанню підлягають 103 вагони (2009 р. – 4 вагони, 2010 р. – 9 вагонів, 2011 р. – 64 вагони, 2012 р. – 26 вагонів).

Прийняття рішення дозволить придбати 100 вагонів на умовах фінансового лізингу за рахунок асигнувань передбачених у Програмі соціально-економічного розвитку м. Києва на 2009 рік та наступні роки.

Придбання вагонів збільшить на Сирецько-Печерській лінії інтенсивність руху поїздів та зменшить пасажиро-навантаження у вагонах київського метро з існуючих на даний час 250 чоловік до більш комфортних 197, а на Куренівсько-Червоноармійській лінії, після відкриття нових станцій в 2009 році, збережуться існуючі розміри руху і, як наслідок, покращиться безпека, комфортність і культура транспортного обслуговування киян та гостей столиці.

Виступив: В.Падалка – заступник голови Київської міської державної адміністрації – начальник Головного фінансового управління виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) із зауваженням, що сплата відсотків по лізинговій угоді, згідно чинного законодавства, не може відбуватись за рахунок спеціального фонду міського бюджету, тому передбачені кошти у Програмі соціально-економічного розвитку м. Києва на закупівлю вагонів не можна буде використати для реалізації даного рішення.

Виступив: Р.Ярошенко із уточненням щодо реалізації механізмів лізингової угоди та чи розглянуло керівництво підприємства всі цінові пропозиції від різних виробників вагонів.

Виступила: В.Шлапак із уточненням щодо вартості одного вагону у різних виробників.

Виступила: І.Новак із уточненням щодо контрактних зобов’язань по лізинговій угоді та пропозицією погодити умови лізингового договору з постійною комісією Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.

Виступив: В.Падалка – заступник голови Київської міської державної адміністрації – начальник Головного фінансового управління виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) із наступними пропозиціями:

- у обов’язковому порядку у пункті 1 вказати кількість вагонів, які заплановано закупити по лізингові угоді;

- вилучити пункт 2.2 проекту рішення.

Виступив: Р.Ярошенко із пропозицією підтримати зазначений проект рішення із урахуванням наступних пропозицій:

- у обов’язковому порядку у пункті 1 вказати кількість вагонів, які заплановано закупити по лізингові угоді, тобто 100 вагонів;

- доповнити проект рішення пунктом щодо погодження умов лізингового договору з постійною комісією Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.

Вирішили: Підтримати проект рішення Київради «Про придбання вагонів метрополітену» за умови врахування наступних зауважень і пропозицій:

- у пункті 1 тексту проекту рішення після слів «лізингових послуг» слова «вагони метрополітену» замінити словами «100 вагонів метрополітену»;

- пункт 3 тексту проекту рішення вважати пунктом 4, а пункт 3 викласти у наступній редакції: «3. Комунальному підприємству «Київський метрополітен» умови надання фінансово лізингових послуг згідно із пунктом 1 цього рішення, погодити з постійною комісією Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку та з виконавчим органом Київради (Київською міською державною адміністрацією)».

Голосували: За – 9, Проти – 0, Утримались – 1.

Рішення прийнято
:rtfm: :censored:

Ответить