Страница 12 из 70

Добавлено: 26 авг 2004, 15:58
Chub
А що за недобудована споруда по другий бік колій від котловану?
Стоїть вона там, кажуть, давно, а я на неї тільки зараз увагу звернув :(

Фотки стр-ва трамвайного тоннеля и вокзала

Добавлено: 26 авг 2004, 20:32
Misha
Фотки стр-ва трамвайного тоннеля и вокзала
И другие новости гортранса лежат тут:
http://www.ruz.net/~trans/news2.php?id_site=211

Добавлено: 07 ноя 2004, 01:45
Chub
Всі мовчать, ніби новий вокзал і не будують!

А між іншим, біля нового вокзалу по обидва боки від колій давно вирили котловани під станції, і щось вже в них роблять. Цікаво, як будівельники сполучатимуть ці котловани?

Хто-небудь знає, чи є десь проект чи, принаймі, ескіз нової станції?
Кстати, а как эту гипотетическую станцию назовут?
Надо бы "Дарница", но уже есть такая совсем в другом месте.
"Дарницький вокзал".

Добавлено: 10 ноя 2004, 17:00
Chub
Мені так здається, що станція матиме дві платформи, як на "Дніпрі".

Добавлено: 10 ноя 2004, 17:04
Bomberman
Chub писал(а):Мені так здається, що станція матиме дві платформи, як на "Дніпрі".
А на підставі чого тобі так здається?

Добавлено: 10 ноя 2004, 17:50
Chub
На підставі того, що котлован (з боку трамваю 22) має якісь відгалудження з двох боків, в яких напевне будуть виходи зі станції, точніше - з двох платформ. Я не думаю, що вони є "технічними", тимчасовими, або що в цих продовженнях центрального котловану можуть бути службові примішення станції.

Добавлено: 10 ноя 2004, 21:27
MetroMan
А не кажется ли вам, что это — трамвайная станция :idea:. Там ведь строят (или пока собираются) тоннель для трамваев :!: Вот вам и объяснение правых платформ :wink:

Добавлено: 18 ноя 2004, 23:23
Chub
Мені будівельники тамтешні (питав чоловік 5) кажуть, що там буде просто підземний перехід:( Тоді пояснення ще простіше:-)

Добавлено: 19 ноя 2004, 02:26
MetroMan
А платформы тогда зачем :?:
Вообще-то там запланировано три тоннеля — трамвайный, автомобильный и пешиходный.

Добавлено: 19 ноя 2004, 18:28
euhome
Газета "Магістраль" № 87, 19 листопада 2004 р

Закладено фундамент Дарницького вокзалу
У цьому на власні очі змогли переконатися працівники українських засобів масової інформації, яких на новобудову запросив прес-центр Укрзалізниці.

Зустріч журналістів та телевізійників з будівельниками Дарницького вокзального комплексу проводилася саме з нагоди завершення закладання фундаменту головної вокзальної споруди.

Нині підрозділи спільної українсько-французької будівельної фірми "Основа-Солфіс" та "Укренергобуду" з міста Славутич взялися за зведення першого поверху нульового (підземного) циклу вокзалу.

На правій (південній) половині новобудови зводять стіни приміського терміналу, що входить до єдиного архітектурного ансамблю.

До кінця нинішнього року повинні завершити закладання фундаментів усіх споруд нового вокзального комплексу, а до 2006-го мають закінчити будівництво чотириповерхової основної будівлі.

Про ці робочі моменти та факти журналістам розповів начальник дирекції з будівництва вокзального комплексу станції Дарниця Олександр Кутішенко.

- Новий вокзальний комплекс дозволить раціонально та якісно обслуговувати пасажирські дальні та приміські поїзди і надати низку зручностей пасажирам, - наголосив Олександр Володимирович. - Важлива роль відводиться Дарниці і в здійсненні програми розвитку швидкісного руху пасажирських поїздів в Україні.

Замовник проектування та будівництва вокзалу - Південно-Західна залізниця.

Загальна вартість будівництва всіх споруд, які входять до пасажирського вокзального комплексу Дарниця, - 750 млн грн.

Фінансування проектних робіт і будівництва передбачено за рахунок коштів Укрзалізниці та інших інвесторів.

Генеральний проектувальник комплексу - архітектурна майстерня Сергія Бабушкіна (Київ).

Тендер на отримання права спорудження нового вокзалу було оголошено 15 травня.

Підрядником будівництва стало спільне українсько-французьке товариство "Основа-Солфіс". "Київметробуду" доручено будівництво підземних пішохідних тунелів. Тимчасові приміські платформи, пасажирські та касові павільйони (для обслуговування пасажирів під час будівництва) були введені до ладу на початку червня.

Підготовчі роботи повністю завершили 1 липня: було демонтовано старий вокзал та ряд будівель, розчищено територію від дерев і кущів, знято дві станційні колії для підготовки місця під котлован майбутньої споруди.

Розробку проекту нового вокзалу було закінчено 15 липня. Він поєднав усе передове та сучасне, що запропонували більшість проектувальників.

На вокзальному комплексі станції Дарниця планується ціла низка послуг: зали підвищеного комфорту для пасажирів, кімнати матері та дитини, необхідні зручності для інвалідів, автопаркінги, готель, сервіс-центр, ресторани тощо.

Фотокореспонденти мали змогу сфотографувати будівельний майданчик та окремі робочі моменти закладання фундаменту.

Добавлено: 28 ноя 2004, 19:28
Chub
А платформы тогда зачем?
А може то просто виходи з тунелю.

Добавлено: 05 дек 2004, 18:56
Муркенштейн
Я вот только одного не понимаю. Объясните мне недалёкому кто-нибудь, зачем этим всем (как бы это помягче выразиться?) руководителям страдать маразмом и тянуть СПЛ к Дарницкому вокзалу? Почему нельзя построить участок Левобережной ветки от ДВ до Позняков и сделать на последней пересадку (кажется, такой вопрос уже звучал, но был без ответа)? Пусть это даже пока будет подобием Каховской ветки в Москве, но ведь метро явно избежит большого уродства, как в случае с СПЛ! А потом уже Левобережную ветку можно будет растянуть и до Троещины (когда средства на это появятся :D).

Добавлено: 06 дек 2004, 01:30
IRJ
Ага, а ночевать эти поезда где будут? Вон СПЛ какая длинная, депо только собираются строить...

Добавлено: 06 дек 2004, 17:07
Муркенштейн
IRJ писал(а):Ага, а ночевать эти поезда где будут? Вон СПЛ какая длинная, депо только собираются строить...
А что, по-твоему, раньше появится - станция на ДВ или депо на СПЛ? И к тому же, какая разница, как поезда вести в депо: по СПЛ (в случае идиотского крюка) или по Левобережной с переводом их "по дороге" на СПЛ?

Добавлено: 06 дек 2004, 21:45
Vadim
Ну гоняли поезда с ККЛ в депо Дарница, сейчас гоняют с СПЛ в Оболонь и ничего.

Станция возле ДВ - Бооооольшой вопрос, а депо на СПЛ почти реальность (во всяком случае я своими глазами видел как строилось)