Страница 115 из 117

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 12 дек 2023, 22:48
Бодрый
dimentiy писал(а):
12 дек 2023, 21:37
Да сразу уже трёхэтажным.
А чому б не зробити верхній ярус пішохідно-велосипедно-самокатним ?

* Сьогодення просить.
Як і вело-пішохідний узвіз на Гідропарк (Венеціанський острів)

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 12 дек 2023, 22:51
dimentiy
Якщо ми хочемо зберегти його вигляд, то це взагалі неможливо.
Як не хочемо, то простіше і дешевше знести і побудувати новий міст з якою завгодно конфігурацією, ніж мучитись з реставрацією. Вже були такі граблі на інших інфраструктурних проєктах.

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 12 дек 2023, 22:56
Коржик
Сто процентов.
Любое значительное утяжеление обозначает замену опор. А это и есть новый мост.

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 12 дек 2023, 23:11
Бодрый
dimentiy писал(а):
12 дек 2023, 22:51
Якщо ми хочемо зберегти його вигляд, то це взагалі неможливо.
Приклад: вже "зберігали" стадіон Олімпійський.
По факту отримали дуже незручний стадіон для перегляду футбольних матчів та досі жодного разу не використали бігові доріжки (я про змагання)

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 12 дек 2023, 23:14
dimentiy
Я його і мав на увазі :) Але його як раз не зберігали, а городили надбудови :)

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 13 дек 2023, 04:27
KuzyaCat
как вариант - прокопать тоннель :D

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 13 дек 2023, 10:10
Коржик
Вот и отпала необходимость во втором этаже. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 27 июн 2024, 12:53
Бодрый
Патон та Гришко дивляться на руїни Ланцюгового мосту. 1950-ті.

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 27 июн 2024, 14:15
TANK
рука-лицо.....

Ни Николай Николаевич (вероятно шляпе, со спины не узнаю), ни Борис Евгениевич не могли с этого ракурса видеть николаевский цепной мост, который рванули еще в гражданскую, ни даже мост е.бош, который папа того же патона восстановил, но его дважды рванули во 2МВ, а только и исключительно на остатки моста Струве...

Кстати телефонно-телеграфную связь с быков моста убрали только 80 годах, я ее помню.

а теперь главный вопрос - при чем тут вообще реконструкция моста патона?))))))

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 03 июл 2024, 15:42
Бодрый
ℹ️Київтеплоенерго розпочинає гідравлічні випробування тепломереж під мостом Патона.

🏭У Києві до 16 липня триватимуть випробування теплових мереж житлових масивів Русанівка та Березняки. Енергетики, зокрема, тестуватимуть тепломережу під мостом Патона, якою теплова енергія постачається до цих мікрорайонів.

Ці магістральні трубопроводи діаметром 600 мм прокладені у 1962 році, тому мають бути ретельно перевірені до початку опалювального сезону. Адже пошкодження, які можуть виникнути під час збільшення тиску в тепломережах, легше і безпечніше усунути в теплу пору року.

✅Минулого літа саме завдяки гідравлічним випробуванням на тепломережах, що проходять під мостом Патона, вдалось усунути одразу кілька пошкоджень. Опалювальний сезон 2023/2024 на цій ділянці пройшов без пошкоджень.

📱Київтеплоенерго заздалегідь попереджає, що під час планового тестування можуть виникати пошкодження і пов’язані з цим витоки або так звані «водоспади». Підприємство закликає використовувати офіційну інформацію про виконання робіт на ділянці, не поширювати фейкові повідомлення.

У Києві тривають гідравлічні випробування – важливий етап підготовки трубопроводів до теплових навантажень під час опалювального сезону. Поетапно на міцність і щільність перевіряють основні тепломагістралі в усіх районах міста. На жаль, враховуючи значну зношеність окремих ділянок, випробування супроводжуються пошкодженнями.

❗️Нагадаємо, гідравлічні випробування – обов’язкова умова підготовки теплоенергетичного комплексу до опалювального сезону, визначена чинним законодавством. Це потрібно, щоб своєчасно виявити «слабкі» місця трубопроводів і зменшити аварійність взимку.
Джерело: ФБ

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 29 июл 2024, 00:10
Бодрый
Міст Патона так стомився, що легше збудувати новий: чому роками не можуть відремонтувати головний міст Києва

Зняти статус пам'яток архітектури зі стратегічно важливих київських мостів Патона та Метро наполегливо пропонує інженерка Анна Мінюкова. Це, на її думку, є необхідним кроком для гарантій їхньої безпеки, надійності й ефективності в сучасних умовах.

Міст Метро та міст Патона у Києві внесені до Державного реєстру нерухомих пам’яток України як пам’ятки архітектури та містобудування, науки й техніки місцевого значення та мають охоронні договори. Міст ім. Є.О. Патона через р. Дніпро було збудовано в 1953 році, міст Метро — у 1965 році, та відтоді на них жодного разу не було проведено капітального ремонту. Одна з причин — неможливість узгодити вид робіт із Міністерством культури та здійснити вилучення споруд на час ремонту з реєстру пам’яток архітектури, адже законом передбачено, що вилучення з Реєстру здійснюється лише у разі, якщо пам'ятку зруйновано або пам'ятка втратила предмет охорони, що визначено у паспорті об'єкта.

Міст Патона був запроєктований за нормами 1948 року. Наказом Комітету охорони та реставрації пам’яток №10 від 16.05.1994 р. міст ім. Є.О. Патона зараховано до нововиявлених пам’яток архітектури. У 1995 році міст отримав визнання Американської асоціації зварювання як видатна зварна конструкція. ​У 2008 році міст ім. Є.О. Патона було внесено до Державного реєстру нерухомих пам'яток України як пам'ятку архітектури та містобудування, науки і техніки місцевого значення (наказ Міністерства культури і туризму України від 07.11.2008 №1285/0/16-08 охоронний № 530-Кв).

Для ремонту таких мостів можливий тільки один вид робіт — реставрація, яка передбачає відновлення технічних характеристик конструкцій мосту, не змінюючи їхнього зовнішнього вигляду та параметрів. Але через фізичний і моральний знос, зміну інтенсивності руху та ваги транспортних засобів такі мости потребують нових рішень для будівництва та ремонту.

Саме через це Агентство відновлення розглядає варіант побудови нового мосту поруч із мостом Патона замість його ремонту. Основним недоліком такого варіанту є інтеграція його у транспортну систему міста та побудова з’їздів і заїздів на основні транспортні магістралі. Наприклад, на сьогодні залишаються недобудованими з’їзди з Дарницького мосту, рух яким було відкрито ще 2011 року. Також термінового ремонту потребують магістральні трубопроводи з надання теплопостачання та гарячої води жителям мікрорайонів Русанівки та Березняків, які прокладені в межах конструкцій прогонової будови мосту Патона. Ремонт магістральних трубопроводів можливо здійснити тільки під час проведення повної реконструкції мосту. Тож питання саме щодо реставрації мосту Патона має бути вирішено комплексно та передбачатиме водночас ремонт магістральних трубопроводів.

Міст Метро звели на місці зруйнованого під час Другої світової війни мосту. Обʼєкт входить до комплексу споруд "Станція метрополітену "Дніпро"— міст Метро", що наказом Міністерства культури і туризму України від 07.11.2008 Nº1285/0/16-08 визнано памʼяткою архітектури та містобудування, науки і техніки місцевого значення, охоронний Nº 529-Кв (власне міст Метро має охоронний Nº529/2-Кв). Обʼєкт розташований у межах памʼятки ландшафту та історії місцевого значення "Історичний ландшафт Київських гір і долини р. Дніпра" (наказ Міністерства культури і туризму від 03.02.2010 Nº 58/0/0/16-10).

Конструкція мосту Метро за радянських часів була експериментальною. Загалом таких мостів було лише кілька в СРСР, а на сьогодні єдиний залишився у Києві, інші — розібрали. Міст не відповідає вимогам чинних норм щодо вантажопідйомності та безпеки руху (недостатній габарит проїзних частин і недостатня висота огородження проїзної частини).

Необхідність зняття статусу пам'ятки архітектури зі стратегічно важливих мостів обумовлюється такими причинами:

спрощення процедур: відсутність необхідності погоджувати кожен етап робіт із Міністерством культури може значно прискорити процес реконструкції та модернізації, що особливо важливо для стратегічно важливих об'єктів;
модернізація та технічне оновлення: статус пам'ятки обмежує можливість використання сучасних технологій та матеріалів під час ремонтних робіт. Зняття статусу дасть змогу оновити інфраструктуру відповідно до сучасних вимог і технологій;
економічна доцільність: ремонт та утримання мостів зі статусом пам'ятки можуть бути значно дорожчими через необхідність дотримання специфічних реставраційних вимог. Зняття статусу дозволить знизити витрати й ефективніше використовувати бюджетні кошти.

Отже, зняття статусу пам'ятки архітектури зі стратегічно важливих мостів є необхідним кроком для гарантування їхньої безпеки, надійності та ефективності в сучасних умовах.

Необхідно вносити законодавчі зміни та розробляти спрощені процедури стосовно подальших дій об'єктів, які вже віднесені до пам'яток, що дадуть змогу проводити реконструкцію та заміну стратегічно важливих мостів. Також на законодавчому рівні слід розглянути заборону визнавати стратегічні об'єкти пам'ятками, що значно впливає на подальші заходи щодо їхньої експлуатації та ремонту.
https://focus.ua/uk/opinions/659763-mis ... ist-kiyeva

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 01 авг 2024, 12:23
Бодрый
"Там страшна корозія". Науковці закликають перекрити міст Патона для ремонту

Міст Патона вже сьомий рік в аварійному стані — чому його треба перекрити?

Міст Патона у Києві перебуває в аварійному стані з 2017 року. Щоб не допустити його подальшого руйнування, міст треба негайно перекрити й відремонтувати. Про це в інтерв’ю LIGA.net сказав директор Інституту електрозварювання ім. Патона Ігор Крівцун.

"За останні два роки я підписав, мабуть, три або чотири звернення до [Віталія] Кличка, до [Дениса] Шмигаля. Ми пояснюємо, шановні, міст скоро впаде. Він не обслуговувався фактично з 1953 року. Там страшна корозія, потрібно прибрати багато сміття, бо воно стає вологим і пришвидшує корозію", — пояснює Крівцун.

Очільник Інституту зазначив, що через корозію сильно скоротилась товщина металу нижнього пояса мосту — у деяких місцях вона становить 5 мм, а має бути втричі більшою. "Ще жодного разу не відбулось повне обстеження мосту. Його досліджували тільки там, де був доступ. Тому загальна картинка може бути зовсім іншою. Там можуть бути суттєві проблеми, яких ми поки що не бачимо".

За попередніми оцінками транспортних експертів, для відновлення мосту потрібні щонайменше 500 мільйонів євро.

Але ми готові допомагати — наш відділ міцності зварних конструкцій займається цими питаннями, ми знаємо, що потрібно зробити. Цей процес тільки треба почати", — додає директор.

За словами науковців з Інституту Патона, руйнівні процеси на мосту почались після 2013 року. Тоді під тротуарами змінювали комунікації — для цього треба було розбити асфальт і бетонну плиту. Під час робіт сміття потрапило на металеві конструкції. Тепер коли воно мокне, це тільки пришвидшує корозію. За майже 71 рік експлуатації міст Патона жодного разу капітально не ремонтували.

Міст Патона офіційно визнали аварійним у 2017 році. Тобто віднесли до п’ятого, "аварійного" стану експлуатації, згідно з яким, інфраструктурним об’єктом користуватися вже не можна. Однак його не перекрили, а тільки обмежили рух. За словами експертів, міст тримається лише на "щедрому запасі міцності".
https://life.liga.net/poyasnennya/news/ ... ia-remontu

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 01 авг 2024, 15:25
TANK
люблю этот новояз - "жодного разу капітально не ремонтували".)))))

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 01 авг 2024, 15:52
ivanmelwise
Разве это новояз? Это когда поэты пишут инструкции по охране труда, то появляются милые глазу "категорически запрещено" или "строго запрещено" вместо "запрещено".
А вот что реально вымораживает, так это "займається". Такую личную неприязнь испытываю, что кушать не могу.

Re: Реконструкция моста Патона и развязки около него.

Добавлено: 01 авг 2024, 18:21
Бодрый
TANK писал(а):
01 авг 2024, 15:25
"жодного разу капітально не ремонтували".)))))
В 2025 р. мають заворушитися, якщо нічого раніше не станеться