mann писал(а):Хорошо при чем ковыряют, бордюры по всей длине поменять решили, техники много. Не расширяют, там некуда, просто чтобы был заезд в паркинг ТРЦ "Проспект", а то там сейчас на самом нижнем уровне парковка совсем пустует. А наверх (на крышу) желающих ехать мало, так как потом от Ашана идти неудобно.
Сегодня ехал еще до сумерек:
Добавлено: 02 апр 2015, 16:28
Rider
У столиці триває реконструкція вулиці та провулку Магнітогорського
Дорожники активно реконструюють покриття на вул. Магнітогорській на ділянці від вул. Червоноткацької до пров. Магнітогорського, пров. Магнітогорського (з подовженням його до перетину з вул. Червоногвардійською) та перехрестя на перетині бульв. Верховної ради з вул. Червоногвардійською у Деснянському районі столиці.
Проектом реконструкції передбачено влаштування 2-х ниток дощової каналізації на пров. Магнітогорському (112 м) та вул. Магнітогорській (72 м), 2-х шарів асфальтобетонного покриття на пров. Магнітогорському площею 4 680 кв. м та вул. Магнітогорській площею 2 920 кв. м, а також влаштування 2 700 кв. м асфальтобетонного покриття тротуарів.
Крім того, задля забезпечення безпеки дорожнього руху будуть встановлені дорожні знаки на вулиці та провулку Магнітогорському, також автодорівці встановлять світлофорний об’єкт на перетині бульвару Верховної Ради – вул. Червоногвардійської – пров. Магнітогорському.
Слід зауважити, що роботи виконуються за кошти інвестора.
Наразі дорожники вже виконали роботи з влаштування дощової каналізації та нижнього шару асфальтобетонного покриття на пров. Магнітогорському та розпочали роботи з влаштування дощової каналізації на вул. Магнітогорській. Також виконуються роботи зі встановлення на вул. Магнітогорській світлофорного об’єкту та влаштування мережі зовнішнього освітлення на пров. Магнітогорському.
Зазначимо, що, крім капітального ремонту вул. Магнітогорської, в Деснянському районі столиці розпочато капітальний ремонт вул. Віскозної, яким передбачено влаштування 9 900 кв. м асфальтобетонного покриття проїжджої частини, влаштування асфальтобетонного покриття тротуарів, ремонт дощової каналізації та нанесення горизонтальної дорожньої розмітки.
До Дня Києва автодорівці планують здати об’єкти в експлуатацію.
Rider писал(а):У столиці триває реконструкція вулиці та провулку Магнітогорського
Дорожники активно реконструюють покриття на вул. Магнітогорській на ділянці від вул. Червоноткацької до пров. Магнітогорського, пров. Магнітогорського (з подовженням його до перетину з вул. Червоногвардійською) та перехрестя на перетині бульв. Верховної ради з вул. Червоногвардійською у Деснянському районі столиці.
Проектом реконструкції передбачено влаштування 2-х ниток дощової каналізації на пров. Магнітогорському (112 м) та вул. Магнітогорській (72 м), 2-х шарів асфальтобетонного покриття на пров. Магнітогорському площею 4 680 кв. м та вул. Магнітогорській площею 2 920 кв. м, а також влаштування 2 700 кв. м асфальтобетонного покриття тротуарів.
Крім того, задля забезпечення безпеки дорожнього руху будуть встановлені дорожні знаки на вулиці та провулку Магнітогорському, також автодорівці встановлять світлофорний об’єкт на перетині бульвару Верховної Ради – вул. Червоногвардійської – пров. Магнітогорському.
Слід зауважити, що роботи виконуються за кошти інвестора.
Наразі дорожники вже виконали роботи з влаштування дощової каналізації та нижнього шару асфальтобетонного покриття на пров. Магнітогорському та розпочали роботи з влаштування дощової каналізації на вул. Магнітогорській. Також виконуються роботи зі встановлення на вул. Магнітогорській світлофорного об’єкту та влаштування мережі зовнішнього освітлення на пров. Магнітогорському.
Зазначимо, що, крім капітального ремонту вул. Магнітогорської, в Деснянському районі столиці розпочато капітальний ремонт вул. Віскозної, яким передбачено влаштування 9 900 кв. м асфальтобетонного покриття проїжджої частини, влаштування асфальтобетонного покриття тротуарів, ремонт дощової каналізації та нанесення горизонтальної дорожньої розмітки.
До Дня Києва автодорівці планують здати об’єкти в експлуатацію.
Я теперь начинаю догадываться, где они поставят светофор: очень похоже, что часть треугольника срежут и вместо столба со знаками как раз и появится светофорный объект.
Добавлено: 06 апр 2015, 22:30
mann
Сегодня там проходил, асфальт еще черновой, люк на 10 см торчит посередине проезжей части.
Добавлено: 06 апр 2015, 23:07
Фосфор
mann писал(а):люк на 10 см торчит посередине проезжей части.
Вопрос на засыпку -- учитывая рост скоростей и повышения требований к дорожному покрытию -- существует хоть какой-то способ иметь люки не на проезжей части, а на тротуарах/во дворах/прилегающих территориях?
учитывая цикл выветривания и разные термические коэффициенты чугуна и дорожных покрытий, ускоренное разрушение дорог (и транспорта, по нему ездящего) -- очень дорогое удовольствие. А потом после ремонта еще и люк торчит посреди дороги.
Добавлено: 06 апр 2015, 23:16
VOVA_H
Засіб то є (тотальна реконструкція всіх підземних комунікацій), але грошей на нього точно найближчі десятиліття небуде.
Добавлено: 06 апр 2015, 23:22
wtcanon
По нормальному люки на дорогах должны закатывать по германской технологии на одном уровне с асфальтом без выпираний и впадин, как на видео:
Добавлено: 07 апр 2015, 09:57
Анатолий
wtcanon писал(а):По нормальному люки на дорогах должны закатывать по германской технологии на одном уровне с асфальтом без выпираний и впадин, как на видео:
По нормальному - люков совсем не должно быть на проезжей части дорог.
Добавлено: 07 апр 2015, 12:22
dimentiy
Это не по-нормальному, вернее, было бы круто, но так не бывает.
Добавлено: 07 апр 2015, 12:56
TANK
Фосфор, товарищ DFAW утверждает, что торчащий люк и черновой асфальт на год минимум - это нормально и так и должно быть, просто мир до этого пока не дорос - такая технология им недосягаема. А с модераторами спорить опасно))
а серьезно - все это решено лет надцать назад и не требует перекладки коммуникаций - обойма с широкой юбкой, опирающаяся на основу и пластиковая гофротруба, тупо вставленная в ЖБ колодец ниже - спокойно "пляшут" вместе с дорогой, гофра компенсирует колебания, ну а сам люк остается на уровне асфальта.
Добавлено: 07 апр 2015, 16:47
Фосфор
Ну то такое -- частное мнение модератора с его работой модератора не может быть связано вообще никак. Иначе ему не нужно иметь прав модератора.
Касательно гофротрубы -- она несет какую-либо нагрузку, или является строго переходником, а нагрузку несут другие элементы?
Добавлено: 07 апр 2015, 17:16
TANK
гофра - только переходник, нагрузку несет широченная юбка обоймы (внешней части) люка. Юбка сидит на черновом асфальте. В этом случае и подземная часть не несет нагрузок от грузовиков сверху, и уровень люка при проседании асфальта не меняется.
Добавлено: 20 апр 2015, 18:25
Rider
"Эпицентр" дал денег на ремонт ул.Вискозной:
Новоназначенный глава "Киевавтодора" каким-то образом вообразил себе что это позволит разгрузить развязку на Черниговской, пусть она совсем в другой стороне, но с паршивой овцы хоть шерсти клок ))
Добавлено: 22 апр 2015, 12:03
Sinoptik
Может и не поможет, но состояние дороги по Вискозной, это полный капец. Так почему бы Герегам не раскошелится на ремонт? "Даринок" жеж реконструировал в свое время площадь у выхода из метро...