Страница 13 из 70
Добавлено: 25 дек 2004, 03:08
Chub
Станция возле ДВ - Бооооольшой вопрос, а депо на СПЛ почти реальность (во всяком случае я своими глазами видел как строилось)
Дуууууже велике питання. Сабвеєвки біля ДВ взагалі не буде! Скаже ООО, що Кірпа мені грошей обіцяв а не дав

, а Кірпа скаже що мені ваше метро до лампочки

, а ООО скаже "Ну й грець із ним, з метром, знайду ще де гроші відмити"

На тому все й скінчиться, принаймі до тих пір, доки іншого мера не оберемо

.
Навпроти трамвайної зупинки будують все ж-таки звичайний перехід

.
Добавлено: 25 дек 2004, 03:19
Chub
Я був біля депо на СПЛ 4 рази тільки за останній місяць. І кожний наступний раз я не бачив суттєвих змін на будмайданчику. Може через зиму? Так чого морози не заважають робітникам повним ходом будувати Дарницький вокзал?
Добавлено: 25 дек 2004, 21:24
Vadim
Так шо, депо не будують? Я в шоці.

Добавлено: 26 дек 2004, 00:09
Chub
Vadim писал(а):Так шо, депо не будують? Я в шоці.

Та будують, просто дуже повільно
Хоча під'їздні тунелі збирають досить швидко.
Добавлено: 26 дек 2004, 18:42
Vadim
Это радует, хоть какое-то движение есть. Все таки полноценная линия, а депо своего нет. Правда у нас все через задний проход, ККЛ 12 лет без своего депо была, теперь СПЛ рекорд побила уже 15 лет без депо. Как стеклопакеты в управе ставить - деньги есть, а как что так денег нет.
Добавлено: 27 дек 2004, 09:48
Bomberman
Chub писал(а):Та будують, просто дуже повільно
Хоча під'їздні тунелі збирають досить швидко.
Чи не почали ще будувати станцію Червоний Хутір?
Добавлено: 27 дек 2004, 15:58
Муркенштейн
Bomberman писал(а):Чи не почали ще будувати станцію Червоний Хутір?
Пусть они сначала с её месторасположением определятся!

А то каждый журналист считает нужным добавить свой бред в и без того непонятную ситуацию с этой станцией

Добавлено: 28 дек 2004, 11:45
Sinoptik
Vadim писал(а):Так шо, депо не будують? Я в шоці.

А на какие деньги это все должно "будуватись" если все бабло ушло на предвыборную кампанию известного кандидата. Или даже двух. Не забываем про ООО в первом туре.
Добавлено: 28 дек 2004, 19:19
Муркенштейн
Sinoptik писал(а):Или даже двух. Не забываем про ООО в первом туре.
ИМХО всё же ООО так деньги не транжирил, как другой известный кандидат...
Но всё равно денег на строительство это не прибавит

Добавлено: 05 янв 2005, 10:19
Chub
А тепер, коли Кирпу вбили, ООО заявляє, що він завершить будівництво нового вокзалу і мосту. Цікаво, де він стільки грошей візьме
До речі, зараз роботи на цих об'єктах ведуться, чи їх призупинили

Добавлено: 21 янв 2005, 17:39
euhome
Підземні переходи будуть найкращими в Європі
Так вважають спеціалісти "Київметробуду", задіяні на будівництві вокзального пасажирського комплексу в Дарниці
Споруди вокзального пасажирського комплексу на станції Дарниця Південно-Західної залізниці впевнено ростуть - підйомні крани видно здалеку. Зараз облаштовуються підземні споруди, активно зводиться перший поверх вокзалу, за встановленим графіком працюють спеціалісти спільного українсько-французького підприємства "Основа-Солтис".
Досить впевнено прокладаються підземні переходи. Тут задіяні фахівці "Київ-метробуду". Начальник дільниці Леонід Новаковський розповів, що на даному об'єкті колектив дільниці, який налічує нині майже 80 чол., працює з жовтня минулого року. Справа в тім, що у Києві тимчасово скоротилися плани прокладання метро, тому участь метробудівців у спорудженні залізничного вокзалу в Дарниці стала у нагоді.
А прибули сюди вони після успішної здачі до експлуатації станції Сирець Київського метрополітену. Леонід Новаковський повідомив, що зараз вони реалізують досить складний проект. Раніше за таких обставин працювати не доводилося, оскільки рух поїздів на одному з найбільших залізничних вузлів, яким є Дарницький, не припиняється ні на мить. Метробудівці впевнені, що після здачі до експлуатації, Дарницький вокзал стане без перебільшення кращим у Європі. Метробудівці готові взяти участь в остаточному оформленні підземних переходів. Для цього вони мають досвід, матеріали, необхідне обладнання, - зазначив Леонід Новаковський. - А за наявності відповідного фінансування ми могли б задіяти спеціалістів ще на двох підземних переходах.
Начальник дільниці "Київметробуду" Микола Горбатов скеровує роботу на спорудження південної частини підземного переходу. Ведеться будівництво ще двох відповідальних об'єктів. Днями метробудівці здадуть до ладу майже 60 м готового тунелю. Далі розпочнеться другий етап будівництва. На даний час колектив дільниці вклав 170 м3 бетону і понад 40 т арматури. Змонтовано майже 50 м3 залізобетону.
Безперечним є одне: всі, хто задіяний на будівництві вокзального залізничного комплексу Дарниця, готові докласти максимум зусиль, аби даний об'єкт виконати якісно і здати вчасно.
Газета "Магістраль", № 4, 20 січня 2005 р
Добавлено: 27 янв 2005, 18:34
Chub
Тут лежать фотки вокзалу. Якість далеко не найкраща,але що маємо, те маємо.
Добавлено: 27 янв 2005, 18:51
Муркенштейн
Chub писал(а):Тут лежать фотки вокзалу. Якість далеко не найкраща,але що маємо, те маємо.
Как раз
там для каждого находится его собственная галерея!

Добавлено: 27 янв 2005, 21:55
euhome
Chub писал(а):Тут лежать фотки вокзалу.
Правильнее сказать, что лежат
тут
Добавлено: 27 янв 2005, 22:38
IRJ
Chub писал(а):Тут лежать фотки вокзалу. Якість далеко не найкраща,але що маємо, те маємо.
Спасибо

Но тоннель явно не трамвайный

И как будет онный попадать от Дарницы на Харьковку?