Рух автотранспорту Дарницьким мостом відкрито
http://www.mtu.gov.ua/uk/news/20230.html
Міністерство інфраструктури України
Сьогодні, 17 грудня, Прем’єр-міністр України Микола Азаров взяв участь в урочистому відкритті автомобільного руху з лівого берега на правий Дарницьким залізнично-автомобільним мостовим переходом через р. Дніпро. Введення об’єкту в експлуатацію враховує інтереси не тільки залізничного, але і міського транспорту і дозволяє вирішити гостру проблему міських транспортних розв’язок між правобережною та лівобережною частинами Києва.
Участь в урочистостях також взяли Віце-прем’єр-міністр України – Міністр інфраструктури Борис Колесніков, генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк, начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин, голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов.
Будівництво Дарницького мосту – наймасштабніший проект не тільки Південно-Західної залізниці, але й в цілому по Україні за останні роки.
«Мабуть за останні чи не 30 років ми відкриваємо новий міст у столиці», − сказав Микола Азаров.
Прем’єр-міністр України подякував керівникам залізниці та особисто Костянтину Єфименку. Нагадаємо, навесні цього року перебіг будівництва та введення в експлуатацію Дарницького мосту було взято під особистий контроль Костянтином Єфименком – на той час Міністром транспорту та зв’язку України.
Відкриття автомобільного проїзду – третя черга будівництва Дарницького мосту. Сама конструкція мостового переходу – унікальна інженерна споруда, під час будівництва якої вперше в Україні було здійснено поперечне насування металевих прогонових конструкцій над існуючим залізничним мостом. Також вперше в Україні застосовано покриття з литого асфальту – «Гус-асфальт» за швейцарською технологією з двохшаровою гідроізоляцією. Про надійність такого покриття свідчить гарантія, термін якої становить понад 30 років. На мосту встановлено і надійну бар’єрну огорожу, стримувальна міцність якої втричі вища ніж на інших мостах.
До складу автомобільного проїзду з лівого на правий берег входять верховий автомобільний проїзд мосту через р. Дніпро, правобережна і лівобережна автомобільні естакади та автомобільний з’їзд на Наддніпрянське шосе у напрямку мосту ім. О.Є. Патона загальною довжиною 2387 метрів.
Прем’єр міністр України зазначив, що уряд України повністю виконує свої обіцянки: будівництво Дарницького мосту було відроджено і здійснено у максимально стислий термін – за сім місяців.
«Я вдячний залізничникам, дорожникам та іншим працівникам, які своєю роботою довели, що можуть швидко і якісно виконувати завдання будь-якої складності», - додав Микола Азаров.
Голова Уряду також зауважив, що Дарницький міст – лише початок відкриття важливих об’єктів столиці. За його словами, вже за тиждень буде відкрито Жулинський шляхопровід.
За діючою класифікацією міських вулиць та доріг автодорожня частина мостового переходу належить до категорії магістральних доріг безперервного руху. Для руху автомобілів по мосту та автомобільним естакадам передбачено три смуги, а на автомобільному з’їзді на Наддніпрянське у напрямку мосту ім. О.Є. Патона − дві смуги шириною по 3,75 м.
На будівництві автомобільного проїзду з лівого на правий берег споруджено 35 опор, виконано монтаж 13,6 тис. тонн металоконструкцій прогонових споруд. Виконано укладання 31,2 тис. кв. метрів асфальтового покриття, встановлено 2,39 тис. метрів перильної та 4,78 тис. метрів бар’єрної огорожі.
Під час урочистостей було оглянуто новозбудовану автомобільну складову Дарницького мосту, проведено зустріч з колективом працівників, що брали участь у будівництві мостового переходу.
Нагадаємо, Дарницький міст будується за новим, стислим графіком.
27 вересня 2010 року відкрито залізничний рух на двох коліях Дарницького мосту – з правого берега та лівий та з лівого на правий. Це дало можливість раціонально розподілити обслуговування пасажирських та швидкісних поїздів між пасажирською станцією Київ-Пасажирський та новим вокзальним комплексом на ст. Дарниця, що в свою чергу дозволило тисячам транзитних пасажирів оминати завантажений центр міста.
Довідка
Будівництво залізнично-автомобільного мостового переходу було розпочато у липні 2004 року. Загальна кошторисна вартість складає 9157 млн. грн. Будівництво мостового переходу профінансовано на суму 5378,2 млн. грн., з яких 900,2 млн. грн. – кошти Державного бюджету. Освоєно інвестицій на суму 4698,9 млн. грн., зокрема, у 2010 році - 393,4 млн. грн.
Державним бюджетом України на 2010 рік у рамках підготовки до Євро-2012 для будівництва Дарницького мосту передбачено 650 млн. грн.
Загальна довжина мосту – 1,066 км. Протяжність залізничних колій – 32,71 км. Довжина автомобільних підходів – 15,08 км.
Мини фотоотчет