Скоростной трамвай
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4156
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4156
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12637
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
На какой срок по проекту предполагается закрытие движения трамваев на этом участке?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Сегодня шепнуло радио: "С субботы 2 июня 2007 закрывается движение скоростного трамвая на участке от ст. Кольцевая дорога до ст. Гната Юры. С 16 июня 2007 закрывается участок от ул. Старовокзальная до ст. пл. Победы. На укразанных участках будет проводится реконструкция."
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
З 2 червня має розпочатися реконструкція швидкісного трамваю
[ КГГА | 30-05-2007 ]
[ КГГА | 30-05-2007 ]
Про це прес-службі КМДА повідомив перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Денис Басс.
«З 2 червня буде закрито відрізок шляху на ділянці від Кільцевої дороги до зупинки «Гната Юри», а з 16 червня закриється відрізок від зупинки «Старовокзальна» до проспекту Перемоги. Задля організації належного транспортного забезпечення мікрорайону, «Київпастранс» додав машини на автобусні маршрути №№ 56 і 83 (ой, а где такой ходит?). Крім того, тимчасово будуть створені короткі маршрути цих автобусів, аби кияни могли швидко дістатися до станцій метро «Житомирська» та «Святошин», — наголосив Денис Басс.
Нагадаємо, що перша в Україні київська лінія швидкісного трамваю експлуатується з 1978 року. За цей час основні елементи лінії (трамвайні колії, контактний кабель живлення, апаратура системи автоматичного регулювання швидкості) жодного разу не мінялись і нині перебувають у вкрай зношеному стані.
Після реконструкції (кстати, сроки окончания реконструкции предусмотрительно не указаны) лінія швидкісного трамваю буде подовжена до вул. Старовокзальної (это, типа, разберем кольцо на пр. Победы), довжина гілки складе 19,25 км (наверное в однорельсовом исчислении). Це дасть можливість пересаджуватись пасажирам з трамваю на станцію метро «Вокзальна» і на потяги приміського сполучення. При цьому швидкість трамвайного сполучення зросте до 28 км на годину, а пропускна спроможність — до 25 тис. пасажирів на годину. Інтервал руху складатиме 1–3 хвилини. «Фактично це буде наземна гілка метрополітену. За рахунок використання передових технологій і реконструкції колій, рівень шуму під час руху трамваїв значно зменшиться», — підкреслив Денис Басс.
«З 2 червня буде закрито відрізок шляху на ділянці від Кільцевої дороги до зупинки «Гната Юри», а з 16 червня закриється відрізок від зупинки «Старовокзальна» до проспекту Перемоги. Задля організації належного транспортного забезпечення мікрорайону, «Київпастранс» додав машини на автобусні маршрути №№ 56 і 83 (ой, а где такой ходит?). Крім того, тимчасово будуть створені короткі маршрути цих автобусів, аби кияни могли швидко дістатися до станцій метро «Житомирська» та «Святошин», — наголосив Денис Басс.
Нагадаємо, що перша в Україні київська лінія швидкісного трамваю експлуатується з 1978 року. За цей час основні елементи лінії (трамвайні колії, контактний кабель живлення, апаратура системи автоматичного регулювання швидкості) жодного разу не мінялись і нині перебувають у вкрай зношеному стані.
Після реконструкції (кстати, сроки окончания реконструкции предусмотрительно не указаны) лінія швидкісного трамваю буде подовжена до вул. Старовокзальної (это, типа, разберем кольцо на пр. Победы), довжина гілки складе 19,25 км (наверное в однорельсовом исчислении). Це дасть можливість пересаджуватись пасажирам з трамваю на станцію метро «Вокзальна» і на потяги приміського сполучення. При цьому швидкість трамвайного сполучення зросте до 28 км на годину, а пропускна спроможність — до 25 тис. пасажирів на годину. Інтервал руху складатиме 1–3 хвилини. «Фактично це буде наземна гілка метрополітену. За рахунок використання передових технологій і реконструкції колій, рівень шуму під час руху трамваїв значно зменшиться», — підкреслив Денис Басс.
Последний раз редактировалось AMY 31 май 2007, 15:31, всего редактировалось 1 раз.

