Страница 109 из 501

Добавлено: 23 июл 2007, 14:28
AMY
Столична влада запропонує мешканцям вулиць Електриків і Глінки квартири з більшою житловою площею

[ "Хрещатик - Київська муніципальна газета" | 23-07-2007 ]
Депутати Київради ухвалили на пленарному засіданні рішення щодо заходів, спрямованих на забезпечення будівництва Подільського мостового переходу через Дніпро. У зв’язку з цим на Рибальському півострові підлягають знесенню гуртожиток заводу «Ленінська кузня» (на вул. Електриків, 31) і два житлові будинки (на вул. Електриків, 28/1 та 28/3). Як повідомили прес-службу в КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва», для мешканців цих будинків на тендерній основі закуплять нові квартири. Кошти на це передбачені зведеним кошторисом вартості названого мостового переходу.

Місцеві жителі в жодному разі не програють, адже матимуть право на більші житлові площі, ніж займають нині (згідно з нормативно-правовою базою, зросла норма квадратних метрів на одну людину). Втім це питання ще потребує ґрунтовного, тривалого та всебічного опрацювання. Які саме квартири і з яким метражем отримуватимуть тамтешні мешканці, вирішуватиме Головне столичне управління житлового забезпечення.

Оскільки за час вивчення даної проблеми може змінитись сімейний стан мешканців вул. Електриків, то кількість квартир фахівці називають поки що приблизно. Зокрема, для гуртожитку – близько 107 квартир (1кім.– 60, 2 кім. – 23, 3 кім. – 22, 4 кім. – 2), для жителів будинку на вул. Електриків, 28/1 – приблизно 26 квартир (1 кім. – 13, 2 кім. – 12, 3 кім. – 1), а для жителів на вул. Електриків, 28/3 – орієнтовно 2 двокімнатні квартири.

Так само до новобудов з покращеними побутовими умовами мають переїхати мешканці будинків на вул.Глінки, 1, 3, 5, 6. При цьому їм не доведеться прощатися із звичним місцем проживання, адже висотку зведуть по сусідству.

Нагадаємо, що будівництво Подільського мостового переходу визначено Генеральним планом Києва до 2020 року. Необхідність такого кроку ще 1986 року відповідною постановою затвердила Рада міністрів України. Як відомо, в години «пік» фактична інтенсивність руху перевищує пропускну здатність київських мостів у 2,8 рази, а в північній частині (на мостах «Московський» і «Метро») навіть у 3,2 рази. Цього року заплановано відкрити рух автотранспорту по вул. Набережно-Рибальській (від Московського мосту до вул. Набережно-Хрещатицької), що скоротить шлях у даному напрямку на 4 км і значно поліпшить екологічний стан прилеглих територій.

Добавлено: 24 июл 2007, 13:15
AMY
Офіційний веб-портал Київської міської влади писал(а):
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

19.07.2007 № 924


м. Київ

Про затвердження проекту влаштування з'їздів з Подільського мостового переходу через р. Дніпро на Рибальський півострів та на вулицю Набережно-Хрещатицьку у Подільському районі м. Києва у складі проекту будівництва Подільського мостового переходу через р. Дніпро

Відповідно до ст. 22 Закону України "Про столицю України – місто-герой Київ" :

1. Затвердити проект влаштування з'їздів з Подільського мостового переходу через р. Дніпро на Рибальський півострів та вулицю Набережно-Хрещатицьку у Подільському районі м. Києва у складі проекту будівництва Подільського мостового переходу через р. Дніпро, рекомендований до затвердження спеціалізованою державною організацією "Київська міська служба Української інвестиційної експертизи (служба „Київдержекспертиза")" (позитивний висновок комплексної державної експертизи від 10.05.2007 № 5589) та погоджений Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища (лист-погодження від 07.02.07 № 07-885), з такими основними техніко-економічними показниками :[/align]

Наземні споруди

Площа проїзної частини — 74276,50 м2, тому числі :
— вул. Набережно-Рибальської від вул. Електриків (ПК 18) до мосту на вході в Гавань — 34800,00 м2 .
— з'їзду № 7 з мостового переходу на вул. Набережно-Рибальську — 4858,00 м2
— мосту на вході в Гавань — 9762,50 м2
— підходу до мосту на вході в Гавань – вул. Набережно-Хрещатицька — 22072,00 м2
— естакади вздовж вул. Набережно-Хрешатицької — 2784,00 м2


Площа тротуару — 35446,00 м2, у тому числі :
— вул. Набережно-Рибальської від вул. Електриків (ПК 18) до мосту на вході в Гавань — 10415,00 м2
— з'їзду № 7 з мостового переходу на вул. Набережно-Рибальську — 1913,00 м2
— мосту на вході в Гавань — 2503,00 м2
— підходу до мосту на вході в Гавань – вул. Набережно-Хрещатицька — 20150,00 м2
— естакади вздовж вул. Набережно-Хрещатицької — 465,00 м2

Довжина — 2522,84 м, у тому числі:
— вул. Набережно-Рибальської від вул. Електриків (ПК 18) до мосту на вході в Гавань — 1422,50 м
— з'їзду № 7 з мостового переходу на вул. Набережно-Рибальську — 435,94 м
— мосту на вході в Гавань — 355,00 м
— естакади вздовж вул. Набережно-Хрещатицької — 309,40 м

Підземні пішохідні переходи

Площа забудови — 864,30 м2, у тому числі:
— переходу ПК 17+71,87 — 158,80 м2
— переходу ПК 15+30 — 30,80 м2
— переходу ПК 8+59,64 — 158,80 м2
— переходу на вул. Набережно-Хрещатицькій — 515,90 м2

Довжина тунелів — 217,56 м, у тому числі :
— переходу ПК 17+71,87 — 30,00 м
— переходу ПК 15+30 — 30,00 м
— переходу ПК 8+59,64 — 30,00 м
— переходу на вул. Набережно-Хрещатицькій — 127,56 м

Пропускна спроможність — 6000,00 пр.од./год.пік

Тривалість будівництва — 48 міс.

Кошторисна вартість будівництва в цінах 2007 р. (з урахуванням ПДВ) — 706718,504 тис.грн., у тому числі:

— БМР (без ПДВ) — 529636,420 тис.грн.
— кошти на покриття ризику (з ПДВ) — 30919,579 тис.грн.

2. Використання коштів на покриття ризику (з ПДВ) , що передбачені зведеним кошторисним розрахунком вартості будівництва, здійснюється замовником будівництва на підставі обґрунтовуючих документів та результатів їх детальної перевірки спеціалізованою державною організацією "Київська міська служба Української інвестиційної експертизи (служба "Київдержекспертиза").

3. Першому заступнику голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.

Голова
Л.Черновецький

Добавлено: 24 июл 2007, 13:22
DFAW
Уроды, таки построят эстакаду на Подоле :(

Добавлено: 24 июл 2007, 13:46
Дёдя
есть лучше и дешевле варианты?

Добавлено: 24 июл 2007, 14:12
Valery36
Предпочтительней эстакада чем тонель - дешевле быстрей и безопаснее (для сооружений древней постройки)

Добавлено: 24 июл 2007, 15:05
DFAW
Постройки - далеко, там почти старых и не осталось, а вот исторический вид подола она окончательно испоганит :(

Добавлено: 24 июл 2007, 15:42
Valery36
Подол уже так испоганили по самые небалуй... Хуже уже небудет.

Добавлено: 26 июл 2007, 14:45
DFAW
В связи с улучшением погоды вчера немного прогулялся по Рыбальскому.
Возле старого Гаванского моста тишина и чистота, оно и понятно, пока ни кого не расселили.
Со старого Гаванского моста хорошо видно что новый Гаванский мост медленно но уверенно обретает бетонную плиту.
Поворот от заправки на Электриков к новому участку Набережно-Рыбальской начали застраивать съездом с моста.
На самой Набережно-Рыбальской появились части балки главного пролёта, над первой опорой установлен козловой кран и под ним временные опоры для монтажа. Кран заезжает аж на территорию РемДизеля, но есть и проблема на территории РемДизеля нет второй опоры - симметричная есть на Трухановом. Из-за этого даже если балку соберут - пока не построят опору, не будет возможности убрать временные соответственно нельзя будет и открыть движение по Набережно-Рыбальской - так что конец года, ИМХО, пустые обещания.
То есть новый Гаванский мост сдадут, но вот использовать его возможности не будет скорее всего.
Из приятных новостей - собранную на лесах Труханового острова балку уже дотолкали почти до конца лесов, думаю скоро будут перегружать на плот и устанавливать на место, но явно не при таком как сегодня ветре.
Я со своей стороны постараюсь уточниться по возможности с датой сего мероприятия и озвучить ее здесь.

Добавлено: 26 июл 2007, 15:12
Sinoptik
А еще было бы лучше не озвучить ПОСЛЕ, а ДО. Собрать толпу, которая соберется, и попытаться застать это действо вживую.

Добавлено: 26 июл 2007, 17:20
DFAW
Буду стараться, но не обещаю, хотя балок будет 6 штук, думаю хоть на одну но попадём :)

Добавлено: 02 авг 2007, 21:25
Bomberman
DFAW писал(а):Из приятных новостей - собранную на лесах Труханового острова балку уже дотолкали почти до конца лесов, думаю скоро будут перегружать на плот и устанавливать на место,
Собственно ее уже установили. Сегодня утром проезжал по набережной. Завтра попробую сфоткать.

Добавлено: 02 авг 2007, 21:53
DFAW
Эх-х, а я замотался и не успел

Добавлено: 05 авг 2007, 20:11
DFAW
Итак, небольшой фотоотчёт по установленной балки.
25 июля я там был в сумерках, но учитывая что лучшего ни чего нет - балка перед установкой

В пятницу после осмотра ККЛ съездил на Рыбалский.
На новой части Наберено Рыбалской лежат части главного пролета В связи с закатом снять установленную балку можно было только с участка между Подольско воскресенским мостом и новым Гаванским мостом, дойдя туда я обнаружил VIP-трибуна возле нее было специально установленно ограждение.
Балка в лучах заката выглядит просто великолепно.
Общий вид и поближе
Учитывая приезд VIP-ов на установку балки все что могли - заасфальтировали аж до Гаванского моста
Когда шел обратно заметил чем крепят части пролёта при перемещении
Ну и общий сумрачный вид на главный пролёт с набережной.

Добавлено: 05 авг 2007, 23:11
Domszyn
Железяки похожие на части главного пролета вчера были замечены в Беличах. Одна балка лежит на трех вагонах-платформах. Сколько балок было не посчитал, но много.

Добавлено: 05 авг 2007, 23:21
DFAW
Скорее всего они и их будет еще много.
Все балки как и пред-идущие привезены по ЖД, имеют соответственную маркировку. Гуляя по набережной задумался, что еще лет 30 назад ЖД ветку затянули б по набережной до самой строй площадки, а не делали перегрузку с ЖД на авто транспорт.