Ну хоч ствол освітлюється) Плюс ковиряють на 212-му, решта - тиша...
Дірка в землі- що там можна вкрасти? Може щоб хтось не пішов дорогою синього кита.
А якщо без жартів: 5 сторожів + світло, і все це ляже на кінцеву вартість будівництва.
Чому колупаються іменно на 212 дільниці зрозуміти не можу.
Ну все-рівно там же якесь майно є, ті ж балони наприклад. І доля витрат на охорону у вартості будівництва всього об'єкту, думаю, символічна. А щодо 212-го - можливо специфіка того ПрАТу, контора наче не велика, от і роблять, що можуть.
мдя, юристам КПКМ или платить нужно больше, или гнать в шею
Увы, в таких больших конторах у планктона-исполнителей процесс важнее результата. А, как обычно, всякие разумные доводы малочисленных адекватных специалистов обрываются репликами руководства "давай-давай, сделай шота".
Поэтому нет никакой мотивации. Это ж не Нафтогаз, где за выигрыш суда в Стокгольме причастные получили премии, и не в размере до 50% оклада, а намного больше. Вот поэтому и будут метро ещё 20 лет строить.
А, как обычно, всякие разумные доводы малочисленных адекватных специалистов обрываются репликами руководства "давай-давай, сделай шота".
Поэтому нет никакой мотивации. Это ж не Нафтогаз, где за выигрыш суда в Стокгольме причастные получили премии, и не в размере до 50% оклада, а намного больше. Вот поэтому и будут метро ещё 20 лет строить.
По відео: якось нелогічно шо у людини з явно азійськими рисами обличчя призвіще Андерсен.
А основне не в офісному планктоні і законі Паркінсона, а в розбірках а-ля велика 4.20. Хоча як допоміжний чинник це також впливає.
Можливо на 212 роботи по якомусь виносу виконує якийсь субпідрядник який сидів в бюрократичній тяганині з узгодженнями, нарешті розгріб і почав виконувати роботи, а питання фінансування якось було вирішено.
Трошки нагадує ккицьку яку переїхав трамвай, а вона ще дригає лівою задньою лапкою.
На сегодняшний день расторжение договора с КМС не даст ничего, кроме геморроя. Даже в судебном решении об этом написано. Если сейчас заплаченные авансом деньги как бы у КМС, то после расторжения договора начнется более интересная канитель с их возвращением, выбора нового подрядчика, целого ряда бюрократических шагов, а потом еще выяснится, что проект (привет, проект ПВЛ) требует очередной корректировки, поскольку после его разработки был принят новый ДБН "Метрополитены". И т.д. Проще выкрутится из того, что есть сейчас, но как это будет сделано, хз. КМС молчит, КМДА молчит, все делают вид, что ничего не происходит, а что они между собой решают, известно только им.
В КМДА вже теж зрозуміли, що далі діла з Київметробудом не буде.
...нагадаю, що ділянка між Північно-Сирецькою вул. та проспектом Правди (відкритий спосіб будівництва) не будується з середини грудня 2020 року (9,5 міс.).
При цьому, як зазначав Rider, поряд із цією ділянкою дуже активно зростають житлові хмарочоси...
Коронавірус діє і впливає вибірково і лише на об'єкти Київметробуду чи як ?
В середині грудня 2021 будемо святкувати річницю
Вулиця Межова від Новусу (вул. Кавалерідзе) до майбутньої "Мостицької"
Re: Метро на Виноградаре
Добавлено: 08 дек 2021, 23:58
Dvorko
Короткий фотоогляд дільниці №212. Повільно, але робота просувається
Re: Метро на Виноградаре
Добавлено: 09 дек 2021, 22:05
Бодрый
Мало хто знає про таку властивість COVID-19. Він ще й грунти може зіпсувати.
Мова про ділянку між Північно-Сирецькою вулицею та проспектом Правди
Re: Метро на Виноградаре
Добавлено: 09 дек 2021, 22:37
Dvorko
Ну якщо вже на Виноградарі складні грунти, то ділянка від "Мостицької" до "Сирця" просто сюжет для MI:8 ...
Re: Метро на Виноградаре
Добавлено: 10 дек 2021, 19:32
Бодрый
Після того як суд продовжив терміни будівництва Київметробуд просто шаленими темпами взявся наздоганяти згаяний час і темпи вражають
Re: Метро на Виноградаре
Добавлено: 10 дек 2021, 19:47
Klovsky
Не думаю, що суд та швидкість робіт наприкінці року мають будь-яку взаємозалежність.
Бюджетникам добре відомо, що наприкінці року потрібно або повернути невикористані кошти до бюджету, або ж "закрити" надані послуги та виконані роботи відповідними актами здачі-приймання. Тому й поспішають, щоб встигнути до закриття казначейства наприкінці двадцятих чисел грудня.
Не впевнений, що конкретно в данному випадку все точно відповідає загальній картині, але грудневі аврали - цілком звична справа у галузі державного фінансування.
Інша справа, що про це будівництво раніше казали, нібито авансом вклали коштів на значний час наперед, ось тільки тому і не можу гарантувати абсолютну точність.
Re: Метро на Виноградаре
Добавлено: 10 дек 2021, 19:54
Бодрый
Klovsky, то був сарказм.
Ніхто нікуди давно не поспішає
Re: Метро на Виноградаре
Добавлено: 10 дек 2021, 22:11
VOVA_H
Єдиний привід для маленького оптимізму це ворушіння біля ТПК, хоча більш вагомий індикатор це ДМЩК: від початку робіт рік до готовності ДМЩК і відповідно не раніше буде готовий тунель.