Городские электрички
Модераторы: dimentiy, Администраторы
-
- Начальник метрополитена
- Сообщения: 1201
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
Но замена Петровскому мосту в любом случае нужна. В любом случае в ближайшие лет 50 его точно нужно будет строить.
А если и строить то и с полосами автомобильного движения ибо 1 почти достроенные а другой достоят года через 3, а они то не особо спасут ситуацию, а автомобилей меньше становиться не будет, против этого никак не попрешь.
А если и строить то и с полосами автомобильного движения ибо 1 почти достроенные а другой достоят года через 3, а они то не особо спасут ситуацию, а автомобилей меньше становиться не будет, против этого никак не попрешь.
- Demianenko
- Машинист
- Сообщения: 414
- Зарегистрирован: 29 авг 2011, 09:54
- Откуда: Киев стольный град
А на месте гаражей?DFAW писал(а):Не смысла строить автомобильный мост если его некуда привязать. Будут стоять съезды.
Я думаю что просто данную возможность никто не исследовал.
Но стоит ли об этом даже говорить?
Никакого намека на проект даже нету.
Зы. А Петровский мост можно считать памятником архитектуры по-сути, если что-то будут строить то мне бы не хотелось что-бы его сносили.
По теме:
Электричка будет только пиковая, честно говоря опять несколько кастрировано все сделали.
Оставили бы и в дневное время 2 поезда кататься.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9668
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
+1Оставили бы и в дневное время 2 поезда кататься.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Demianenko
- Машинист
- Сообщения: 414
- Зарегистрирован: 29 авг 2011, 09:54
- Откуда: Киев стольный град
Міська електричка ходитиме у години-пік
http://kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=232585
Як повідомили у Південно-Західній залізниці, графік курсування рухомого складу міської електрички наразі розробляється, але відомо, що інтервал руху між електричками не перевищуватиме 15-17 хвилин. Орієнтовно, ходитиме міська електричка з 6.00 до 09.30 (або 10.00) ранку та з 17.00 до 21.30 увечері, щоб розвантажити транспортну інфраструктуру міста у години-пік.
Загалом, силами залізничників виконано значний обсяг робіт із модернізації залізничної інфраструктури (колії, платформи, засоби зв’язку, системи енергопостачання, сигналізації, пропуску електропоїздів) та рухомого складу. Практично усе 50-кілометрове кільце було модернізоване: укладено 30 км нових колій, а на іншому відрізку полотна виконано капітальний ремонт. Оновлено контактну мережу, перекладено близько 30 стрілочних переводів, відремонтовано усі станції. Також, проведено капітальну реконструкцію 12 електропоїздів, при цьому враховано побажання пасажирів зробити більш зручними місця для сидіння та встановити додаткові поручні. Прибрано тамбури, обладнано місця для відстою велосипедів, дитячих колясок. Усі станції пристосовані для людей з обмеженими фізичними можливостями та обладнані пандусами.
Нагадаємо, що названа електричка – спільний проект міста і Південно-Західної залізниці.
[hr]
Вартість проїзду у міській електричці становитиме 2 гривні
http://kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=232584
Вартість проїзду у міській електричці становитиме 2 гривні. Про це сказав голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов під час прямого ефіру на ТРК «Київ».
«Ми щомісяця вишукуємо можливість дотувати проїзд у громадському транспорті – це дуже складне питання. Але до кінця нинішнього року жодних розмов про підвищення вартості проїзду на цьому виді транспорту мова не йде», – сказав Олександр Попов.
Також він зазначив, що запуск кільцевої електрички дозволить зменшити кількість автомобільного транспорту і таким чином зменшити навантаження на мости й автошляхи. За його словами, особливо цей проект важливий для мешканців Троєщини, «наступного року ми плануємо відкрити лінію швидкісного трамваю у Деснянському районі столиці, яка з’єднає район зі станцією кільцевої електрички. Це не означає, що ми відмовляємось від будівництва гілки метро на Троєщину, але це дозволить мешканцям району протягом приблизно 1 години дістатися у будь-яку частину міста».
Також голова КМДА висловив сподівання, що міська електричка сподобається мешканцям і закликав кожного киянина до діалогу.
«Я сподіваюся, кияни відгукнуться, і у перші ж дні ми отримаємо побажання щодо покращення роботи цього виду транспорту. Можливо не все було передбачено, можливо треба ввести нові маршрути підвозу до станцій. Ми відкриті до діалогу і критичних зауважень і хочемо щоб найближчим часом цей проект запрацював на повну потужність», – сказав Олександр Попов.
[hr]
Открытие перенесли на 4 октября. Только что сказали в новостях по СИТИ со ссылкой на Попова
http://kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=232585
Як повідомили у Південно-Західній залізниці, графік курсування рухомого складу міської електрички наразі розробляється, але відомо, що інтервал руху між електричками не перевищуватиме 15-17 хвилин. Орієнтовно, ходитиме міська електричка з 6.00 до 09.30 (або 10.00) ранку та з 17.00 до 21.30 увечері, щоб розвантажити транспортну інфраструктуру міста у години-пік.
Загалом, силами залізничників виконано значний обсяг робіт із модернізації залізничної інфраструктури (колії, платформи, засоби зв’язку, системи енергопостачання, сигналізації, пропуску електропоїздів) та рухомого складу. Практично усе 50-кілометрове кільце було модернізоване: укладено 30 км нових колій, а на іншому відрізку полотна виконано капітальний ремонт. Оновлено контактну мережу, перекладено близько 30 стрілочних переводів, відремонтовано усі станції. Також, проведено капітальну реконструкцію 12 електропоїздів, при цьому враховано побажання пасажирів зробити більш зручними місця для сидіння та встановити додаткові поручні. Прибрано тамбури, обладнано місця для відстою велосипедів, дитячих колясок. Усі станції пристосовані для людей з обмеженими фізичними можливостями та обладнані пандусами.
Нагадаємо, що названа електричка – спільний проект міста і Південно-Західної залізниці.
[hr]
Вартість проїзду у міській електричці становитиме 2 гривні
http://kmv.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=232584
Вартість проїзду у міській електричці становитиме 2 гривні. Про це сказав голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов під час прямого ефіру на ТРК «Київ».
«Ми щомісяця вишукуємо можливість дотувати проїзд у громадському транспорті – це дуже складне питання. Але до кінця нинішнього року жодних розмов про підвищення вартості проїзду на цьому виді транспорту мова не йде», – сказав Олександр Попов.
Також він зазначив, що запуск кільцевої електрички дозволить зменшити кількість автомобільного транспорту і таким чином зменшити навантаження на мости й автошляхи. За його словами, особливо цей проект важливий для мешканців Троєщини, «наступного року ми плануємо відкрити лінію швидкісного трамваю у Деснянському районі столиці, яка з’єднає район зі станцією кільцевої електрички. Це не означає, що ми відмовляємось від будівництва гілки метро на Троєщину, але це дозволить мешканцям району протягом приблизно 1 години дістатися у будь-яку частину міста».
Також голова КМДА висловив сподівання, що міська електричка сподобається мешканцям і закликав кожного киянина до діалогу.
«Я сподіваюся, кияни відгукнуться, і у перші ж дні ми отримаємо побажання щодо покращення роботи цього виду транспорту. Можливо не все було передбачено, можливо треба ввести нові маршрути підвозу до станцій. Ми відкриті до діалогу і критичних зауважень і хочемо щоб найближчим часом цей проект запрацював на повну потужність», – сказав Олександр Попов.
[hr]
Открытие перенесли на 4 октября. Только что сказали в новостях по СИТИ со ссылкой на Попова
Последний раз редактировалось AMY 20 сен 2011, 16:44, всего редактировалось 1 раз.


- Demianenko
- Машинист
- Сообщения: 414
- Зарегистрирован: 29 авг 2011, 09:54
- Откуда: Киев стольный град
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15017
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Нет дорог которые этот мост может связать. Для ПВЛ - это Черновола /Глыбочетская на правом берегу, для Московско моста - московский проспект и героее Сталинграда, строить между этим направлениями ещё мост - глупо, лучше строить мост с Оболони на Троещину по плану окружной дороги.Dream_On писал(а):А на месте гаражей?DFAW писал(а):Не смысла строить автомобильный мост если его некуда привязать. Будут стоять съезды.
Я думаю что просто данную возможность никто не исследовал.
Но стоит ли об этом даже говорить?
Никакого намека на проект даже нету.
Кирпы мост уже ведёт на правом берегу в никуда и для него надо бить тоннель и строить железнодорожное шоссе.
Там все пролёты уже ни разу не похожи на оригинальные, хотя бы по тому что оригинальные были в два раза короче.Dream_On писал(а):Зы. А Петровский мост можно считать памятником архитектуры по-сути, если что-то будут строить то мне бы не хотелось что-бы его сносили
Последний раз редактировалось DFAW 21 сен 2011, 09:34, всего редактировалось 1 раз.
Я не волшебник, я только учусь. 
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.