Добавлено: 10 окт 2007, 21:19
Еще один контраргумент против того, что под Днепром строить нельзя, - это метро в Питере под Невой.
Domszyn писал(а):Киевский транспорт может оказаться под землей
Ну там ещё тунель вдоль Лыбеди есть:)Ищем принципиальные отличия по сравнению с трепом 4-х летней давности
А почему тогда у нас не стоят метро по 3мегабакса/км?Економічно найвигіднішим у прокладанні тунелів метро стало застосування залізобетонних тюбінгів замість
чавунних (теж уперше в світі) - це здешевлює підземну споруду майже вдесятеро.
Афигеть. Нужно было заезд с вокзала на Вокзльную сделатьГранична економія ще при будівництві першої лінії київського метро закінчилася комедією. Метробудівці звітували про завершення будівництва лінії. Нарешті рейками мав пройти перший поїзд. Але прямих під'їзних шляхів до кінцевої станції «Дніпро» у проекті не було. До того ж вагони прибували з Москви на залізничну станцію «Дарниця», що на лівому березі. Геній інженерної думки видав цілу конструкцію-трансформер. Кожен вагон метро - вельми габаритний вантаж - на двох трамвайних платформах мостом Патона вночі перевозили трамвайними рейками на станцію «Дніпро». Тут їх ставили в депо, з якого теж трамвайними рейками кожний вагон під'їжджав під естакаду, розвертався на крузі на 90 градусів і піднімався вгору на шляхи естакади крізь точно, до міліметра, прорізаний по периметру вагона отвір у полотні естакади. Ставши на рейки, вагон метро рушав у підземку. Залишковий принцип, за яким будували київське метро, сьогодні дається взнаки - тіснувато пасажирам і на платформах, і в поїздах, особливо в години пік.
Чо, правда были б/ушные? или из мытищь привезенные? А запас станций на два вагона - это тоже от экономии?Перші київські поїзди (що вже бігали московською підземкою) складалися з трьох вагонів. Через десять років додали четвертий, а згодом і п'ятий вагони. Значно більше, наприклад, у Петербурзі - вісім вагонів, чи у Нью-Йорку - чотирнадцять. Власне, причепити ще кілька вагонів нескладно. Та ось габарити станцій не міняли своїх стандартів ще з 1960-х років - періоду хрущовської економії.
Это тоже от "Голи"Хитра на видумку голота спонукала київських метробудівців до своєрідних творчих пошуків. Результатом вимушеної економії стало кілька десятків ноу-хау в метробудуванні - від способів буріння до практики будування станцій. Скажімо, вестибюль станції «Арсенальна» споруджували нагорі і в готовому вигляді опускали під землю - перший випадок не лише в Союзі, а й у світі. Разом з інженерами інституту Патона київські метробудівці знайшли спосіб зварювати рейки безпосередньо на місці укладання, а не нагорі.
Да можно было и на 12 расчитывать, только зачем? 30 лет в метро было нормально, но вот за последние 15 появилась новая линия, и вместе с ней проблемы. Нужно или закрыть несколько станций/линий, или всетаки построить новые линии, которые разгрузят существующие, и перепланировать дальнейшее строительсво жилья/комерческой недвижимости.учётом московского опыта предлагались 8-вагонные станции и 4-ленточные наклоны.
На 12 не расчитаны метровагоны. Максимум 8.Дёдя писал(а):Да можно было и на 12 расчитывать