Страница 128 из 212

Добавлено: 16 янв 2012, 19:27
GeoGraph
sternmacher, дякую. Не одразу згадав про існування СТТС :?
Ровно, троллейбус № 095.
Модель: Škoda 9TrH29
Построен: 1982
Заводской №: 8263
Текущее состояние: действующий
Тепер можно сміливо сказати "Skoda завдала шкоди Шкоді"

Добавлено: 16 янв 2012, 19:29
XAN
Такие вещи, кстати удобно смотреть по быстрому поиску СТТС - http://transphoto.ru/

Добавлено: 16 янв 2012, 22:04
Коржик
Это Ровно!!! Шкода 9Тр!!! Трехдверка!!! 7-й маршрут на Северный!!!
александр родионович бородач танцует и напевает барбару стрейзанд.

Добавлено: 17 янв 2012, 20:40
DFAW
Мне вот большую Шкоду таки жалко, меньшая - сама виновата ;)

Добавлено: 17 янв 2012, 20:56
Dream_On
Меньшая это аборт Фольксвагена, это не Шкода.
Хотя и в 9ке (больнешенькой) мало от оригинала осталось что, хотя все равно она лучше.

Добавлено: 21 фев 2012, 18:30
kirsim
Есть ли сейчас 43 маршрут? Все время на глаза попадается некий 43к, который едет только до Лыбидской.

Добавлено: 21 фев 2012, 19:02
Sinoptik
Его не будет, пока не закончат развязку возле м. Патона.
43к - Кибцентр-Лыбидская. Автобус 43т - Лыбидская - Ленинградская площадь.

Добавлено: 23 фев 2012, 11:55
Dream_On
[ЛАЗ начал проигрывать троллейбусные тендеры

КП "Київпастранс" 15 лютого за результатами тендеру уклало угоду з дочірнім підприємством "Автоскладальний завод №1" ПАТ "АК "Богдан Моторс" на придбання 77 зчленованих тролейбусів з низьким рівнем підлоги довжиною понад 18,7 м. Про це повідомляє сайт "Наші гроші" з посиланням на "Вісник державних закупівель". Вартість угоди становила 284,9 млн гривень. Тролейбуси придбано у компанії, яка входить в групу Петра Порошенко, по 3,7 млн гривень за штуку.

оставити тролейбуси необхідно в травні 2012 року до початку Євро-2012. В тендері брали участь ще три компанії.

ТОВ "МТЗ" (Кривий Ріг) пропонувало тролейбуси по 3,9 млн гривень, однак пропозиція цієї фірми була відхилена з тендеру через неподання всіх необхідних документів та бажання отримати 100% передплату, що суперечило конкурсним умовам "Київпастрансу". Також в тендері брали участь ТОВ "Торговельно – фінансова компанія "ЛАЗ" (5,3 млн гривень за один тролейбус) та ТОВ "Львівські автобусні заводи" (4,4 млн гривень). Однак львівські тролейбуси програли відкриті торги через високу ціну.

Нагадаємо, віце-прем’єр з питань підготовки до Євро-2012 Борис Колесніков з моменту призначення на посаду лобіював придбання містами, в яких пройдуть матчі Чемпіонату Європи, автобусів та тролейбусів Львівського автозаводу. ЛАЗи купували на неконкурентних торгах. Київ став першим серед єврофутбольних міст, хто в рамках підготовки до Євро-2012 провів відкриті торги на придбання тролейбусів і віддав перемогу Богданам, а не ЛАЗам.

Взято з: Автоконсалтинг

Добавлено: 28 фев 2012, 20:08
Sasha_OKM
ПОСТАНОВА від 22 лютого 2012 р. № 136 Про затвердження Порядку та умов надання у 2012 році субвенції з державного бюджету міському бюджету м. Бровари на будівництво тролейбусної лінії Бровари — Київ
http://www.kmu.gov.ua/

Відповідно до частини другої статті 97 Бюджетного кодексу України Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок та умови надання у 2012 році субвенції з державного бюджету міському бюджету м. Бровари на будівництво тролейбусної лінії Бровари — Київ, що додаються.
ПОРЯДОК ТА УМОВИ надання у 2012 році субвенції з державного бюджету міському бюджету м. Бровари на будівництво тролейбусної лінії Бровари — Київ
1. Ці Порядок та умови визначають механізм надання у 2012 році субвенції з державного бюджету міському бюджету м. Бровари на будівництво тролейбусної лінії Бровари — Київ” (далі — субвенція).
2. Бюджетні кошти спрямовуються на впровадження проекту будівництва тролейбусної лінії Бровари — Київ, який передбачає виконання проектних та будівельних робіт.
3. Головним розпорядником субвенції є Мінрегіон, відповідальним виконавцем відповідної бюджетної програми — виконавчий комітет Броварської міської ради.
4. Субвенція надається в обсязі 141 млн. грн, передбаченому в додатку № 7 до Закону України “Про Державний бюджет України на 2012 рік”.
5. Виконавчий комітет Броварської міської ради формує за встановленою Мінрегіоном формою перелік об’єктів і заходів, фінансування яких передбачається здійснювати за рахунок субвенції, та подає його для затвердження Мінрегіону.
6. Казначейство перераховує субвенцію відповідно до Порядку перерахування міжбюджетних трансфертів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2010 р. № 1132 (Офіційний вісник України, 2010 р., № 96, ст. 3399), і Порядку обслуговування державного бюджету за видатками та операціями з надання та повернення кредитів, наданих за рахунок коштів державного бюджету, затвердженого наказом Мінфіну від 30 вересня 2011 р. № 1223.
7. Видатки, пов’язані з фінансуванням об’єктів капітального будівництва, здійснюються відповідно до Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 52, ст. 2374), та постанови Кабінету Міністрів України від 9 жовтня 2006 р. № 1404 “Питання попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” (Офіційний вісник України, 2006 р., № 41, ст. 2752).
8. Відображення у первинному та бухгалтерському обліку інформації про отримані (створені) оборотні і необоротні активи, а також відкриття рахунків, реєстрація, облік зобов’язань в органах Казначейства та проведення операцій, пов’язаних з використанням субвенції, здійснюються в установленому законодавством порядку.
9. Закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється в установленому законом порядку.
10. Виконавчий комітет Броварської міської ради подає Мінрегіону щомісяця до 10 числа інформацію про використання субвенції в розрізі об’єктів і заходів.
11. Мінрегіон інформує до 25 січня 2013 р. Мінфін про використання субвенції.
12. Казначейство інформує Мінрегіон і Мінфін щомісяця до 15 числа про обсяги перерахування субвенції та касові видатки в розрізі об’єктів і заходів.
13. Складення та подання фінансової і бюджетної звітності про використання субвенції, а також контроль за її цільовим та ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.

Прем’єр-міністр України М. АЗАРОВ

Добавлено: 28 фев 2012, 20:37
bertlo
Думаю можно надеяться что это немного разгрузит СБЛ, так как если у разных маршруток из Броваров несогласованные графики, то троллейбусы можно пустить так чтобы волны пассажиров, штурмующих Лесную были более равномерными. Чуть-чуть легче может и станет...

Добавлено: 28 фев 2012, 20:45
Klovsky
Неужели караван троллейбусов можно так редко увидеть? Даже с учётом GPS-контроля, допускаются погрешности.

Добавлено: 28 фев 2012, 22:05
bertlo
Чуть-чуть легче. Маршрутки все же хаотичнее.

Добавлено: 29 фев 2012, 10:57
TANK
bertlo, вы уж простите, но черниговские-козелецкие маршрутки ходят по графикам и гораздо точнее многих часов - это по ним часы сверять можно. Для них это реальные деньги, а для тролейбусников - "какбэ так нужно, но пофиг".

Попробуйте постоять без расписания часик-другой в любом селе по черниговской трассе в ожидании маршрутки в мороз зимой.

Добавлено: 29 фев 2012, 11:25
dimentiy
TANK, я по Тр43 с новым графиком без проблем сверял часы. Пробочное время в счёт не беру — тогда хаос случается у всех видов транспорта. Есть крайние случаи с невыполнением графика. Но они, снова таки, крайние.

В конце концов, около двух недель езжу на Тр12 с Лыбедской до Дворца Украина — троллейбусы всегда в одно и то же время, хотя графика я не смотрел специально.

Добавлено: 29 фев 2012, 11:55
TANK
Ну может их по ЖПСу нагибать начали, вот расписание и держат. Дай бог всем хорошим начинаниям жить и не умирать, как только контроль снимут.