Страница 122 из 212

Добавлено: 22 ноя 2011, 15:25
dimentiy
Ну, в общем, разберёшься ;)

Добавлено: 24 ноя 2011, 21:58
AMY
"Киевпастранс" закупает 77 троллейбусов-гармошек
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів



1. Замовник:

1.1. Найменування: Комунальне підприємство „Київпастранс” (Київської міської державної адміністрації).

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 31725604.

1.3. Місцезнаходження: м. Київ, Набережне шосе, 2, 04070.

1.4. Реєстраційний рахунок замовника:

1.4.1 Реєстраційний рахунок замовника (місцевій бюджет м.Києва): б/р 35441017001742, ГУ ДКУ у м. Києві, МФО 820019.

1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail):

з технічних питань – Вакуленко Михайло Федорович, м. Київ, Набережне шосе, 2, тел. (044) 254-65-56; tender1@kpt.kiev.ua;

з питань проведення процедури закупівлі – Гречко Олена Олегівна, м. Київ, Набережне шосе, 2, тел. (044) 254-66-01, (044) 254-65-67, tender1@kpt.kiev.ua.

1.6. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Головне управління транспорту та зв'язку виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 24363865.

2. Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет м. Києва.

3. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua.

4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю (у разі наявності): kpt.kiev.ua.

5. Інформація про предмет закупівлі:

5.1. Найменування предмета закупівлі: автобуси та тролейбуси (зчленовані тролейбуси з низьким рівнем підлоги довжиною понад 18,7 метрів) код за ДК 016-97 34.10.3

5.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 77 одиниці.

5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м. Київ, філії КП «Київпастранс» (за попереднім повідомленням).

5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: грудень 2011 - травень 2012 р.

6. Місце отримання документації конкурсних торгів: м. Київ, Набережне шосе, 2, 04070, к.301, відділ з проведення тендерних процедур КП „Київпастранс”.

7. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник вимагає його надати): забезпечення пропозиції конкурсних торгів не вимагається

7.1. Розмір

7.2. Вид.

7.3. Умови надання.

8. Подання пропозицій конкурсних торгів:

8.1. Місце: м. Київ, Набережне шосе, 2, 04070, к.301, відділ з проведення тендерних процедур КП „Київпастранс”.

8.2. Строк: 09.12.2011р. до 10.00 годин за київським часом..

9. Розкриття пропозицій конкурсних торгів:

9.1. Місце: м. Київ, Набережне шосе, 2, 04070, КП „Київпастранс”, зал селекторних нарад.

9.2. Дата: 09.12.2011 р.

9.3. Час: 12.00 год. за київським часом.

10. Додаткова інформація:

10.1.Телефон для довідок: (0-44) 254-66-01.


Голова комітету з конкурсних торгів -

головний інженер
Ю. Бомбандьоров
[ Документация конкурсніх торгов ]

Добавлено: 29 ноя 2011, 10:35
Анатолий
Водоплавающие троллейбусы - http://www.picatom.com/11/2818416314458 ... aac-1.html

Добавлено: 29 ноя 2011, 10:49
Dream_On
Ну в Минске это частое явление во время "тропиеских" ливней.

Добавлено: 05 дек 2011, 22:53
Dream_On
Новые жертвы http://transphoto.ru/photo/451704/

Добавлено: 05 дек 2011, 22:59
Vadim
Это где?

Добавлено: 05 дек 2011, 23:26
AMY
ТД-3

Добавлено: 06 дек 2011, 08:46
dimentiy
Новые жертвы http://transphoto.ru/photo/451704/
Жертвы?

Добавлено: 06 дек 2011, 09:14
AMY
Угу, смертнички :( С нынешним отношением к технике, как в КПТ, мало что имеет шанс на долгую и счастливую жизнь.

PS: это скорее исключение из правил

Добавлено: 06 дек 2011, 09:15
dimentiy
Третье ТРЕД вполне себе нормально за техникой следит. Это вам не первое.

Добавлено: 06 дек 2011, 11:27
Dream_On
Тут не вопрос не в ТРЕДе, а в том что уже формируется "зоопарк", если на ЛАЗы и МАЗы з/ч нету попросту, то, что говорить о новичках...
Уже есть ЛАЗы и МАЗы которые вряд-ли имеют перспективу поехать своим ходом...
Эти Богданы, ИМХО, будут ездить до первой поломки/дтп. И мне кажется что до Евро 2012 их особо кочегарить в ПИК не будут.
Следи, не следи - но поломки будут в любом случае, как с расходными материалами, например разобьют лобовое стекло, а на новое денег не будет, тут какая-то "слежка" поможет?

Добавлено: 06 дек 2011, 11:29
dimentiy
А чего ж в 1й ½ 2008 были деньги?

Добавлено: 06 дек 2011, 11:37
Dream_On
В 1й ½ 2008 года ПС просто не успели убить, потому он как-то ездил. А деньги были, потому-что с казны г.Киева не изымалось такое кол-во $. + большая часть подвижного состава которая ждала ремонта была тупо разбарахолена...
Опять же в 1й половине 2008го много опытного и адекватного персонала работала в КПТ (водители, механики...), сами же поддерживали работоспособность ПС, потом-же все кто мог - разбежались, остались прости Господи какие-то гопники и алкоголики в большей массе своей...

Добавлено: 06 дек 2011, 11:49
dimentiy
Всё правильно, Dream_On. И такой год снова наступит в любом случае, по законам экономики. Так что пока троллейбусы помучаются, а дальше видно будет и гадать на кофейной гуще не стоит.

Добавлено: 06 дек 2011, 12:02
Dream_On
dimentiy, я не гадаю, так уже много раз было...
тем более не отошли от рецессии 2008 года, з/п транспортникам не подняли, обслуживание не улучшилось.
Завод по ремонту э/транспорта убили ещё несколькими годами ранее и я даже не гадаю, просто получиться очередная закономерность.