Вот Вам актуальная тема... еще один умник - в 3 раза поднимать!
Проїзд в метро хочуть підвищити до гривні
2006 рік комунальне підприємство "Київський метрополітен" закінчило зі збитками 49 млн. гривень.
Про це «Українським Новинам» повідомив виконуючий обов'язки начальника "Київського метрополітену" Володимир ФЕДОРЕНКО.
"Збитки 49 млн. гривень, ось фінансовий результат", - сказав ФЕДОРЕНКО.
При цьому доход підприємства становив 387 млн. гривень.
Він підкреслив, що фінансовим планом на 2006 рік підприємство передбачало близько 79 млн. гривень збитків.
ФЕДОРЕНКО пояснив збитки "Київського метрополітену" тим, що тариф на проїзд у метро покриває менше 50% витрат підприємства на перевезення пасажирів.
Він додав, що "Київський метрополітен" разом з Міністерством транспорту і зв'язку завершили розробку методики розрахунку тарифів.
"Вона (методика) затверджена наказом Міністерства транспорту, і зараз ця методика перебуває на реєстрації в Міністерстві юстиції. Наскільки нам стало відомо, Мін'юст запитав додаткові узгодження від Антимонопольного комітету й Міністерства економіки", - заявив ФЕДОРЕНКО.
На його думку, чиновники затягують затвердження методики, хоча сам метрополітен раніше розраховував одержати методику в березні й розпочати підвищення тарифів у квітні, підвищивши їх, наприклад, з 15 або 20 квітня.
"Наші фахівці склали фінансовий план на квітень, і все. Квітень - це вже той Рубікон, який ми не зможемо перейти, або ми будемо зменшувати кількість поїздів, тому що у квітні збільшується вартість електроенергії й у нас на 1,5 млн. за квітень збільшуються витрати за електроенергію порівняно з березнем", - заявив ФЕДОРЕНКО.
Також він зазначив, що крім енергоносіїв з 2000 року (коли було встановлено тариф на проїзд 0,5 гривні) в 3-5 разів подорожчали витратні матеріали метрополітену, у тому числі запчастини й метал.
"При тарифі 1 гривня і тому рівні бюджетного фінансування, передбаченого на 2007 рік, ми б змогли проіснувати 2007 рік, а далі все залежить від реального рівня інфляції", - заявив ФЕДОРЕНКО.
Українські Новини