Страница 121 из 152
Добавлено: 17 авг 2015, 14:40
Бодрый
Добавлено: 17 авг 2015, 18:46
Анатолий
Тоже такое сегодня видел.
Добавлено: 17 авг 2015, 19:32
Klovsky
Сбрасывает по ссылке на главную страницу Экс-Уа.
Добавлено: 17 авг 2015, 22:01
Rider
Добавлено: 18 авг 2015, 19:50
Klovsky
Опять ссылка не работает, ну да ладно.
Речь об этой информации:
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nn_2014_45_64.pdf
встановлено, що зі збільшенням товщини
дорожнього одягу термін експлуатації асфальтобетонного покриття на мостах суттєво
підвищується.
Добавлено: 19 авг 2015, 09:52
Rider
На Троєщині розпочато влаштування двостороннього руху по вулиці Бальзака
У Деснянському районі розпочато реконструкцію транспортної розв’язки на перетині проспекту Ватутіна та вулиці Бальзака. Про це повідомили в Деснянській РДА.
"Розпочато роботи з влаштування двостороннього руху по вулиці Бальзака на ділянці від проспекту Ватутіна. Минулого року було запропоновано варіант реконструкції транспортної розв’язки на перетині проспекту Ватутіна та вулиці Бальзака та розроблено проект елементів двостороннього дорожнього руху на вулиці Бальзака на відрізку від проспекту Ватутіна до вулиці Каштанової. Це забезпечить додатковий виїзд з житлового масиву, що зменшить навантаження на транспортному вузлі, розташованому на Керченській площі при виїзді з масиву, в години «пік», – розповів виконуючий обов’язки голови Деснянської райдержадміністрації Віктор Крохмалюк.
Так, зараз працівниками дорожньої служби розпочато облаштування в’їзду з проспекту Ватутіна на вулицю Бальзака, найближчим часом розпочнуться роботи з нанесення дорожньої розмітки, встановлення дорожніх знаків та світлофорних об’єктів.
Роботи з влаштування двостороннього руху по вулиці Бальзака планується завершити на початку вересня нинішнього року.
http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/4712/n ... 91699.html
Как по мне, гораздо лучше было внедрить полноценное одностороннее движение по всей длине Бальзака, как это и задумывалось при проектировании массива.
Добавлено: 20 авг 2015, 14:04
Rider
Добавлено: 20 авг 2015, 19:42
tov_tob
Деформационные швы бы еще заменить...
Добавлено: 21 авг 2015, 10:01
TANK
судя по всему менять их не будут. а вот вопрос по гусасфальту в 2 слоя таки остается.
Добавлено: 21 авг 2015, 11:37
dimentiy
Для замены швов видимо надо на всю ширину закрывать движение.
Добавлено: 21 авг 2015, 12:33
Rider
TANK писал(а):судя по всему менять их не будут. а вот вопрос по гусасфальту в 2 слоя таки остается.
Сейчас включил веб-камеру, на перекрытой полосе стоит несколько грузовиков с асфальтом. Далее виднеется какая-то техника, возможно, асфальтоукладчик для прохода и покрытия вторым слоем. Пока разобрать невозможно, разрешающей способности веб-камеры недостаточно.
Добавлено: 21 авг 2015, 12:42
TANK
ну то, что покрывать вторым слоем будут - вопросов не было - высота деф.швов должна уровняться с высотой асфальта.
крыть сверху просто асфальтом - эпический бред. Класть гусасфальт в 2 слоя - не встречал. а главное - не поведет ли его волнами, как обычный?
Добавлено: 21 авг 2015, 13:20
Rider
В методичке, ссылка на которую выше, указаны именно 2 слоя гусасфальта.
На Дарницком мосту вообще 3 слоя гусасфальта

Добавлено: 21 авг 2015, 13:26
tov_tob
Во-во.
По моей памяти тоже на Дарницком мосту не меньше 2-х слоев гусса было.