Стоїть вона там, кажуть, давно, а я на неї тільки зараз увагу звернув
Дарницкий вокзал и новая станция
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Фотки стр-ва трамвайного тоннеля и вокзала
Фотки стр-ва трамвайного тоннеля и вокзала
И другие новости гортранса лежат тут:
http://www.ruz.net/~trans/news2.php?id_site=211
И другие новости гортранса лежат тут:
http://www.ruz.net/~trans/news2.php?id_site=211
Всі мовчать, ніби новий вокзал і не будують!
А між іншим, біля нового вокзалу по обидва боки від колій давно вирили котловани під станції, і щось вже в них роблять. Цікаво, як будівельники сполучатимуть ці котловани?
Хто-небудь знає, чи є десь проект чи, принаймі, ескіз нової станції?
А між іншим, біля нового вокзалу по обидва боки від колій давно вирили котловани під станції, і щось вже в них роблять. Цікаво, як будівельники сполучатимуть ці котловани?
Хто-небудь знає, чи є десь проект чи, принаймі, ескіз нової станції?
"Дарницький вокзал".Кстати, а как эту гипотетическую станцию назовут?
Надо бы "Дарница", но уже есть такая совсем в другом месте.
Газета "Магістраль" № 87, 19 листопада 2004 р
Закладено фундамент Дарницького вокзалу
У цьому на власні очі змогли переконатися працівники українських засобів масової інформації, яких на новобудову запросив прес-центр Укрзалізниці.
Зустріч журналістів та телевізійників з будівельниками Дарницького вокзального комплексу проводилася саме з нагоди завершення закладання фундаменту головної вокзальної споруди.
Нині підрозділи спільної українсько-французької будівельної фірми "Основа-Солфіс" та "Укренергобуду" з міста Славутич взялися за зведення першого поверху нульового (підземного) циклу вокзалу.
На правій (південній) половині новобудови зводять стіни приміського терміналу, що входить до єдиного архітектурного ансамблю.
До кінця нинішнього року повинні завершити закладання фундаментів усіх споруд нового вокзального комплексу, а до 2006-го мають закінчити будівництво чотириповерхової основної будівлі.
Про ці робочі моменти та факти журналістам розповів начальник дирекції з будівництва вокзального комплексу станції Дарниця Олександр Кутішенко.
- Новий вокзальний комплекс дозволить раціонально та якісно обслуговувати пасажирські дальні та приміські поїзди і надати низку зручностей пасажирам, - наголосив Олександр Володимирович. - Важлива роль відводиться Дарниці і в здійсненні програми розвитку швидкісного руху пасажирських поїздів в Україні.
Замовник проектування та будівництва вокзалу - Південно-Західна залізниця.
Загальна вартість будівництва всіх споруд, які входять до пасажирського вокзального комплексу Дарниця, - 750 млн грн.
Фінансування проектних робіт і будівництва передбачено за рахунок коштів Укрзалізниці та інших інвесторів.
Генеральний проектувальник комплексу - архітектурна майстерня Сергія Бабушкіна (Київ).
Тендер на отримання права спорудження нового вокзалу було оголошено 15 травня.
Підрядником будівництва стало спільне українсько-французьке товариство "Основа-Солфіс". "Київметробуду" доручено будівництво підземних пішохідних тунелів. Тимчасові приміські платформи, пасажирські та касові павільйони (для обслуговування пасажирів під час будівництва) були введені до ладу на початку червня.
Підготовчі роботи повністю завершили 1 липня: було демонтовано старий вокзал та ряд будівель, розчищено територію від дерев і кущів, знято дві станційні колії для підготовки місця під котлован майбутньої споруди.
Розробку проекту нового вокзалу було закінчено 15 липня. Він поєднав усе передове та сучасне, що запропонували більшість проектувальників.
На вокзальному комплексі станції Дарниця планується ціла низка послуг: зали підвищеного комфорту для пасажирів, кімнати матері та дитини, необхідні зручності для інвалідів, автопаркінги, готель, сервіс-центр, ресторани тощо.
Фотокореспонденти мали змогу сфотографувати будівельний майданчик та окремі робочі моменти закладання фундаменту.
Закладено фундамент Дарницького вокзалу
У цьому на власні очі змогли переконатися працівники українських засобів масової інформації, яких на новобудову запросив прес-центр Укрзалізниці.
Зустріч журналістів та телевізійників з будівельниками Дарницького вокзального комплексу проводилася саме з нагоди завершення закладання фундаменту головної вокзальної споруди.
Нині підрозділи спільної українсько-французької будівельної фірми "Основа-Солфіс" та "Укренергобуду" з міста Славутич взялися за зведення першого поверху нульового (підземного) циклу вокзалу.
На правій (південній) половині новобудови зводять стіни приміського терміналу, що входить до єдиного архітектурного ансамблю.
До кінця нинішнього року повинні завершити закладання фундаментів усіх споруд нового вокзального комплексу, а до 2006-го мають закінчити будівництво чотириповерхової основної будівлі.
Про ці робочі моменти та факти журналістам розповів начальник дирекції з будівництва вокзального комплексу станції Дарниця Олександр Кутішенко.
- Новий вокзальний комплекс дозволить раціонально та якісно обслуговувати пасажирські дальні та приміські поїзди і надати низку зручностей пасажирам, - наголосив Олександр Володимирович. - Важлива роль відводиться Дарниці і в здійсненні програми розвитку швидкісного руху пасажирських поїздів в Україні.
Замовник проектування та будівництва вокзалу - Південно-Західна залізниця.
Загальна вартість будівництва всіх споруд, які входять до пасажирського вокзального комплексу Дарниця, - 750 млн грн.
Фінансування проектних робіт і будівництва передбачено за рахунок коштів Укрзалізниці та інших інвесторів.
Генеральний проектувальник комплексу - архітектурна майстерня Сергія Бабушкіна (Київ).
Тендер на отримання права спорудження нового вокзалу було оголошено 15 травня.
Підрядником будівництва стало спільне українсько-французьке товариство "Основа-Солфіс". "Київметробуду" доручено будівництво підземних пішохідних тунелів. Тимчасові приміські платформи, пасажирські та касові павільйони (для обслуговування пасажирів під час будівництва) були введені до ладу на початку червня.
Підготовчі роботи повністю завершили 1 липня: було демонтовано старий вокзал та ряд будівель, розчищено територію від дерев і кущів, знято дві станційні колії для підготовки місця під котлован майбутньої споруди.
Розробку проекту нового вокзалу було закінчено 15 липня. Він поєднав усе передове та сучасне, що запропонували більшість проектувальників.
На вокзальному комплексі станції Дарниця планується ціла низка послуг: зали підвищеного комфорту для пасажирів, кімнати матері та дитини, необхідні зручності для інвалідів, автопаркінги, готель, сервіс-центр, ресторани тощо.
Фотокореспонденти мали змогу сфотографувати будівельний майданчик та окремі робочі моменти закладання фундаменту.
- Муркенштейн
- Пом. Админа

- Сообщения: 1811
- Зарегистрирован: 14 окт 2004, 13:45
- Откуда: Linz
Я вот только одного не понимаю. Объясните мне недалёкому кто-нибудь, зачем этим всем (как бы это помягче выразиться?) руководителям страдать маразмом и тянуть СПЛ к Дарницкому вокзалу? Почему нельзя построить участок Левобережной ветки от ДВ до Позняков и сделать на последней пересадку (кажется, такой вопрос уже звучал, но был без ответа)? Пусть это даже пока будет подобием Каховской ветки в Москве, но ведь метро явно избежит большого уродства, как в случае с СПЛ! А потом уже Левобережную ветку можно будет растянуть и до Троещины (когда средства на это появятся
).
Chance favors the prepared mind
Я живу в палатке
Я живу в палатке
- Муркенштейн
- Пом. Админа

- Сообщения: 1811
- Зарегистрирован: 14 окт 2004, 13:45
- Откуда: Linz
А что, по-твоему, раньше появится - станция на ДВ или депо на СПЛ? И к тому же, какая разница, как поезда вести в депо: по СПЛ (в случае идиотского крюка) или по Левобережной с переводом их "по дороге" на СПЛ?IRJ писал(а):Ага, а ночевать эти поезда где будут? Вон СПЛ какая длинная, депо только собираются строить...
Chance favors the prepared mind
Я живу в палатке
Я живу в палатке




