На заміській території за нормами атмосферна каналізація передбачена у вигляді відкритих лотків. В одному місці (вже через ліс) є навіть обібічне сполучення d=800 (Через п 4.22 Правил фото не викладаю).
Тепер ще дещо. Раз там планують обладнати тролейбусну КМ, то звідки можна тягнути (та з якого боку дороги прокласти) силовий кабель? Де можна спорудити ПС живлення постійного струму?
З.І. Оглянув структуру кварталу Наумова-Підлісна-Булаховського, помітив заділ під продовження цієї дороги до вул Осінньої. Семен, якщо я правильно Вас зрозумів (в чому сильно сумніваюсь), Ви проти цієї дороги?
Добавлено: 04 ноя 2011, 20:25
AMY
Осенняя практически по всей длине имеет ширину меньше 10 м.
Предлагаете сюда выводить междугородний траффик? О сносе частников можете не говорить - пример РС мы видим
Добавлено: 05 ноя 2011, 17:54
Семен
GeoGraph писал(а):На заміській території за нормами атмосферна каналізація передбачена у вигляді відкритих лотків. В одному місці (вже через ліс) є навіть обібічне сполучення d=800 (Через п 4.22 Правил фото не викладаю).
Тепер ще дещо. Раз там планують обладнати тролейбусну КМ, то звідки можна тягнути (та з якого боку дороги прокласти) силовий кабель? Де можна спорудити ПС живлення постійного струму?
З.І. Оглянув структуру кварталу Наумова-Підлісна-Булаховського, помітив заділ під продовження цієї дороги до вул Осінньої. Семен, якщо я правильно Вас зрозумів (в чому сильно сумніваюсь), Ви проти цієї дороги?
Якщо б Ви жили поруч з місцем виведення цієї дороги на вулицю Наумова, думаю, що зрозуміли би мене швидше і краще. З повагою.
Добавлено: 05 ноя 2011, 19:48
DFAW
Семен , у меня под окнами проходит Индустриальная (Вадима Гетьмана), что бы она не воняла мне и не шумела, я требую её перегородить у Борщаговской и у Металлистов, согласны?
Добавлено: 05 ноя 2011, 19:53
tov_tob
Я согласен.
Добавлено: 05 ноя 2011, 21:03
Анатолий
tov_tob писал(а):Я согласен.
+1.
Добавлено: 07 ноя 2011, 10:07
jia
tov_tob писал(а):Я согласен.
Кроме того, обнести забором весь город и разделить город на районные гетто!
Разьездились тут!
Добавлено: 07 ноя 2011, 14:44
Борис
jia писал(а): Кроме того, обнести забором весь город и разделить город на районные гетто!
Разьездились тут!
скоро так и будет!
Добавлено: 07 ноя 2011, 16:24
jia
А тем временем стройка повредила много оптиковолокна в ирпенском направлении
Добавлено: 07 ноя 2011, 23:45
GeoGraph
Якщо пошкоджено оптоволоконні кабелі, треба уважно переглянути, чи було дотримано норми їх прокладання
Тепер по трасі: http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... ic_id=9408
Тут я зобразив "своє" трасування тролейбусного маршруту "ДПА(Ірпінь)-АКМ(Київ)" по проблемній ділянці. Червоними лініями відмічено "забраковані" варіанти продовження. Також у Інтернет поширено думку про можливе прокладання цієї лінії маршрутом АКМ-Палладіна-Наумова-лісова траса і т. д. Версію "дорога лише для тролейбуса" відкидаю, як нісенітницю - і спроможність пропустити потік автотранспорту лише у другого варіанту маршрута. А Т-подібне перехрестя для цього непристосоване.
Добавлено: 14 ноя 2011, 01:02
AMY
Sturm: Оскільки фоток дуже багато, викладатиму фотозвіт...
Хм, интересно, за две недели, если не били баклуши, все разрытые участки можно было сделать. Еще 10 дней есть, чтобы торжественно перерезать ленточки в этом году)))
Ехал в субботу, оставалось в общем доделать 200 метров съезда на Наумова. Так что скоро может быть открытие.
Добавлено: 20 дек 2011, 20:11
sternmacher
Rider писал(а):Хм, интересно, за две недели, если не били баклуши, все разрытые участки можно было сделать. Еще 10 дней есть, чтобы торжественно перерезать ленточки в этом году)))
А как быть с троллем и его КС/инфраструктурой? ИМХО, открывать эту дорогу без торжественного проезда первого символического тролля как минимум с Капустой, а то и с вертолетчиком - пустая трата денег. Где же пафос, где же лирика? (с)