Страница 14 из 26
Добавлено: 04 ноя 2009, 01:21
XAN
Семен писал(а):Петренко в интервью говорил про 4 линию. 4 линия у нас какая? Кроме того, я спрашивал про трамвай. Трамвай идет по Бальзака, трасса метрополитена запланирована под проспектом Маяковского.
Трасса метрополитена запланирована, запроектирована и подведена в смету по Бальзака.
http://www.metro.kiev.ua/sites/default/ ... tmap_0.jpg
Добавлено: 04 ноя 2009, 02:59
Семен
А какого года карта?
Добавлено: 04 ноя 2009, 09:09
Bomberman
Эта карта согласно генплану 2002 (кажется) года и Программы развития 2005 года. Самая новая на сегодняшний день.
Добавлено: 04 ноя 2009, 11:44
AMY
Эта карта согласно генплану 2002 (кажется) года и Программы развития 2005 года.
Где-то так. Генплан (до 2020) таки был
разработан в 2001 и
утвержден в 2002, но там была другая схема, еще без «крокозябры» в Дарницкому вокзалу
А схема, о которой
идет речь выше — с вероятностью 99% появилась одновременно или даже после (см.
отличие по южной части ЛЛ)
Комплексной программой транспорта Киева до 2020 года,
утвержденной в 2005.
Подтверждение — треп ООО о «Дарницько-Бориспільській закільцьованій лінії метро»
в январе 2005.
Добавлено: 05 ноя 2009, 03:28
Семен
Блин, как стыдно. Столько нового узнал

Значит, по Бальзака?Ну если нет новых схем, то разговоры то ведутся постоянно про Маяковского, вот я и подумал(повелся, ага). Блин, ну а сами вы верите то хоть в это???А Петренко выразился все-таки очень туманно, прям на выборы собрался.
Нет, ну в самом деле-- ведь Маяковского-ось Троещины и там идет очень нехилый пассаЖИРопоток, максимальней(на Трое
ещине) не придумаешь.Да, по Закревского и Бальзака тоже прилично, но не то..
Добавлено: 05 ноя 2009, 09:19
AMY
Блин, ну а сами вы верите то хоть в это???
Верить или не верить в
Бога метро на Троещине — сугубо личное дело каждого форумчанина

Добавлено: 05 ноя 2009, 11:08
Семен
Семен писал(а):Блин, как стыдно. Столько нового узнал

Значит, по Бальзака?Ну если нет новых схем, то разговоры то ведутся постоянно про Маяковского, вот я и подумал(повелся, ага). Блин, ну а сами вы верите то хоть в это???А Петренко выразился все-таки очень туманно, прям на выборы собрался.
Нет, ну в самом деле-- ведь Маяковского-ось Троещины и там идет очень нехилый пассаЖИРопоток, максимальней(на Трое
ещине) не придумаешь.Да, по Закревского и Бальзака тоже прилично, но не то..
Извините, каюсь-- ошибся.

XAN, AMY- вы правы. Спасибо, что "просветили".Просто сколько читаю форум- не встречал упоминание про Бальзака, а сам был уверен просто железно про Маяковского. Видимо, невнимательно читал.
П.С. Решили делать метро наземным вместо подземного из экономии, и из-за нее же пустить его по неудавшемуся скоростному трамваю №2-так? Даже несмотря на то, что основной паспоток идет не там? Почему так?Так проще(для города и строителей)?
Добавлено: 05 ноя 2009, 11:50
AMY
Официальная версия — так дешевле для города и можно построить быстрее.
Неофициальная — освоить финансирование на демонтаже линии СТ2, забрать себе любимым надстройки над наземной линии по Бальзака и, заодно, себе же передать линию отвода по Маяковского. Одним выстрелом двух зайцев
Непроверяемо

Добавлено: 05 ноя 2009, 12:26
Семен
Я знал.
Добавлено: 19 мар 2010, 16:30
AMY
Київський міський голова писал(а):Вітаю! В мене питання що до долі недобудованої лінії швидкісного трамваю на житловому масиві Вигурівшина – Троєщина у місті Києві. Не так давно було повідомлення про те що трамвайну лінію буде добудовано до залізничної платформи Городня/Троєщина, недавно в ЗМІ були повідомлення що все ж таки замість трамваю буде метро. Прошу роз`яснення конкретно що планується будувати.
Інше в мене питання що до самої лінії, не краще б було добудувати саму трамвайну лінію замість метрополітену? Сучасний рухомий склад може перевозити пасажиропотік не менший ніж метрополітен, від трамваю менше шуму (враховуючи що трамвайна лінія знаходиться у сердці житлового масиву), також трамвай значно дешевше в експлуатації та прокладка ліній швидша. Сучасні трамваї роблять на заводі ПТМЗ, в якого Київ купляє метровагони. Не було б легше зробити «Метрам» як наприклад у Кривому Розі. Добудова трамвайної лінії також не потребує демонтажу автостоянок по житловому масиву «Троещина» і також це дасть змогу оминути проблем з будівництвом (скарги на великій рівень шуму при демонтажі трамвайної лінії та при будівництві метро лінії, пилі тощо…). Розраховую на розгляд мого питання.
Дякую.
З повагою Кобилінський Андрій Володимирович
09.03.2010
Шановний Андрію Володимировичу!
Дякуємо Вам за те, що Ви, звертаючись до ВЕБ-порталу Київської міської влади www.kmv.gov.ua, не залишаєтесь осторонь проблем функціонування та розвитку транспортної інфраструктури міста Києва як європейської столиці.
Ваші пропозиції стосовно недобудованої лінії швидкісного трамваю на житловому масиві Троєщина були уважно розглянуті. За результатом опрацювання повідомляємо наступне.
Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.09.2009 № 1112 «Про проектування та будівництво тимчасової трамвайної лінії від проспекту Генерала Ватутіна до залізничної зупинкової платформи «Троєщина» траса лінії швидкісного трамваю № 2 буде продовжено до станції міської електрички Троєщина. Це дасть змогу скоротити час, необхідний для того, щоб дістатися з віддалених вулиць масиву до залізничної платформи Троєщина.
Також даним розпорядженням було зупинено п.2 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18.12.2008 № 1756 «Про використання траси трамвайної лінії швидкісного руху на ділянці від вул. Милославської до залізничної зупинки «Городня» під будівництво першої черги Лівобережної лінії метрополітену та відгалуження Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену в бік житлового масиву «Вигурівщина-Троєщина».
Шановний Андрію Володимировичу, ще раз дякуємо Вам за інформацію, яку Ви надали та довіру, висловлену Київській міській владі у вирішенні даного питання.
А вы еще говорите, что Задорожный живет в другом городе...

Добавлено: 19 мар 2010, 16:39
Анатолий
Кобылинский Андрей Владимирович прислал кацманавту письмо из будущего... Дата запроса 09.03.2110 г. говорит о том, что и через 100 лет на Троещине не будет ясно: строить метро или переделывать трамвай...
Задорожный отдыхает...
P.S. Дату уже исправили, поумничать не удалось...
Добавлено: 18 май 2010, 22:29
AMY
В общем вы поняли, я
Оголошення про результати процедури закупівлі
Номер бюлетеня: 6 (394) від 08.02.2010
Номер оголошення у бюлетені: 03087
Код оголошення (
https://www.tender.me.gov.ua ): 29012010/562284103
--------------------------------------------------------------------------------
Замовник торгів
КП "КИЇВПАСТРАНС", Набережне шосе, 2, м.Київ, 04070
Процедура закупівлі: Відкриті торги
--------------------------------------------------------------------------------
Інформація про предмет закупівлі
Галузь: Будівництво, будівельні матеріали та спецтехніка
Предмет:
транспортні будівлі та споруди (визначення генпідрядника на виконання робіт з будівництва тимчасової трамвайної лінії від просп.Генерала Ватутіна до залізничної зупинкової платформи "Троєщина")
--------------------------------------------------------------------------------
Інформаційний бюлетень, в якому опубліковане оголошення про проведення процедури закупівлі
Номер оголошення, номер і дата бюлетеня: Оголошення № 28996, "ВДЗ" №42 (378) від 19.10.2009р.
--------------------------------------------------------------------------------
Результат процедури закупівлі:
Завершені з визначенням переможця
Інформація про переможців торгів
Повна назва
ВАТ "Трест "Київміськбуд-2"
Адреса (для публікації) м.Київ
Завершені з визначенням переможця
Дата акцепту: 29.12.2009
Переможець
ВАТ "Трест "Київміськбуд-2"
Вартість договору
55'753'759.2 грн. (з ПДВ)
Дата договору
27.01.2010
Додаткова інформація
КГС участвует во всех тендерах и все выигрывает.
Можем строить метро по Бальзака вместо трамлинии по тендеру дли КМ, можем строить трамвай по Бальзака вместо метро для КПТ, можем ничего не строить для киевлян. Чего изволите?
Добавлено: 18 май 2010, 22:51
sashman
Согласно тендерного законодательства выберут вариант ничего не строить.
Добавлено: 18 май 2010, 23:02
XAN
А еще можем строить и то, и то одновременно! Одна бригада строит СТ, вторая его демонтирует, а бригада
сажающая деревья заболела №3 строит метро. Да здравствует здравый смысл!

Добавлено: 19 май 2010, 05:51
Klovsky
Метро - магистральный транспорт, мелкое заложение, станции через каждый километр.
Трамвай - подвозящий траспорт, над метро, станции каждые 250-300 м.
Никто не мешает построить и метро, и трамвай на одной улице.