Страница 130 из 501

Добавлено: 18 дек 2007, 21:03
Муркенштейн
HAnS
Каким боком А292 относится к "Метро на Троещину"? :evil:
Подобные вопросы прошу задавать в разделе, посвящённому наземному транспорту.

Добавлено: 18 дек 2007, 23:54
DFAW
051-61 КА госномер первого, второй ни где в кадр не попался, бортовых по моему ещё нет.

Муркенштейн, ИМХО, в данном случаи проще два поста здесь, чем кросслинки и т.д.

Добавлено: 19 дек 2007, 00:09
Дёдя
051-61 КА госномер первого ... бортовых по моему ещё нет.
Не понял? Это номер старого образца, значит автобус куплен не вчера :-) Новые номера (НЯЗ все) имеют формат АА****ХХ

Добавлено: 19 дек 2007, 00:28
DFAW
На автопарки под частую резервируются номера целыми сериями, кроме того и смена номеров у них отличается от частого автотранспорта, так что это ни о чём не говорит. Судя по состоянию внутри - автобусы нулячие но где-то немного постояли, месяц-два не более, так как полиэтилен в салоне слегка пыльный.

Добавлено: 19 дек 2007, 00:44
AMY
:offtopic:
051-61 КА госномер первого, второй ни где в кадр не попался, бортовых по моему ещё нет.

Это 4603 (фотография из статьи в сегодняшней "По-киевски")
Изображение

Раньше госномер 05161КА номер принадлежал Икарусу 4644
Да и сам 4603 тоже был Икарусом...

Добавлено: 19 дек 2007, 10:17
Vadim
Прекратили флеймить-офтопить. :censored: :[

Добавлено: 19 дек 2007, 16:47
Метробудівець
Вот Вам тема поинтереснее...

18.12.2007 № 1665
м. Київ

Про створення штабу з координації дій із будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від станції "Вокзальна" до житлового масиву Вигурівщина-Троєщина з електродепо

Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", розпорядження Кабінету Міністрів України від 14.05.93 Ш02-р, розпорядження Київської міської державної адміністрації від 20.07.04 N1312 «Про відновлення робіт із проектування та спорудження Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену від станції "Вокзальна" до житлового масиву Вигурівщина-Троєщина з електродепо», з метою поліпшення транспортного обслуговування мешканців житлових масивів Вигурівщина-Троєщина, Райдужний, забезпечення ефективної роботи та подальшого розвитку транспортної інфраструктури, що знаходиться у комунальній власності територіальної громади міста Києва, оперативного вирішення питань, пов'язаних з будівництвом і скороченням термінів введення в дію дільниці від станції "Вокзальна" до житлового масиву Вигурівщина-Троєщина з електродепо:
1. Створити штаб з координації дій із будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від станції "Вокзальна" до житлового масиву Вигурівщина-Троєщина з електродепо в такому складі:



Голубченко - перший заступник голови Київської міської
Анатолій Костянтинович державної адміністрації, голова штабу
Черній - начальник Головного управління капітального
Віктор Данилович будівництва, заступник голови штабу
Лещенко Едуард Володимирович - В.о.заступника голови Київської міської державної
адміністрації – перший заступник начальника Головного управління містобудування, архітектури та
дизайну міського середовища
МуховиковАнатолій Миколайович - заступник голови Київської міської державної адміністрації – начальник Головного управління земельних ресурсів
Андрушенко - начальник Головного управління контролю за
Боліслав Станіславович благоустроєм м. Києва
Лукашина - начальник Головного управління економіки та
Марина Володимирівна інвестицій
Шпильовий Іван Федорович - начальник Головного управління транспорту
Мороз - заступник начальника Головного фінансового
Олександр Семенович управління
СлишикТетяна Федорівна - заступник начальника Головного управління
економіки та інвестицій – начальник управління
з питань регіональної політики та
зовнішньоекономічних зв'язків
Кунах - начальник відділу координації роботи
Володимир Андрійович проектних і будівельних організацій
Романенко - голова Подільської районної у м. Києві
Євген Олександрович державної адміністрації
Сотников - голова Дніпровської районної у м. Києві
Олександр Миколайович державної адміністрації
МірошниковПетро Володимирович - начальник КП "Київський метрополітен"
Борис - голова правління ЗАТ "Будінженермережа-5"
Анатолій Дмитрович (за згодою)
Петренко - голова правління ВАТ "Київметробуд"
Володимир Іванович (за згодою)
Філатов -В.о.голови правління – генеральний директор ВАТ
Ярослав Олександрович «Акціонерна компанія «Київводоканал» (за згодою)
Ященко - голова правління – генеральний директор АЕК
Борис Васильович «Київенерго» (за згодою)
ЯворовськийПетро Петрович - генеральний директор Київського
комунального об'єднання зеленого будівництва
та експлуатації зелених насаджень міста
"Київзеленбуд"
ЯнікінВіктор Володимирович - директор ДП "ПІ Укрметротунельпроект" (за згодою)
Марченко Микола Сергійович - директор інституту "Київінжпроект" ВАТ "Київпроект" (за згодою)
ВоробйовВолодимир Владиславович - директор інституту "Київдормістпроект" ВАТ "Київпроект" (за згодою)
Бернацький Болеслав Едуардович - перший заступник голови правління ВАТ "Київгаз" (за згодою)
Монастирний Павло Олексійович - перший заступник генерального директора КК "Київавтодор"
Дмитренко Віталій Васильович - перший заступник генерального директора КП "Київпастранс"
ОхотніковОлександр Костянтинович - заступник начальника КП "Київський метрополітен"
ЄвсєєнкоОлексій Олексійович - заступник начальника департаменту пожежної безпеки МНС України (за згодою)
Пастушенко Сергій Григорович - заступник головного державного санітарного лікаря м. Києва
Федосов Юрій Олегович - заступник начальника управління ДАІ ГУ МВС України в м. Києві (за згодою)
ФедюкВолодимир Юрійович - головний фахівець нормативно-технічного відділу ГУ МНС України в м. Києві (за згодою)

2. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови Київської міської державної адміністрації Голубченка А.К.

Голова Л.Черновецький

Добавлено: 20 дек 2007, 08:28
Valery36
Да этим людям только осталось дать по лопате и лому и они сами метро построят.
Сори за флуд, просто всё надоело до опупения. Вчера на работу добирался 3.5 часа вместо 30 минут - они реверс на Московском мосту закрыть не могут уже месяца 4, а то метро в сроки построят в сроки.... :mrgreen:

Добавлено: 20 дек 2007, 08:45
dimentiy
Реверс на Московском мосту остается, видимо, для создания работы ГАИ... :(

Добавлено: 20 дек 2007, 11:12
AMY
Реверс на Московском мосту остается, видимо, для создания работы ГАИ...
...а также СТО, больниц, моргов и кладбищ...
Черный юмор, однако...

Добавлено: 20 дек 2007, 14:30
Sinoptik
Это я хотел сказать... :(

Добавлено: 20 дек 2007, 15:36
FerrariF1racing
КГГА проконтролирует строительство троещинской линии метро
19.12.2007

При Киевской городской государственной администрации (КГГА) создан штаб по координации действий, связанных со строительством Подольско-Выгуровской линии метро от ст. "Вокзальная" до жилого массива Выгуровщина-Троещина с электродепо.

Соответствующее распоряжение КГГА размещено на официальном сайте столичной власти.

Как указывается в документе, штаб создается с целью улучшения транспортного обслуживания жителей массивов Выгуровщина-Троещина и Радужный, эффективной работы и дальнейшего развития транспортной инфраструктуры, находящейся в коммунальной собственности территориальной общины Киева, а также для оперативного решения вопросов строительства и сокращения сроков ввода в действие линии метро. Главой штаба назначен первый заместитель председателя КГГА Анатолий Голубченко.

Напомним, по планам столичной власти, Подольско-Выгуровская линия, соединяющая Троещину с центром города, заработает в 2012 году.

Добавлено: 20 дек 2007, 18:49
dimentiy
заработает в 2012 году.
тоесть, досрочно...

Добавлено: 21 дек 2007, 09:46
Valery36
Почему досрочно? Сначала планировали в 2008, 2011, а теперь в 2012...

Добавлено: 21 дек 2007, 09:56
Inivar
Сначала планировали в 2008, 2011, а теперь в 2012...
Правильно. По просьбам киевлян, и идя им навстречу ПВЛ заработает досрочно в 2012 году на много лет раньше плана! Ура!