Страница 12 из 55

Добавлено: 21 мар 2013, 18:58
DFAW
Ну в целом я умею ехать тупо по рельсам, а не между ними, хоть это и требует некоторой сноровки, у Russos-а вот было

Добавлено: 21 мар 2013, 20:09
XAN
Там же у Русосса: Болларды по фен-шую.

Добавлено: 21 мар 2013, 20:16
TANK
ну это очень сильно зависит от ширины колеи автомобиля. моя - точно трамвай)) сильно помогает на подоле, кстати, котя там главное успесть до начала стесанной до состояния хирургического ножа губы спрыгнуть)

Добавлено: 21 мар 2013, 21:03
ЛиС
Ага, значит нужно еще пару шипов добавить в сам желоб трамвайных рельсов! Спасибо TANK что указали на недоработки. Учтем-с ;)

Добавлено: 21 мар 2013, 21:17
Klovsky
Да приварить с внешней стороны рельсов, отступив пару см от края, определённой высоты шипок - и все дела! Рядом установить МАФ шиномонтажа - просто просится.

______________
Сплата штрафу за проїзд у неналежному місці не надає права на проїзд.

Добавлено: 21 мар 2013, 22:39
ЛиС
"Шиномонтаж "Киевпасстранс". Все средства идут на развитие ОТ! Пострадавшим на трамвайных рельсах скидка 10%!"

Добавлено: 30 апр 2013, 09:21
Системщик
В Даугавпилс отправятся белорусские трамваи

http://bkm.by/?id_page=7&id_news=169

В рамках проекта Европейского фонда регионального развития "Реновация трамвайной транспортной инфраструктуры Даугавпилса" 22 марта был заключён договор о поставке трамваев на сумму более 6,5 млн. Евро (без учета НДС) для нужд организации по пассажироперевозкам AS "Tramvaju uznёmums" . Договор предусматривает поставку 12 четырёхосных и шестиосных трамвайных вагонов моделей 62103 и 843 соответственно, их установку и сервисное обслуживание, а также обучение персонала эксплуатирующей организации.

Первые трамваи ожидаются в Даугавпилсе к середине лета нынешнего года, но перед сдачей их в эксплуатацию будут проведены испытания, поэтому перевозка пассажиров будет возможна немного позже.
Напомним, что это уже третья попытка Даугавпилса закупить трамваи: результаты первого конкурса были аннулированы, второй конкурс был перенесен, и третий тендер чуть было не сорвался, так как была подана заявка в Бюро по надзору за закупками от Даугавпилского локомотиворемонтного завода на оспаривание результатов конкурса, но спустя почти два месяца все же было принято решение о признании успешного завершения тендера. ОАО «Управляющая компания холдинга «Белкоммунмаш» в тендере принимало участие совместно с латвийской компанией SIA "Agmen Consulting Bureau".

Добавлено: 30 апр 2013, 09:25
XAN
843 со штангой? :-)

Добавлено: 27 май 2013, 20:33
Бодрый
ПЕРШИЙ ТРИСЕКЦІЙНИЙ ТРАМВАЙ "КАШТАН" - ГОТОВИЙ!

Транспортники, як і обіцяли, зібрали рейкову машину до Дня Києва. Це вже не просто вагон, а цілий потяг - із низькою підлогою та сучасним обладнанням.

Наталя Питель, журналіст:
- Він щойно став на рейки. Зелений "Каштан" привезли з експериментального цеху в депо імені Шевченка, звідки він здійснить свою першу поїздку. Вже за місяць зможуть побачити його і пасажири: щойно все налаштують - трамвай почнуть випробовувати. Тож під час тестових заїздів він проїздитиме повз станції Борщагівської швидкісної лінії. Після успішних іспитів, кияни нарешті зможуть оцінити не тільки вигляд, а і його комфорт, наприклад, кліматичний.

Юрій Бомбандьоров, головний інженер КП "Київпастранс":
- На цьому вагоні ще застосована система кондиціонування. Окремо для водія, незалежно від того, які умови у салоні. Для салону також є кондиціонування, але для водія тут застосовується індивідуальний кондиціонер для покращення умов роботи.

До речі, для водія розробили і спеціальну панель керування трамваєм. Проектували прямо у цехах «Київпастрансу». Найбільше інженерної і дизайнерської фантазії та знань витратили на маски потяга, а ще на з’єднувальні деталі, адже у машини з’явилася середня частина. Враховували всі зауваження, що були до перших «Каштанів»-одиночок та готові і далі удосконалюватися вже в серійному виробництві.

Григорій Богуславець, начальник Служби утримання рухомого складу КП "Київпастранс":
- Це повністю використаний інженерно-технічний потенціал технічної служби КП «Київпастранс», наші робітники наші виробничі площі, наше обладнання… Все це практично наше, і ми готові, за наявності замовлення, пустити їх на тиражування у серію і забезпечити не тільки місто Київ, але й інші міста України.

У власної київської машини у кожній секції - частина низької підлоги, для візків передбачили висувний пандус і спеціальне місце, куди можна пристібати інвалідне крісло. Хід обіцяють тихий, плавний, навіть при 70 кілометрах на годину, які може розвивати трамвай.

Юрій Бомбандьоров, головний інженер КП "Київпастранс":
- Дозволяє економити електроенергії на 40 % від звичайного трамвайного вагона Т3. Ця система забезпечує плавний рух і плавну зупинку без застосування механічних гальм. А це подовжує термін експлуатації вагона, і робить зручною поїздку для пасажира.

Є в зеленому «Каштані» і система відеоспостереження, і інформаційне обладнання - монітори та звукове оповіщення про зупинки. Всі ці найсучасніші характеристики - за помірну ціну.

Олександр Козицький, директор трамвайного депо ім. Т.Г. Шевченка:
- Найголовніше, що він дешевше тих вагонів, які ми придбали. У Санкт-Петербурзі, у Мінську, у Дніпропетровську їздять вагони нашого виробництва.

Поки у планах «Київпастрансу» пустити перший зелений «Каштан» на Борщагівську швидкісну лінію. На моніторі кабіни засвітять цифру 3- саме цей маршрут має стати прем’єрним для трамвайного потягу.

Наталя Питель, Юрій Росохай, телеканал «Київ».
http://www.kievtv.com.ua/news/novini-st ... tovii.html

Добавлено: 27 май 2013, 23:02
Vyacheslav
Дизайн брутальний.
Олександр Козицький, директор трамвайного депо ім. Т.Г. Шевченка:
- Найголовніше, що він дешевше тих вагонів, які ми придбали. У Санкт-Петербурзі, у Мінську, у Дніпропетровську їздять вагони нашого виробництва.
Це куди? :shock:
адже у машини з’явилася середня частина
Раніше, мабуть, не було.

Добавлено: 28 май 2013, 11:36
Антошка
Че ж он такой жуткий?

Добавлено: 28 май 2013, 11:38
vl-tm
Надеюсь, что в живую он выглядет лучше.

Добавлено: 28 май 2013, 12:28
TANK
дизайн в этой стране не в почете......как всегда - убогостей побольше, страшных и разных.

Добавлено: 28 май 2013, 12:54
Santehnik
дизайн в этой стране не в почете......
Вобще-то все заводские вещи у нас с вполне нормальным дизайном. Зачастую даже лучшим, чем у соседей.
А тут собирал не завод, а гараж, от того и такой вид.

Добавлено: 28 май 2013, 13:06
SlALFik
Мама, роди его обратно.
Очень надеюсь в жизни будет веселее.