Новости транспорта
Модераторы: dimentiy, Администраторы
"Єдиний квиток" на транспорт з’явиться у місті вже у травні
Дана ТАРАСОВА “Хрещатик” 20/02/2013
Влада обіцяє за місяць визначитися з переможцем проекту на його розробку
Торік київська влада спільно з Європейським банком реконструкції та розвитку розробила концепцію проекту “єдиного квитка” у Києві. У грудні 2012 року вийшло спеціальне розпорядження КМДА, яким передбачено розробку цього квитка. А вже з травня його планують запроваджувати у метрополітені та наземному транспорті.
“Протягом тижня буде відповідне оголошення. І десь через місяць ми будемо мати переможця, який розроблятиме і здійснюватиме впровадження цього квитка. Ми сподіваємося, згідно з графіком, який розробили, що приблизно у травні місяці ця робота в Києві розпочнеться”,— пообіцяв в ефірі телеканалу “Київ” перший заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Іван Шпильовий.
Проектом передбачається, що на всіх засобах наземного транспорту та метрополітену встановлять спеціальні пристрої, так звані валідатори, для зчитування електронних квитків. І пасажирам не потрібно буде шукати гроші на проїзд у гаманці, достатньо лише піднести пластикову картку до пристрою — і він автоматично зніматиме кошти.
“Це буде безконтактна пластикова картка, що являє собою звичайну картку, якою ви розраховуєтеся в магазині, наприклад, Visa, чи якась інша, тільки вона буде працювати в транспорті. Коли пасажир заходить у рухомий склад, на вході знаходиться валідатор, по якому він проводить карткою, і валідатор знімає 1,5 чи 2 грн. Тобто ви, користуючись цією карткою, розрахувалися за проїзд у міському транспорті”,— пояснив перший заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА.
Пан Шпильовий також повідомив, що таким чином контролювати оплату за проїзд у транспорті стане набагато простіше: “У контролера буде відповідний пристрій. Він обладнаний зчитуючою системою, яка показує, коли і о котрій годині було оплачено проїзд у даному виді транспорту”. За його словами, протягом першого і другого півріччя будуть встановлені валідатори у всіх видах наземного транспорту і метрополітені. “При цьому наші вимоги такі, щоб це був єдиний квиток, а система підходила для наземного транспорту і метрополітену”,— зауважив Іван Шпильовий.
“Єдині квитки” можна буде поповнювати у касах метрополітену або з допомогою спеціальних автоматів. За словами пана Шпильового, вони будуть розміщені на всіх великих пересадочних транспортних вузлах, а в перспективі їх планують встановлювати на зупинкових комплексах та на всіх станціях метрополітену. Слугуватиме така пластикова картка не менше 8 років. Нагадаємо, що вартість цього інвестиційного проекту становить 100 млн грн.
http://kreschatic.kiev.ua/ua/4231/art/1361301343.html
Дана ТАРАСОВА “Хрещатик” 20/02/2013
Влада обіцяє за місяць визначитися з переможцем проекту на його розробку
Торік київська влада спільно з Європейським банком реконструкції та розвитку розробила концепцію проекту “єдиного квитка” у Києві. У грудні 2012 року вийшло спеціальне розпорядження КМДА, яким передбачено розробку цього квитка. А вже з травня його планують запроваджувати у метрополітені та наземному транспорті.
“Протягом тижня буде відповідне оголошення. І десь через місяць ми будемо мати переможця, який розроблятиме і здійснюватиме впровадження цього квитка. Ми сподіваємося, згідно з графіком, який розробили, що приблизно у травні місяці ця робота в Києві розпочнеться”,— пообіцяв в ефірі телеканалу “Київ” перший заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Іван Шпильовий.
Проектом передбачається, що на всіх засобах наземного транспорту та метрополітену встановлять спеціальні пристрої, так звані валідатори, для зчитування електронних квитків. І пасажирам не потрібно буде шукати гроші на проїзд у гаманці, достатньо лише піднести пластикову картку до пристрою — і він автоматично зніматиме кошти.
“Це буде безконтактна пластикова картка, що являє собою звичайну картку, якою ви розраховуєтеся в магазині, наприклад, Visa, чи якась інша, тільки вона буде працювати в транспорті. Коли пасажир заходить у рухомий склад, на вході знаходиться валідатор, по якому він проводить карткою, і валідатор знімає 1,5 чи 2 грн. Тобто ви, користуючись цією карткою, розрахувалися за проїзд у міському транспорті”,— пояснив перший заступник директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА.
Пан Шпильовий також повідомив, що таким чином контролювати оплату за проїзд у транспорті стане набагато простіше: “У контролера буде відповідний пристрій. Він обладнаний зчитуючою системою, яка показує, коли і о котрій годині було оплачено проїзд у даному виді транспорту”. За його словами, протягом першого і другого півріччя будуть встановлені валідатори у всіх видах наземного транспорту і метрополітені. “При цьому наші вимоги такі, щоб це був єдиний квиток, а система підходила для наземного транспорту і метрополітену”,— зауважив Іван Шпильовий.
“Єдині квитки” можна буде поповнювати у касах метрополітену або з допомогою спеціальних автоматів. За словами пана Шпильового, вони будуть розміщені на всіх великих пересадочних транспортних вузлах, а в перспективі їх планують встановлювати на зупинкових комплексах та на всіх станціях метрополітену. Слугуватиме така пластикова картка не менше 8 років. Нагадаємо, що вартість цього інвестиційного проекту становить 100 млн грн.
http://kreschatic.kiev.ua/ua/4231/art/1361301343.html


По законодательству -- естьMisha писал(а):У нас маршруток в городе "как бы нет".
перевезення пасажирів у звичайному режимі руху - перевезення пасажирів автобусами на маршруті загального користування з дотриманням усіх зупинок, передбачених розкладом руху;
перевезення пасажирів в експресному режимі руху - перевезення пасажирів автобусами на маршруті загального користування, на якому є звичайний режим руху, з дотриманням зупинок, кількість яких за розкладом руху не перевищує 25% кількості зупинок при звичайному режимі руху;
перевезення пасажирів у режимі маршрутного таксі - перевезення пасажирів на міському чи приміському автобусному маршруті загального користування за розкладом руху, в якому визначається час відправлення автобусів з початкового та кінцевого пунктів маршруту з висадкою і посадкою пасажирів чи громадян на їхню вимогу на шляху прямування автобуса в місцях, де це не заборонено правилами дорожнього руху;
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2344-14

