Страница 12 из 25
Подільський мостовий перехід
Добавлено: 07 ноя 2024, 23:31
Бодрый
На перехресті-переїзді через трамвайні колії біля виїзду на вул. Петра Вершигори з'явились світлофори
Подільський мостовий перехід
Добавлено: 08 ноя 2024, 12:12
Бодрый
7 листопада 2024 року
Вид в напрямку трамвайної естакади
Подільський мостовий перехід
Добавлено: 08 ноя 2024, 15:35
Бодрый
На ділянці нової дороги від вул. Петра Вершигори до трамвайної естакади нанесли дорожню розмітку
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 09 ноя 2024, 10:44
Борис
це вони пішки до зупинки автобуса на Поділ йдуть?
Подільський мостовий перехід
Добавлено: 09 ноя 2024, 11:52
Бодрый
Борис писал(а): ↑09 ноя 2024, 10:44
це вони пішки до зупинки автобуса на Поділ йдуть?
На електричку
Re: Подільський мостовий перехід
Добавлено: 09 ноя 2024, 16:56
VOVA_H
Павло Авдокушин у відео знятому 07.11.2024р. розкрив причину зняття контррейок над тунелем, як я і озвучував запускали колійну машину ВПР.
Подільський мостовий перехід
Добавлено: 15 ноя 2024, 23:17
Бодрый
11.07.2024 р. Господарським судом міста Києва (суддя Стасюк С.В.) за заявою ТОВ "Спецпроект-Інвест" (04119, місто Київ, вулиця Дегтярівська, будинок 21, офіс 107/3; ідентифікаційний код 32735530) до ТОВ "
Еко-Буд-Трейд" (03067, місто Київ, вулиця Машинобудівна, будинок 50, офіс 209; ідентифікаційний код 39532133) винесено ухвалу, якою відкрито провадження у справі про банкрутство № 910/7481/24
https://reyestr.court.gov.ua/Review/120394140
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 19 ноя 2024, 19:57
VOVA_H
Дивився відео від Авдокушина.
В автомобільній частині тунелю вже розібрали опалубку, що з одного боку дуже добре, бо це відкриває фронт робіт.
З іншого боку виникає питання: а чому літом УЗ виколупувалося і заставляло тримати опалубку 28 діб, що в результаті призвело до передноворічної штурмовшини в холодну пору року?
Подільський мостовий перехід
Добавлено: 19 ноя 2024, 20:40
Бодрый
Автотунель Подільського мостового переходу вже можна пройти наскрізь
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 20 ноя 2024, 11:49
mann
Второй путь вернут на место всё равно не ранее чем через 28 суток, УЗ будет ждать, со слов Авдокушина в последнем видео.
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 20 ноя 2024, 20:59
VOVA_H
mann писал(а): ↑20 ноя 2024, 11:49
Второй путь вернут на место всё равно не ранее чем через 28 суток, УЗ будет ждать, со слов Авдокушина в последнем видео.
Ну звичайно, може навіть пізніше, але це вже проблема УЗ.
Але під першою колією перекриття тунелю тримали в опалубці 28 діб.
Тобто подвійні стандарти.
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 21 ноя 2024, 03:11
Бодрый
VOVA_H писал(а): ↑20 ноя 2024, 20:59
mann писал(а): ↑20 ноя 2024, 11:49
Второй путь вернут на место всё равно не ранее чем через 28 суток, УЗ будет ждать, со слов Авдокушина в последнем видео.
Ну звичайно, може навіть пізніше, але це вже проблема УЗ.
Але під першою колією перекриття тунелю тримали в опалубці 28 діб.
Тобто подвійні стандарти.
Як казав класик, потрійні..
Re: Подільський мостовий перехід
Добавлено: 21 ноя 2024, 07:45
Aktivnyy
Бодрый писал(а): ↑15 ноя 2024, 23:17
11.07.2024 р. Господарським судом міста Києва (суддя Стасюк С.В.) за заявою ТОВ "Спецпроект-Інвест" (04119, місто Київ, вулиця Дегтярівська, будинок 21, офіс 107/3; ідентифікаційний код 32735530) до ТОВ "
Еко-Буд-Трейд" (03067, місто Київ, вулиця Машинобудівна, будинок 50, офіс 209; ідентифікаційний код 39532133) винесено ухвалу, якою відкрито провадження у справі про банкрутство № 910/7481/24
https://reyestr.court.gov.ua/Review/120394140
Цікаво хто з підрядників "Великого будівництва" візьме шефство над будівництвом ПВМП, у Автостради і так справ навалом, ну подивимось
Подільський мостовий перехід
Добавлено: 21 ноя 2024, 09:35
Бодрый
Aktivnyy писал(а): ↑21 ноя 2024, 07:45
Бодрый писал(а): ↑15 ноя 2024, 23:17
11.07.2024 р. Господарським судом міста Києва (суддя Стасюк С.В.) за заявою ТОВ "Спецпроект-Інвест" (04119, місто Київ, вулиця Дегтярівська, будинок 21, офіс 107/3; ідентифікаційний код 32735530) до ТОВ "
Еко-Буд-Трейд" (03067, місто Київ, вулиця Машинобудівна, будинок 50, офіс 209; ідентифікаційний код 39532133) винесено ухвалу, якою відкрито провадження у справі про банкрутство № 910/7481/24
https://reyestr.court.gov.ua/Review/120394140
Цікаво хто з підрядників "Великого будівництва" візьме шефство над будівництвом ПВМП, у Автостради і так справ навалом, ну подивимось
Я вже писав, що в 2025 році обов'язково потрібно будувати ділянку тунелів метро довжиною +/- 500 метрів від вул. Прибережної Садової до вул. Центральної Садової
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 22 ноя 2024, 09:21
Aktivnyy
Та це всім зрозуміло, але багато залежить від фінансування наступного року, якого дуже не вистачає, а після ліквідації дорожнього фонду то -660 млн субвенції з держави, з яких 300-400 млн мали піти на ПВМП. Тож доведеться з інших проектів урізати