http://kievcity.gov.ua/novyny/1474/
Проїзд у швидкісному трамваї на Троєщині буде безкоштовним до 1 листопада
24 жовтня відбудеться тестових проїзд трамвая після реконструкції
Сьогодні голова КМДА Олександр Попов проінспектував як тривають роботи з реконструкції та добудови трамвайної лінії в систему легкого рейкового транспорту на житловому масиві Троєщина від вул. Милославської до пересадочного вузла на Міську кільцеву електричку. Зокрема, очільник міста ознайомився із особливостями нового комбі-квитка та проїхався трамваєм до станції «Троєщина-2», на якій незабаром мешканці Дніпровського та Деснянського районів зможуть пересісти на кільцеву електричку та дістатися правого берега Дніпра.
«На час, поки ми зводитимемо метро на Троєщину, трамвай з пересадкою на кільцеву електричку візьме на себе основне навантаження пасажирських перевезень на житловому масиві. Цей проект допоможе скоротити час, який кияни проводять у транспорті, дістаючись своїх місць роботи або домівки. Трамвай стане тимчасовою альтернативою метро, а після його будівництва – зручним додатком до транспортної інфраструктури масиву», – сказав Олександр Попов.
Так, 24 жовтня відбудеться тестовий проїзд трамвая, а вже з 6 години ранку 25 жовтня лінія почне працювати для перевезення пасажирів. До кінця місяця кияни користуватимуться новим видом транспорту безкоштовно. Після цього мешканці Троєщини зможуть діставатися правобережної частини Києва, користуючись комбінованим квитком, вартість якого становитиме 2 гривні. Квиток можна буде використовувати для проїзду власне у трамваї (прокомпостирувавши його з однієї сторони), а потім і у міській електричці (прокомпостирувавши з іншої сторони). Особливістю нового комбі-квитка є те, що його повторне використання у турнікетах неможливе.
«Комбінований квиток не лише зручний у використанні, а й дозволяє пасажирам економити, адже його вартість на 1,2 гривні дешевша, ніж вартість квитків на трамвай та на електричку, придбаних окремо. Якщо ця практика виявиться успішною і сподобається киянам – будемо поширювати її на все місто», – підкреслив Олександр Попов.
У міжпіковий час, коли кільцева електричка не працюватиме, рух швидкісного трамвая буде організовано від станції «Милославська» до «Генерала Ватутіна», де пасажири зможуть скористатися послугами спеціального нового тролейбусного маршруту №28 прискореного режиму руху. Він курсуватиме до залізничної станції «Зеніт» через станцію метро «Петрівка». Середній рух інтервалу тролейбусів складатиме 5 хвилин.
Зазначимо, що пасажири зможуть діставатися кільцевої електрички двома маршрутами: швидкісним №4 (ст. «Милославська» – залізнична платформа «Троєщина-2») та трамваєм №5 (ст. «Вул. О. Сабурова» – залізнична платформа «Троєщина-2»). Підкреслимо, що на маршруті №4 оплата проїзду здійснюватиметься за допомогою встановлених на станціях турнікетів, а на маршруті №5 – електронних компостерів у салонах трамваїв.
На обох маршрутах працюватиме 15 трамваїв: 10 нових односкладових та 5 двоскладових, які капітально відремонтовані. Інтервал руху на маршруті №4 складатиме близько 4 хвилин, а на маршруті №5 – 12 хвилин.
У ході реконструкції з добудовою швидкісного трамвая облаштовано дві нові станції та відновлено 5 існуючих. Побудовано естакаду, відрізок колії від просп. Генерала Ватутіна до залізничної станції, встановлено контактну мережу, зведено мережі зовнішнього освітлення. Також реконструйовано ділянку трамвайної лінії від вул. Милославської до просп. Генерала Ватутіна, зовнішнє освітлення на ній, відновлено енергозабезпечення. Побудовано посадочні платформи «Милославська», «Т.Драйзера», «Каштанова», «Генерала Ватутіна» з навісами, павільйонами кас та охорони.
Для зменшення шуму і вібрації в колійних конструкціях застосовуються шумовібропоглинаючі прокладки. Вздовж всієї трамвайної лінії передбачається шумозахисний екран з обох боків трамвайної лінії. Він виконаний з шумозахисних залізобетонних панелей.
У подальшому планується облаштувати надземні пішохідні переходи у місцях, найбільш популярних серед місцевого населення для їхньої зручності та безпеки.