Днепр
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12640
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Пасажиропотік на Лавру нормально підвозиться силами тролейбусу та маршруток.
Обсягу, достатнього для метро, не спостерігається 95% часу (крім свят та сонячних теплих вихідних днів з 12:00 до 18:00).
Все.
Обсягу, достатнього для метро, не спостерігається 95% часу (крім свят та сонячних теплих вихідних днів з 12:00 до 18:00).
Все.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12640
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Станція вже є - хай й надалі буде, я не проти
Витрачати кошти приватних інвесторів на другий вихід - на здоров’я (Московський патріархат у нас багатенький, можуть відразу тонель до печер побудувати - в них тисячолітній досвід), а ось кошти платників податків - зась!

Витрачати кошти приватних інвесторів на другий вихід - на здоров’я (Московський патріархат у нас багатенький, можуть відразу тонель до печер побудувати - в них тисячолітній досвід), а ось кошти платників податків - зась!
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12640
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Яке там окупиться?
Там проектування на мільйон потягне, узгодження ще десятки тисяч. Інженерна підготовка території, спрямування під кут 30 градусів + витрати на експлуатацію. Метрофантазії.
Там проектування на мільйон потягне, узгодження ще десятки тисяч. Інженерна підготовка території, спрямування під кут 30 градусів + витрати на експлуатацію. Метрофантазії.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
В нас в голові різна картинка, в тебе певно більш капітальна і тому більш дорога.Klovsky писал(а): ... Інженерна підготовка території, спрямування під кут 30 градусів ...
Я думаю, найдешевше щось по типу маленького фунікулеру. Один маленький тунельчик, пару рейок і возик, куди дінеться окупиться.
Але ти правий, що тут гроші не заробиш. Цей проект за грубою прикидкою не може коштувати більше за 5 млн грн, інакше про окупність можна забути. Отож без доброї волі влади (що не рівняється грошам) нікуди.
А в чем проблема? Пройтись по парку Славы. Прогуляться, подышать воздухом? Ноги на то и даны, чтобы бить ими землю. Да и для гостей Киева интереснее ехать через Арсенальную. Людей очень впечатлсяет глубина. vadik предлагаю тебе следующую фантазию: пешеходный тоннель с Левобережной в Гидропарк. Ну и нереализованный ресторан на пилонах Южного моста.
И про найголовнішу ти погорячился. торгово-офисный центр "Свято-Успенская Киево-Печерская лавра" не самый главный памятник. Это я тебе, как киевлянин говорю. Главным памятником является София Киевская. Спроси у ЮНЕСКО.
И про найголовнішу ти погорячился. торгово-офисный центр "Свято-Успенская Киево-Печерская лавра" не самый главный памятник. Это я тебе, как киевлянин говорю. Главным памятником является София Киевская. Спроси у ЮНЕСКО.