Скоростной трамвай на левом берегу
Модераторы: dimentiy, Администраторы
... и отсутствием фотоаппарата.dimentiy писал(а):Видел своими глазами, смотрел в блокнот, наблюдал за процессом. На такую перепись достаточно иметь одного сотрудника, причём от обычного пассажира он отличается разве что блокнотом.

По охране - на конечной Троещина-2 в первую ночь она действительно не была предусмотрена, как потом - не знаю.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9688
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Не надо это вот... и отсутствием фотоаппарата.

– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12638
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Т.е. сначала считали пересадку в одну сторону. А потом вспомнили про обратный проезд и умножили на два....совершили пересадку на городскую кольцевую электричку около 4 700 пассажиров, в течение следующих нескольких дней - 14 тыс. киевлян...
...если в первый день работы трамваем воспользовались 9 тыс. пассажиров, то уже в течение 25-28 октября было перевезено около 29 тыс. киевлян...
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Сдается мне, что в первый день таки насчитали пересевших - 4700, а вот в течение следующих дней (смотрим выше - с 25 по 28 октября или за 4 дня) - 14 000, за день это по 3500.
Тут или журнали... что-то недопереписали, или фанаты покатались на славу, или их после первого счетчики дня научились фильтровать/не считать.
А оф.сайт КГГА подтверждает цифири:
Кількість пасажирів, які користуються швидкісним трамваєм на Троєщині, щодня зростає
http://kievcity.gov.ua/novyny/1554/
Відновлена лінія швидкісного трамваю на Троєщині з кожним днем користується все більшою популярністю серед мешканців житлового масиву. Так, якщо у перший день роботи трамваєм скористалося 9 тис. пасажирів, то вже протягом 25-28 жовтня швидкісним рухомим складом перевезено близько 29 тис. киян.
При цьому, зазначають у КП «Київпастранс», у день відкриття на станції «Троєщина-2» здійснили пересадку на міську кільцеву електричку близько 4 тис. 700 пасажирів, а протягом наступних кількох днів – уже 14 тис. киян пересіли з трамвая на електричку.
«Дехто висловлював сумніви щодо користі цього проекту, проте лише за кілька днів роботи трамвай перевіз більше 20 тисяч людей. Більше того, я переконаний, коли поліпшиться обслуговування, у тому числі і за рахунок проекту «Міська електричка» (після придбання нових електропотягів), то кількість пасажирів цього транспортного вузла зростатиме з кожним днем, адже рух тут буде дуже зручним і швидким», – зазначив голова КМДА Олександр Попов під час прямого ефіру програми «Столиця» на ТРК «Київ».
Він також закликав киян надавати свої пропозиції щодо експлуатації трамвайної лінії, а також зауваження щодо роботи трамвая до міського call-центру (15-51).
У «Київпастрансі» також зауважили, що з дня відкриття нової лінії працівники комунального підприємства пильно слідкують за роботою швидкісного трамвая та фіксують недоліки, які виникають у процесі його експлуатації. Так, зокрема, зафіксовано, що за звичкою, щоб скоротити час, мешканці ходять між станціями швидкісної лінії коліях, що часто стає причиною уповільнення руху трамваїв. Тож найближчим часом фахівці обіцяють завершити встановлення огорожі вздовж колій там, де це необхідно.
Нагадаємо, за ініціативи голови КМДА Олександра Попова, до 1 листопада проїзд на швидкісному трамваї безкоштовний. З початку наступного місяця прохід на станції здійснюватиметься через турнікети за наявністю квитка та комбі-квитка, дійсного як у трамваї, так і у електричці. Оплатити проїзд можна буде також у трамвайних вагонах, скориставшись електронним компостером.
На двох маршрутах швидкісної лінії на Троєщині працюватиме 15 трамваїв київського виробництва: 10 нових односкладових та 8 двоскладових, які капітально відремонтовані. Інтервал руху на маршруті №4 складатиме близько 4 хвилин, а на маршруті №5 – 7-8 хвилин.
Тут или журнали... что-то недопереписали, или фанаты покатались на славу, или их после первого счетчики дня научились фильтровать/не считать.
А оф.сайт КГГА подтверждает цифири:
Кількість пасажирів, які користуються швидкісним трамваєм на Троєщині, щодня зростає
http://kievcity.gov.ua/novyny/1554/
Відновлена лінія швидкісного трамваю на Троєщині з кожним днем користується все більшою популярністю серед мешканців житлового масиву. Так, якщо у перший день роботи трамваєм скористалося 9 тис. пасажирів, то вже протягом 25-28 жовтня швидкісним рухомим складом перевезено близько 29 тис. киян.
При цьому, зазначають у КП «Київпастранс», у день відкриття на станції «Троєщина-2» здійснили пересадку на міську кільцеву електричку близько 4 тис. 700 пасажирів, а протягом наступних кількох днів – уже 14 тис. киян пересіли з трамвая на електричку.
«Дехто висловлював сумніви щодо користі цього проекту, проте лише за кілька днів роботи трамвай перевіз більше 20 тисяч людей. Більше того, я переконаний, коли поліпшиться обслуговування, у тому числі і за рахунок проекту «Міська електричка» (після придбання нових електропотягів), то кількість пасажирів цього транспортного вузла зростатиме з кожним днем, адже рух тут буде дуже зручним і швидким», – зазначив голова КМДА Олександр Попов під час прямого ефіру програми «Столиця» на ТРК «Київ».
Він також закликав киян надавати свої пропозиції щодо експлуатації трамвайної лінії, а також зауваження щодо роботи трамвая до міського call-центру (15-51).
У «Київпастрансі» також зауважили, що з дня відкриття нової лінії працівники комунального підприємства пильно слідкують за роботою швидкісного трамвая та фіксують недоліки, які виникають у процесі його експлуатації. Так, зокрема, зафіксовано, що за звичкою, щоб скоротити час, мешканці ходять між станціями швидкісної лінії коліях, що часто стає причиною уповільнення руху трамваїв. Тож найближчим часом фахівці обіцяють завершити встановлення огорожі вздовж колій там, де це необхідно.
Нагадаємо, за ініціативи голови КМДА Олександра Попова, до 1 листопада проїзд на швидкісному трамваї безкоштовний. З початку наступного місяця прохід на станції здійснюватиметься через турнікети за наявністю квитка та комбі-квитка, дійсного як у трамваї, так і у електричці. Оплатити проїзд можна буде також у трамвайних вагонах, скориставшись електронним компостером.
На двох маршрутах швидкісної лінії на Троєщині працюватиме 15 трамваїв київського виробництва: 10 нових односкладових та 8 двоскладових, які капітально відремонтовані. Інтервал руху на маршруті №4 складатиме близько 4 хвилин, а на маршруті №5 – 7-8 хвилин.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9688
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Кстати, проехался в воскресенье на пражской Т3. Отлично едет, отличное состояние, в вагоне даже звукоизоляция имеется.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Хорошо сегодня добрался.
От дома - 9:16
Станция "ул. Каштановая" - 9:24
Посадка в вагон трамвая - 9:26 (3 минут ожидания)
Платформа трамвая пересадка в ГЭ - 9:33
Посадка в вагон электрички - 9:35 (2 минуты ожидания, при том что по расписанию в 9:29, 9:46 и 10:04)
Прибытие на платформу "Левобережная" 9:41
+ 5 минут до метро - 9:46
Итого:
25 октября (четверг) - 30 минут
26 октября (пятница) - 46 минут
29 октября (понедельник) - 51 минута
30 октября (вторник) - 39 минут
31 октября (среда) - 30 минут
Тенденция к покращенню.
Напомню, пешком до метро - 1 час 10 минут.
Все дни, в вечернее время, не более 30 - 35 минут.
П.С.
В вагоне трамвая ехало около 30 человек. На станции "пр-т Ватутина" вышло 5 человек, зашло 3. Пробки на дороге - нет.
От дома - 9:16
Станция "ул. Каштановая" - 9:24
Посадка в вагон трамвая - 9:26 (3 минут ожидания)
Платформа трамвая пересадка в ГЭ - 9:33
Посадка в вагон электрички - 9:35 (2 минуты ожидания, при том что по расписанию в 9:29, 9:46 и 10:04)
Прибытие на платформу "Левобережная" 9:41
+ 5 минут до метро - 9:46
Итого:
25 октября (четверг) - 30 минут
26 октября (пятница) - 46 минут
29 октября (понедельник) - 51 минута
30 октября (вторник) - 39 минут
31 октября (среда) - 30 минут
Тенденция к покращенню.
Напомню, пешком до метро - 1 час 10 минут.
Все дни, в вечернее время, не более 30 - 35 минут.
П.С.
В вагоне трамвая ехало около 30 человек. На станции "пр-т Ватутина" вышло 5 человек, зашло 3. Пробки на дороге - нет.