Страница 116 из 193
Добавлено: 23 окт 2012, 13:19
HAnS
Zabuhaylo писал(а):А тут немного другой.
фото 19 октября.
Напівпантограф лише в найпершого T3UA, далі пантографи)
Добавлено: 23 окт 2012, 13:57
NickElrond
Добавлено: 23 окт 2012, 15:19
realasterix
А почему все молчат про "старую" платформу Троещина, что с ней будет и с маршрутами автобусов от нее?
Добавлено: 23 окт 2012, 15:21
Rugin
Видимо оставят пока все как есть.
Добавлено: 23 окт 2012, 15:23
Misha
Да старая платформа вообще обещает долго жить, от неё удобный пешеходный доступ к жилым домам.
Добавлено: 23 окт 2012, 17:47
AMY
УВАГА_ЗМІНИ! 24 жовтня Микола Азаров ознайомиться із завершенням реконструкції швидкісної трамвайної лінії в м. Києві
24 жовтня 2012 р Прем’єр-міністр України Микола Азаров ознайомиться із завершенням реконструкції та добудови швидкісної трамвайної лінії на ж/м Троєщина м. Києва.
Місце проведення: м. Київ, ст. «Сабурова» (перетин вул. О. Сабурова з вул. Оноре де Бальзака)
Допуск акредитованих представників ЗМІ буде здійснюватися до 13.20.
Від’їзд представників ЗМІ автобусом від Будинку Уряду о 12.00
Акредитація ЗМІ до 17.00 23 жовтня 2012 р.
http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publis ... =244276543
Добавлено: 23 окт 2012, 18:18
Gregorium
уже и Попов озвучил продление трамвая до будущей станции метро "Радужная". пересадочный узел будет как раз в районе Троещины-1. так что эстакада - выброшенные деньги. дешевле было поставить эскалаторы, а потом их демонтировать и перенести
Добавлено: 23 окт 2012, 18:25
Misha
Может, хоть как-то её удастся использовать.. хотя вряд ли, конечно

Добавлено: 23 окт 2012, 19:09
DFAW
Gregorium, с этого момента обсуждение тобой распилов приравнивается к политике, ей-богу надоело объяснять что форум не для этого.
Добавлено: 23 окт 2012, 19:20
Системщик
Евгений Г. писал(а):Системщик писал(а):от последней электрички (в 21:25) последний Т4 уходит... в 21:13.
видимо, с последней электрички народ будет забирать Т5, который бонусом подвезет в р-н Лен площади.
Евгений Г., твоя мысль и меня обнадежила, но... только что обнаружил, что график движения по Т5 - пиковый. Последнее отправление от ГЭ - в 20:08.
Добавлено: 23 окт 2012, 21:51
FerrariF1racing
Трамваї повертаються до Києва
Багато років трамвай витісняли з Києва: закривалися лінії, маршрути, скорочувалася кількість вагонів, нових же надходили одиниці. Водночас у провідних європейських містах трамвай ще з 1990-х років переживає своє друге народження: відбудовуються за сучасними технологіями колись ліквідовані лінії, з’являються сучасні вагони, окремі вулиці навіть закривають для автотранспорту, повністю віддаючи їх трамваям та пішоходам. Ця «мода на трамвай» нарешті досягла і Києва: торік завершено реконструкцію лінії швидкісного трамвая на Борщагівці, надходять партії нових вагонів, розпочалося власне виробництво трамваїв. Саме київські трамваї вийдуть цими днями на оновлену і подовжену лінію на Троєщині, у перші 10 днів її роботи передбачається безкоштовний проїзд.
Ділянка по вулиці Бальзака: нова станція і високі платформи
Збудована у 1999-2000 роках трамвайна лінія не використовувалася майже 4 роки, тож були проведені обстеження та реконструкція рейкового полотна, контактної мережі, влаштовано додаткове огородження – адже трамваї розвиватимуть велику швидкість. Ще при будівництві лінії тут було покладено залізничні рейки Р65 на залізобетонних шпалах з безстиковою температурно-на- пруженою системою кріплення – і в експериментальному режимі трамваї розвивали швидкість до 80-90 км/год. Нині ж середня швидкість руху лінією, з урахуванням часу на зупинки, становитиме 28-29 км/ год. Для зручності посадки на станціях облаштовано підвищені платформи (аналогічно з лінією швидкісного трамваяна Борщагівці), що знаходяться на одному рівні з нижньою сходинкою трамвая. Довжина платформ – 50-60 метрів, отже, вони можуть приймати сучасні багатосекційні трамваї або навіть тривагонні трамвайні потяги.
П’ять станцій було реконструйовано: на «Генерала Ватутіна», «Каштановій», «Теодора Драйзера», «Марини Цвєтаєвої» та «Милославській», окрім нових платформ, облаштовано навіси, каси, приміщення для охорони, обладнано турнікети для пропуску пасажирів. Окрасою ж відновленої лінії стала станція «Олександра Сабурова». Тут ще у 1990-х роках було розпочато будівництво двоповерхової споруди з виходом на шляхопровід, однак на момент відкриття лінії у 2000 році її не добудували. Нині ж окремі конструкції демонтовано, змінено проект – і на лінії з’явилася сучасна станція загальною площею близько 1000 квадратних метрів.
Нова ділянка: розворотна естакада та дорога для дачників
При прокладанні нової ділянки лінії завдовжки 2,4 км (у однопутному вимірі) було проведено значні земляні роботи: на місці знесених дач Воскресенських садів влаштовано насип довжиною близько 1 км. Також побудовано і нову тягову підстанцію на вулиці Петра Вершигори. За всією довжиною лінію обладнано шумозахисними екранами із залізобетонних панелей – тож ані дачники, ані мешканці сусіднього житлового масиву Райдужний не відчують дискомфорту. Більше того – оскільки при прокладанні лінії було перекрито під’їзд до дач з боку Райдужного масиву, вздовж трамвайної лінії від проспекту Ватутіна прокладено нову двосмугову автомобільну дорогу. Також у насипу влаштовано тунель для транзитного проїзду легкових автомобілів дачним масивом.
Завершується нова ділянка трамвайної лінії розворотним кільцем на залізобетонній естакаді завдовжки 285 м на одному рівні із залізничним насипом – аби також на одному рівні побудувати платформи трамвая і міської електрички. Для зупинки електричок побудовано нову станцію «Троєщина-2» неподалік існуючої «Троєщини». У напрямку центру тут облаштовано високу платформу – тож пересадка з трамвая на електричку буде зручною і швидкою. В напрямку станції «Дарниця» платформа електрички низька, з невеликою високою ділянкою для осіб з фізичними обмеженнями. Загальна вартість будівництва становила 245 млн грн, з них у майже 40 млн грн обійшлося спорудження естакади. Роботи з реконструкції та продовження лінії виконано менше, ніж за рік.
Григорій Мельничук melnychuk@eveningkiev.com
Добавлено: 23 окт 2012, 23:20
mann
Пару вечерних фото за сегодня (плохое качество).
На Милославской поставили забор между путями и проходом на станцию. Торговцев на путях больше нет.
Пока дошел до края платформы, подъехала сцепка T6B5.
Вид на турникеты
Название станции и общая схема линии (так на каждой станции)
Общий вид станции Марины Цветаевой
Вторая часть платформы. От первой части около 20 м. Как будут останавливаться трамваи - пока не ясно.
Забор посредине покрашен
Бывший проход. Переезды, которые ближе к станциям остались открытыми.
Станция Сабурова. Со всех сторон знаки «Проход запрещен». Пару рабочих еще ковыряются
Вид сбоку
Табличка со стороны ТРЦ «Район» двусмысленно указывает путь: вроде бы нужно идти на середину путепровода, но путь под него тоже выглядит правильным.
Табличка станции скоростного трамвая, видны 2 из 3 входов внутрь
Заезд для инвалидов
С другой стороны
Вид внутрь. Турникеты стоят, висит непонятная схема. Все готово к прибытию сами-знаете-кого.
Спасибо за внимание, снова извиняюсь за качество фоток.
Добавлено: 23 окт 2012, 23:26
RVR
Последние новости с Троещины.
Станция Сабурова светится яркими огнями даже сейчас. И платформа, и внутри вестибюля. Готовятся к приезду Азарова. Есть люди, которые шныряют внутри и не только внутри.
В 21:05 был замечен двухвагонный трамвайный состав, который на очень маленькой скорости ехал в сторону Ватутина.
Кстати, скорость трамвая будет гораздо выше скорости 21-го автобуса. Несмотря на очень низкую скорость, трамвай от Цветаевой до Сабурова держался наравне с 21-м. А после Сабурова вообще уехал за горизонт)
Насчет переходов. Не знаю как на других микрорайоных, но в пределах моего
http://www.wikimapia.org/#lat=50.519800 ... ;18145;0;0
средний закрыт, а верхний и нижний открыты. В чём прикол - не знаю. Может, люди сами открыли, а может сделали так, что закрыть их можно будет за две минуты и потому решили оставить до последнего. На этих переходах сделали воротную систему - две створки, закрывающиеся как ворота.
Добавлено: 24 окт 2012, 07:30
realasterix
Да, все забывал написать. По поводу спуска для инвалидов. Красиво на Сабурова и совсем никак на Цветаевой и Драйзера.
Добавлено: 24 окт 2012, 09:08
Системщик
До речі, одночасно ще дві статті Григорія Мельничука з ілюстраціями вийшли вчора в газеті Вечірній Київ:
-
Як ходитиме транспорт на Троєщині: розбираємось у нових маршрутах житлового масиву;
-
Залізна традиція (трохи історії київського трамваю).
Як на мою думку, то такий матеріал краще подавати в оригіналі:
http://eveningkiev.com/file/5013.pdf .
P.S. Якщо це все ж таки порушення, то прошу просто видалити цей пост.