Міська кільцева автомобільна дорога
Модераторы: dimentiy, Администраторы
-
- Путеец
- Сообщения: 103
- Зарегистрирован: 15 дек 2009, 13:54
- Откуда: Киев
У Києві побудують першу платну дорогу в Україні. Нею стане ділянка довжиною в 17 км, який з’єднає “Столичну Окружну” з Бориспільським шосе. Проїзд по ній може коштувати близько 30 грн.
Добудовувати Окружну влада вирішила за допомогою приватників – в будівництво траси вкладеться інвестор, який зможе повернути кошти, стягуючи плату з усіх, хто в’їде на дорогу.
“Проект вже почав реалізовуватися. Португальська компанія приступила до розробки ТЕО. І вже в серпні ми зрозуміємо, скільки часу займе будівництво ділянки від Столичного шосе через Дніпро і в бік Борисполя, якою буде його ціна, і відповідно – яку плату доведеться стягувати з водіїв” , – сказав нам голова Держагентства з інвестицій та управління національними проектами Україні Владислав Каськів. За його словами, можливо, легковикам дозволять їздити по дорозі безкоштовно, а гроші будуть брати тільки з транзитних машин.
“Потрібно розуміти, що це всього лише додаткова дорога, яка в першу чергу необхідна для безперешкодної їзди по Києву фур, транзитного транспорту. В таких проектах основні гроші інвестори заробляють саме на великогабаритному транспорті, а не на легковому. Так що цілком імовірно, що в ТЕО буде передбачений безкоштовний проїзд для приватних осіб “, – сказав нам Каськів. В Європі проїхатися по платній трасі коштує близько 2 грн за кілометр. Якщо з нас будуть брати стільки ж за кожен кілометр, то вся ділянка проїдемо за 34 грн. У КМДА кажуть, що така траса полегшить життя всьому місту, і вже подумують про те, щоб обмежити в’їзд фур у місто. “Великі машини зможуть не заїжджати в місто і не створювати пробки”, – сказав нам заступник голови КМДА Михайло Кучук.
Експерти кажуть, що їздити по такій трасі буде вигідно і киянам, але тільки якщо ціна проїзду не перевищить 25-30 грн. “Зараз відстань від Столичного шосе, далі по Південному мосту, проспекту Бажана, Бориспільській трасі до повороту до аеропорту становить 35 км, що займе, без урахування пробок, близько 35 хвилин. Той же ділянку по новій трасі, виключаючи такі пробкові місця, як розв’язка біля станції метро “Видубичі” та Харківської площі, може зайняти не більше 15 хвилин. Довжина – 17 км, і швидкість, напевно, буде дозволена не менше 90 км. Це вигідно, адже і бензину, і часу витратимо в 2 рази менше “, – сказав нам експерт з перевезень Богдан Аганін.
За його словами, в тій же Франції кількість платних доріг складає всього 1%, але на них доводиться аж 50% загального трафіку. Найдорожча дорога там обходиться на наші гроші в 4 грн за кілометр. А в Німеччині за 1 км на платній дорозі платять менше 2 грн. Думки опитаних нами водіїв розділилися. “Жодної копійки я не збираюся платити, у нас не заробляють як у Німеччині”, – був категоричний водій легковика Олексій. Водій же фури Анатолій перевів стрілки: “Нехай замовник платить за дорогу”.
http://www.avianews.com.ua/2012/06/02/road/
Добудовувати Окружну влада вирішила за допомогою приватників – в будівництво траси вкладеться інвестор, який зможе повернути кошти, стягуючи плату з усіх, хто в’їде на дорогу.
“Проект вже почав реалізовуватися. Португальська компанія приступила до розробки ТЕО. І вже в серпні ми зрозуміємо, скільки часу займе будівництво ділянки від Столичного шосе через Дніпро і в бік Борисполя, якою буде його ціна, і відповідно – яку плату доведеться стягувати з водіїв” , – сказав нам голова Держагентства з інвестицій та управління національними проектами Україні Владислав Каськів. За його словами, можливо, легковикам дозволять їздити по дорозі безкоштовно, а гроші будуть брати тільки з транзитних машин.
“Потрібно розуміти, що це всього лише додаткова дорога, яка в першу чергу необхідна для безперешкодної їзди по Києву фур, транзитного транспорту. В таких проектах основні гроші інвестори заробляють саме на великогабаритному транспорті, а не на легковому. Так що цілком імовірно, що в ТЕО буде передбачений безкоштовний проїзд для приватних осіб “, – сказав нам Каськів. В Європі проїхатися по платній трасі коштує близько 2 грн за кілометр. Якщо з нас будуть брати стільки ж за кожен кілометр, то вся ділянка проїдемо за 34 грн. У КМДА кажуть, що така траса полегшить життя всьому місту, і вже подумують про те, щоб обмежити в’їзд фур у місто. “Великі машини зможуть не заїжджати в місто і не створювати пробки”, – сказав нам заступник голови КМДА Михайло Кучук.
Експерти кажуть, що їздити по такій трасі буде вигідно і киянам, але тільки якщо ціна проїзду не перевищить 25-30 грн. “Зараз відстань від Столичного шосе, далі по Південному мосту, проспекту Бажана, Бориспільській трасі до повороту до аеропорту становить 35 км, що займе, без урахування пробок, близько 35 хвилин. Той же ділянку по новій трасі, виключаючи такі пробкові місця, як розв’язка біля станції метро “Видубичі” та Харківської площі, може зайняти не більше 15 хвилин. Довжина – 17 км, і швидкість, напевно, буде дозволена не менше 90 км. Це вигідно, адже і бензину, і часу витратимо в 2 рази менше “, – сказав нам експерт з перевезень Богдан Аганін.
За його словами, в тій же Франції кількість платних доріг складає всього 1%, але на них доводиться аж 50% загального трафіку. Найдорожча дорога там обходиться на наші гроші в 4 грн за кілометр. А в Німеччині за 1 км на платній дорозі платять менше 2 грн. Думки опитаних нами водіїв розділилися. “Жодної копійки я не збираюся платити, у нас не заробляють як у Німеччині”, – був категоричний водій легковика Олексій. Водій же фури Анатолій перевів стрілки: “Нехай замовник платить за дорогу”.
http://www.avianews.com.ua/2012/06/02/road/
Тут 2 варианта - а) у работодателя есть инструменты по давлению на работника - премии за экономию топлива и укладывание во временные рамки б)прописывание проезда по обходу в должностных инструкциях
А еще есть чудный вариант, что при установлении лимита топлива на поездку, водители просто сливают сэкономленную разницу...
А еще вариант, при котором водитель есть совладельцем или ЧП или еще как-то - такое тоже бывает.
А еще есть чудный вариант, что при установлении лимита топлива на поездку, водители просто сливают сэкономленную разницу...
А еще вариант, при котором водитель есть совладельцем или ЧП или еще как-то - такое тоже бывает.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
А при чем здесь идеализм? Я как раз отлично все понимаю, что без "стимула" работнику будет все равно на эфективность своего труда. А если от этой эфективности будет зависеть, получит он 100% или 120% зарплаты в этом месяце, например - то задумается.
Вон в Германии, я читал, в некоторых конторах ставят лимит топлива по типовым маршрутам, и если ты пережог - то бонуса не увидишь как своих ушей, независимо от пробок и прочих оправданий.
Вон в Германии, я читал, в некоторых конторах ставят лимит топлива по типовым маршрутам, и если ты пережог - то бонуса не увидишь как своих ушей, независимо от пробок и прочих оправданий.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
ЧАВО?anthonykiev писал(а): А в Німеччині за 1 км на платній дорозі платять менше 2 грн.

ПС - хто не в курсе, в бундесе автобаны для легковушек бесплатные. А в статье все ценники приведены именно для грузовиков.
Для легковушек вообще не соответсвуют действительности (т.к. легковушки тупо клеют виньетку (наклейка на лобовое стекло) и езди сколько душе угодно в оплаченный промежуток времени).
Проезд фуры по разным странам стоит грубо 0.20-0.28 евро/км, в некоторых странах сильно зависит от экологичности тягача (евро-5 платит почти в 1.5 раза меньше евро-3) и уже почти везде списывается автоматом каждый километр с предоплатной карты воткнутой в ТоллКоллект.
Сухой остаток - стадо баранов, не знающее что и как даже у ближайших соседей, слепо верят пастуху... совок форева! Платите все своей легковушкой как за коммерческий транспорт!
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
Вот, а de@mon предлагает закрыть их для грузового трафика для обеспечения движухи по новому переходу.incognito писал(а):Она есть. Столичка-Южный Мост-Бажана.XAN писал(а):А разве по закону не обязана паралельно платной дороге существовать бесплатная альтернатива?
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!