Страница 12 из 25
Добавлено: 03 ноя 2011, 15:31
TANK
идея хорошая, да рельеф подкачал, яма там в горе, по направлению к лаврскому переулку))
Добавлено: 03 ноя 2011, 15:45
vadik
Нуу, можна хоча б до пам’ятника голодомору. Та й нерівність рельєфу це теж не причина для сучасних технологій.
Треба звичайно якось ті церкви оминути та археологам дати подовше покопатися, а так було б дуже гарненько.
Добавлено: 03 ноя 2011, 17:02
Антошка
И зачем оно надо?

Я еще могу понять канатную дорогу в гидропарк ))
Добавлено: 03 ноя 2011, 17:10
vadik
Від Лаври до Арсенальної тьопати ліньки, до того ж добра прогулянка від Арсенальної до Лаври і потім униз у м. Дніпро. М. Дніпро до речі недозавантажена.
Добавлено: 04 ноя 2011, 11:51
TANK
к Голодомору тем более. Там все та же ямка, а выше и контрминная галерейка спасского бастиона). А не так давно еще и новый кусок дренажки на ямкой)).
Добавлено: 04 ноя 2011, 12:02
Антошка
От Арсенальной можно вполне подъехать на 38 троллейбусе, если лень топать

А вообще пассажиропотока к Лавре нет. Там нет ни предприятий, ни большого количества жилых домов.
Добавлено: 05 ноя 2011, 04:25
vadik
Найголовніша пам’ятка країни і нема потоку? Смішне твердження і не в тему.
Нормальний турист тролейбусом не поїде.
І головне, йдеться врешті не про нову станцію, а про зайвий вихід, тобто інвестиції на порядок менші.
Добавлено: 05 ноя 2011, 08:03
Klovsky
Пасажиропотік на Лавру нормально підвозиться силами тролейбусу та маршруток.
Обсягу, достатнього для метро, не спостерігається 95% часу (крім свят та сонячних теплих вихідних днів з 12:00 до 18:00).
Все.
Добавлено: 05 ноя 2011, 08:37
vadik
Klovsky писал(а): ... Все.
Це добрі аргументи проти будівництва нової станції метро. Але станція вже є.
До того ж не пасажиропотоком єдиним цього разу, бо іміджевий проект.
Добавлено: 05 ноя 2011, 09:11
Klovsky
Станція вже є - хай й надалі буде, я не проти
Витрачати кошти приватних інвесторів на другий вихід - на здоров’я (Московський патріархат у нас багатенький, можуть відразу тонель до печер побудувати - в них тисячолітній досвід), а ось кошти платників податків - зась!
Добавлено: 05 ноя 2011, 09:21
vadik
Хай тоді пасажири зайвий жетончик кидають, там буде такий контингент що економити не будуть.
Тисяч 5 чи 7 на тиждень проїдуться, так і на півмільйона гривень на рік накидають жетонів. За п’ять років окупиться, ще з МП здерти мільйон за покращення інфраструктури.
Добавлено: 05 ноя 2011, 10:53
Klovsky
Яке там окупиться?
Там проектування на мільйон потягне, узгодження ще десятки тисяч. Інженерна підготовка території, спрямування під кут 30 градусів + витрати на експлуатацію. Метрофантазії.
Добавлено: 05 ноя 2011, 11:12
vadik
Klovsky писал(а): ... Інженерна підготовка території, спрямування під кут 30 градусів ...
В нас в голові різна картинка, в тебе певно більш капітальна і тому більш дорога.
Я думаю, найдешевше щось по типу маленького фунікулеру. Один маленький тунельчик, пару рейок і возик, куди дінеться окупиться.
Але ти правий, що тут гроші не заробиш. Цей проект за грубою прикидкою не може коштувати більше за 5 млн грн, інакше про окупність можна забути. Отож без доброї волі влади (що не рівняється грошам) нікуди.
Добавлено: 05 ноя 2011, 12:03
Алексис
А в чем проблема? Пройтись по парку Славы. Прогуляться, подышать воздухом? Ноги на то и даны, чтобы бить ими землю. Да и для гостей Киева интереснее ехать через Арсенальную. Людей очень впечатлсяет глубина. vadik предлагаю тебе следующую фантазию: пешеходный тоннель с Левобережной в Гидропарк. Ну и нереализованный ресторан на пилонах Южного моста.
И про найголовнішу ти погорячился. торгово-офисный центр "Свято-Успенская Киево-Печерская лавра" не самый главный памятник. Это я тебе, как киевлянин говорю. Главным памятником является София Киевская. Спроси у ЮНЕСКО.
Добавлено: 05 ноя 2011, 12:22
vadik
Фантазія, у якої фінанси держаться купи, це вже не фантазія. Так що сарказм не за адресою.
ПС ЮНЕСКО не розділяє Лавру і Софію, спитай у ЮНЕСКО.