ПВЛ
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Про второй трамвай, в т.ч. и про станцию:
http://noosphere.com.ua/dvoika
http://noosphere.com.ua/dvoika
У 2004-2005 роках буде завершено будівництво першої черги транспортної розв’язки на перетині проспекту Ватутіна з вулиці Бальзака у Дніпровському та Деснянському районах столиці із забезпеченням заїзду автотранспорту з боку Московського моста на вулиці Бальзака. Це завдання покладено на комунальну корпорацію „Київавтодор”, повідомляє прес-служба КМДА. Генпідрядну організацію на виконання будівельно-монтажних робіт буде визначено на тендерній основі. До 1 серпня 2004 року Дніпровська райдержадміністрація має вирішити питання щодо часткового перенесення автостоянки „Московська” з межі будівництва транспортної розв’язки. Розпорядження підписано з метою забезпечення транспортного сполучення житлового масиву „Вигурівщина-Троєщина” з центральними районами міста.
Так-так-так.... Значится "першої черги", а кто знает, что такое "друга, третя и т.д." Неужели начнут работы по переделке трамвайной линии под метро!?
Или только развязку автомобилей доделают?
Ну, кто знает, повернут мост в сторону Бальзака или по дачам пойдут? Я где-то читал, что авторазвязка с Подольского моста пойдет в сторону Бальзака, а метро пока прямо по дачам (иначе не получается технологически.... радиусы разворота поездов и все такое)...
Кто прольет ясность, господа? Что с окончательным вариантом мостового перехода и метро на Троещину?!
Так-так-так.... Значится "першої черги", а кто знает, что такое "друга, третя и т.д." Неужели начнут работы по переделке трамвайной линии под метро!?

Или только развязку автомобилей доделают?
Ну, кто знает, повернут мост в сторону Бальзака или по дачам пойдут? Я где-то читал, что авторазвязка с Подольского моста пойдет в сторону Бальзака, а метро пока прямо по дачам (иначе не получается технологически.... радиусы разворота поездов и все такое)...
Кто прольет ясность, господа? Что с окончательным вариантом мостового перехода и метро на Троещину?!
ніщо з незвідки не береться і внікуди не зникає...
Дело в том, что сперва трам строился именно как СТ до Левобережки. Соответственно и все станции задумывались капитальными, некот. начали строиться (и депо, кстати, тоже). Быдо это в начале 90-х. Но затем интерес пропал и всё оставалось в начатом виде долгое время. В 2000 омелю что-то укусило и он решил срочно завершить строительство. Но только не на Левобережке, а на ВатутинаChub писал(а):Чого в такому разі не будували подібні платформи на інших зупинках?
Думаю, що для №2, який ходить раз у годину і на якому майже ніхто не їздить, це надто капітальна споруда.

Möge die Macht mit dir sein!
Четверта метролінія
Вона простягнеться в столиці більш ніж на 20 кілометрів від Кільцевої дороги до Троєщини
Володимир ЯНІШЕВСЬКИЙ
”Хрещатик”
перспектива
Пасажири метрополітену невдовзі звикнуть до назви нової його лінії — Подільсько-Вигурівської. Й хоча на цей напрямок ще не перекинули прохідницькі щити, втішає сам факт відновлення проектних робіт й спорудження довгоочікуваних станцій. Річ у тім, що ця тема не нова. Як розповів мені директор інституту “Укрметротунельпроект” Віктор ЯНІКІН, ще в 1993 році уряд нашої країни затвердив техніко-економічне обгрунтування будівництва Подільсько-Воскресенської лінії (так вона називалася) і Подільського мостового переходу, які нерозривно пов’язані між собою. За тодішньою схемою перша черга нової гілки підземки витягувалася на 13 кілометрів від станції “Вокзальна” до Воскресенки. А далі, за словами пана Янікіна, з того місця, де перетинаються проспекти Ватутіна і бульвар Перова, метролінія “пробивалася” на Троєщину. На жаль, проектні роботи, які розпочалися ще одинадцять років тому, згорнули: на них забракло коштів. І ось нещодавно, після виходу відповідного розпорядження столичної влади, справа зрушила з мертвої точки.
Віктор Янікін пояснює: робота над Генеральним планом розвитку Києва до 2020 року змусила його розробників переглянути схему столичного метрополітену. Адже з’явилися нові обставини. Скажімо, спочатку передбачалося, що швидкісний трамвай від Троєщини доходитиме до Осокорків (нині доїжджає до масиву Райдужний). Отож вирішили замість трамваю збудувати метрополітен. До речі, в Генплані ця лінія є. Оскільки ж метро запроектували по вулиці Бальзака, то відпала потреба прокладати лінію проспектом Маяковського. Тому за новою “редакцією” метропланів Подільсько-Вигурівська гілка пройде майбутньою трасою Подільського мостового переходу до залізничної станції “Городня”, де буде розгалуження руху. Звідси більша частина поїздів повертатиме на Троєщину, а менша — на Воскресенку, де на розі вулиць Братиславської і Сулеймана Стальського збудують електродепо.
Основна частина матеріалів техніко-економічного обрунтування зразка 1993 року залишилася без змін, зауважив Віктор Янікін (йдеться про ділянку від “Вокзальної” до Воскресенки). Щоправда, тоді про маршрутну схему руху метропоїздів не мали й гадки. А така система діє в усіх розвинених країнах, бо зручна для пасажирів й економічно вигідна: одні і ті ж тунелі використовують одночасно для перевезень в різних напрямках.
Допоки невідомо, за яку ділянку в першу чергу візьмуться метробудівці. Наприклад, Віктор Янікін вважає, що починати потрібно на відтинку між станціями “Вокзальна” і “Тараса Шевченка”, аби з’єднати між собою всі три існуючі лінії столичної підземки. Тоді пасажири не діставатимуться з віддалених масивів в центр, щоб зробити пересадку на інші напрямки. Ще далеко на підходах до Хрещатика потоки людей перерозподілялися б. Нині високими темпами споруджується Подільський мостовий перехід. Тому можлива ситуація, коли в першу чергу метро курсуватиме від Троєщини до станції “Подільська”. Принаймні Деснянська райдержадміністрація разом з інвесторами планує здати шестикілометровий підземний шлях від “Лівобережної” до вулиці Каштанової в 2007 році. Загальна ж протяжність цієї четвертої метролінії складає понад 20 кілометрів. Від Кільцевої дороги вона попрямує в Жуляни, далі — площі Севастопольська, Солом’янська. Від Центрального вокзалу тунелі підуть до площі Перемоги, вулиці Глибочицької (тут буде пересадка на “Лук’янівську”), наступна зупинка на Татарці, а потім траса продовжиться на Подолі, пройде через Рибальський і Труханів острови, Десенку, вийде на станцію “Городня” і простягнеться через проспект Ватутіна, вулиці Каштанову, Драйзера, Сабурова до вулиці Марини Цвєтаєвої. Ще дві станції (бульвар Перова і вулиця Братиславська) збудують на іншому напрямку.
Віктор Янікін сказав і про стислі строки усіх підготовчих робіт. Приміром, уже за місяць потрібно розробити документи на відведення земельних ділянок під спорудження Подільсько-Вигурівської лінії й Подільського мостового переходу, а проект на ділянку від залізничного вокзалу до Троєщини — до літа 2005-го, хоча за нормативами на це відводять два з половиною роки.
Що ж стосується інших ліній, то, як відомо, Сирецько-Печерський напрямок швидко витягується від станції “Харківська” в бік “Червоного Хутора”, Куренівсько-Червоноармійський продовжуватиметься від “Либідської” до Кібернетичного центру. Є замовлення на проектування гілки від станції “Сирецька” в напрямку масиву Виноградар.
http://www.kreschatic.kiev.ua./?id=2513&page=4
Вона простягнеться в столиці більш ніж на 20 кілометрів від Кільцевої дороги до Троєщини
Володимир ЯНІШЕВСЬКИЙ
”Хрещатик”
перспектива
Пасажири метрополітену невдовзі звикнуть до назви нової його лінії — Подільсько-Вигурівської. Й хоча на цей напрямок ще не перекинули прохідницькі щити, втішає сам факт відновлення проектних робіт й спорудження довгоочікуваних станцій. Річ у тім, що ця тема не нова. Як розповів мені директор інституту “Укрметротунельпроект” Віктор ЯНІКІН, ще в 1993 році уряд нашої країни затвердив техніко-економічне обгрунтування будівництва Подільсько-Воскресенської лінії (так вона називалася) і Подільського мостового переходу, які нерозривно пов’язані між собою. За тодішньою схемою перша черга нової гілки підземки витягувалася на 13 кілометрів від станції “Вокзальна” до Воскресенки. А далі, за словами пана Янікіна, з того місця, де перетинаються проспекти Ватутіна і бульвар Перова, метролінія “пробивалася” на Троєщину. На жаль, проектні роботи, які розпочалися ще одинадцять років тому, згорнули: на них забракло коштів. І ось нещодавно, після виходу відповідного розпорядження столичної влади, справа зрушила з мертвої точки.
Віктор Янікін пояснює: робота над Генеральним планом розвитку Києва до 2020 року змусила його розробників переглянути схему столичного метрополітену. Адже з’явилися нові обставини. Скажімо, спочатку передбачалося, що швидкісний трамвай від Троєщини доходитиме до Осокорків (нині доїжджає до масиву Райдужний). Отож вирішили замість трамваю збудувати метрополітен. До речі, в Генплані ця лінія є. Оскільки ж метро запроектували по вулиці Бальзака, то відпала потреба прокладати лінію проспектом Маяковського. Тому за новою “редакцією” метропланів Подільсько-Вигурівська гілка пройде майбутньою трасою Подільського мостового переходу до залізничної станції “Городня”, де буде розгалуження руху. Звідси більша частина поїздів повертатиме на Троєщину, а менша — на Воскресенку, де на розі вулиць Братиславської і Сулеймана Стальського збудують електродепо.
Основна частина матеріалів техніко-економічного обрунтування зразка 1993 року залишилася без змін, зауважив Віктор Янікін (йдеться про ділянку від “Вокзальної” до Воскресенки). Щоправда, тоді про маршрутну схему руху метропоїздів не мали й гадки. А така система діє в усіх розвинених країнах, бо зручна для пасажирів й економічно вигідна: одні і ті ж тунелі використовують одночасно для перевезень в різних напрямках.
Допоки невідомо, за яку ділянку в першу чергу візьмуться метробудівці. Наприклад, Віктор Янікін вважає, що починати потрібно на відтинку між станціями “Вокзальна” і “Тараса Шевченка”, аби з’єднати між собою всі три існуючі лінії столичної підземки. Тоді пасажири не діставатимуться з віддалених масивів в центр, щоб зробити пересадку на інші напрямки. Ще далеко на підходах до Хрещатика потоки людей перерозподілялися б. Нині високими темпами споруджується Подільський мостовий перехід. Тому можлива ситуація, коли в першу чергу метро курсуватиме від Троєщини до станції “Подільська”. Принаймні Деснянська райдержадміністрація разом з інвесторами планує здати шестикілометровий підземний шлях від “Лівобережної” до вулиці Каштанової в 2007 році. Загальна ж протяжність цієї четвертої метролінії складає понад 20 кілометрів. Від Кільцевої дороги вона попрямує в Жуляни, далі — площі Севастопольська, Солом’янська. Від Центрального вокзалу тунелі підуть до площі Перемоги, вулиці Глибочицької (тут буде пересадка на “Лук’янівську”), наступна зупинка на Татарці, а потім траса продовжиться на Подолі, пройде через Рибальський і Труханів острови, Десенку, вийде на станцію “Городня” і простягнеться через проспект Ватутіна, вулиці Каштанову, Драйзера, Сабурова до вулиці Марини Цвєтаєвої. Ще дві станції (бульвар Перова і вулиця Братиславська) збудують на іншому напрямку.
Віктор Янікін сказав і про стислі строки усіх підготовчих робіт. Приміром, уже за місяць потрібно розробити документи на відведення земельних ділянок під спорудження Подільсько-Вигурівської лінії й Подільського мостового переходу, а проект на ділянку від залізничного вокзалу до Троєщини — до літа 2005-го, хоча за нормативами на це відводять два з половиною роки.
Що ж стосується інших ліній, то, як відомо, Сирецько-Печерський напрямок швидко витягується від станції “Харківська” в бік “Червоного Хутора”, Куренівсько-Червоноармійський продовжуватиметься від “Либідської” до Кібернетичного центру. Є замовлення на проектування гілки від станції “Сирецька” в напрямку масиву Виноградар.
http://www.kreschatic.kiev.ua./?id=2513&page=4
Человеческая жизнь похожа на коробку спичек. Обращаться с ней серьезно - смешно. Обращаться несерьезно - опасно.
-
- Механик
- Сообщения: 244
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:04
- Откуда: Киев
Ну если в первом случае кто-то просто хорошо травы покурил, то второе - это либо что-то новенькое, либо окончательно забытое старенькое..Dip писал(а):..Принаймні Деснянська райдержадміністрація разом з інвесторами планує здати шестикілометровий підземний шлях від “Лівобережної” до вулиці Каштанової в 2007 році...
...Є замовлення на проектування гілки від станції “Сирецька” в напрямку масиву Виноградар...
Peter
- Egor
- Начальник депо
- Сообщения: 1120
- Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Новые станции 4й линии!
Никто еще не видел планов? Оч интересно, особенно пересадочные!
Вроде же уже ТЕО добили
Вроде же уже ТЕО добили
Хочу нового Метро
Предлагаю всем заглянуть в сегодняшний номер "Фактов". Там статейка про проектирование четвертой и пятой (левобережной) ветки метропоитена. Даже схемку (плохонькую) накрапали.
Рассуждают про ветку на Троещину и на Левобережку, про маршрутное метро....
Все это классно и многократно здесь обсуждалось.... Вот бы строить начали!!!! А то выборы скоро закончаться и тогда.....

Рассуждают про ветку на Троещину и на Левобережку, про маршрутное метро....
Все это классно и многократно здесь обсуждалось.... Вот бы строить начали!!!! А то выборы скоро закончаться и тогда.....

ніщо з незвідки не береться і внікуди не зникає...
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Ну не совсем там, Подольский мост ведь начали строить, так что сдвиги естьiDen писал(а): подобные статьи с радужными планами появляются в среднем 3-4 раза в год уже на протяжении 10 лет, а воз и ныне там.

Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
А еще троллейбус на Бровары.iDen писал(а):Неужели не понятно, что все это пустой треп перед выборами. Уже сколько нам всего обещали на левом берегу, и СТ, и монорельс, и метро (то подземное то наземное, то легкое по типу московского то ответвление от СБЛ, и т.д.) и эти две линии в ген плане

Sinoptik