Добавлено: 02 июл 2014, 16:11
Если нужно сливать воду чтобы она стала горячей, то однозначно стоит ставить. За 5-10 минут выльется 50-100 литров воды. До 3 кубов в месяц, разница уже значительная.
Я вот извиняюсь. А взять ручки, головку, поменять счетчик самому (благо посадочное место под него уже есть), потом поставить сантехнику пузырь, чтобы он пришел и опломбировал. Не?140 грн шт, +100 грн установка.
Анекдот из жизни (насчет будет/не будет): к нам приходит пожарник и говорит, что в комнате должно быть два огнетушителя. Мы говорим, что по нормативам должен быть один. Ответ: а если первый не сработает?ЛиС писал(а):Возможно, старые счетчики поверку не пройдут.
И получить перерасчет по среднему потреблению за последние 3 года из-за сорванных пломб?Sinoptik писал(а):А взять ручки, головку, поменять счетчик самому.
От этой гадости стоят на входе фильтры.Ruslan писал(а):Хотя, у нас вода такая ржавая, что все может быть.
Не. Сначала вызыввается техник из ЖЭКа, снимает показания старых счетчиков. Потом устанавливаются меняются счетчики (кто и как это будет делать, дело десятое). Опять вызывается техник из ЖЭКа для пломбировки. И с какой радости какие-то там пузыри ставить?Sinoptik писал(а):потом поставить сантехнику пузырь, чтобы он пришел и опломбировал. Не? .
За 12 лет ни разу не поверялся. Есть информация (из интернетов) что даже при периодической поверке примерно 40% счетчиков ее не проходят.Ruslan писал(а):По умолчанию все счетчики должны проходить поверку.
Варианты:ЛиС писал(а):Есть информация (из интернетов) что даже при периодической поверке примерно 40% счетчиков ее не проходят.
8 липня 2014 року Антимонопольний комітет України надав Київській міській державній адміністрації рекомендацій про вжиття заходів для врегулювання питань, пов’язаних з повіркою квартирних засобів обліку води, з метою усунення умов для вчинення суб'єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції.
До органів Антимонопольного комітету України надходять численні звернення від споживачів щодо неправомірних, на їх думку, дій житлово-експлуатаційних організацій з питань повірки квартирних засобів обліку води.
Так, жителі м. Києва отримали попередження про необхідність «до 1 липня 2014 року забезпечити повірку квартирних засобів обліку води, які експлуатуються понад 3 роки. В разі не проведення повірки розрахунки за водопостачання будуть здійснюватися за нормами споживання або за будинковими приладами обліку води».
Зазначені повідомлення переважній більшості споживачів надійшли вперше (не зважаючи на експлуатацію лічильників протягом значно більшого періоду). На сьогодні, враховуючи стислий термін здійснення повірки лічильників та наявність лише 5 підприємств, які надають відповідну послугу, як споживачі, так і ці підприємства з огляду на обмежені потужності, не спроможні здійснити повірку в установлені у повідомленнях терміни.
Неприйняття показів квартирних лічильників може призвести до необґрунтованих нарахувань за послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, оскільки споживачі будуть змушені сплачувати за значно більшу кількість води, тим більше за умов різкого підвищення тарифів. Водночас, зважаючи на середні показники використання, по факту такий обсяг води не споживатиметься.
Аналіз нормативно-правової бази свідчить про право споживача на періодичну повірку засобів обліку та вказує на обов’язок виконавця проводити періодичну повірку квартирних засобів обліку та контролювати міжповіркові інтервали. Витрати на повірку мали бути передбачені регулятором у відповідному тарифі.
Бездіяльність як виконавців послуг (невиконання своїх обов’язків, визначених нормативно-правовими актами щодо здійснення контролю міжповіркових інтервалів та забезпечення повірки засобів обліку води), так і КМДА (не проведення конкурсу з визначення виконавців послуг з повірки та не створення правових засад організації фінансування робіт, пов’язаних з повіркою квартирних засобів обліку), може призвести до ущемлення інтересів споживачів та, відповідно, до порушень законодавства про захист економічної конкуренції.
За умов існування конкуренції на ринку споживач мав би можливість у разі не виконання виконавцем своїх обов’язків відмовитися від його послуг та обрати іншого виконавця, який дотримуватиметься норм законодавства.
Натомість, за умов відсутності конкуренції на ринку її роль має виконувати державний регулятор.
Для житлово-комунальної сфери міста Києва органом регулювання є виконавчий орган Київської міської ради – Київська міська державна адміністрація.
З метою запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та недопущення перекладання на населення наслідків бездіяльності виконавців послуг, а також нарахування споживачам плати за не спожиту ними воду, Антимонопольний комітет України рекомендував Київській міській державній адміністрації вжити заходів щодо врегулювання питань, пов’язаних з повіркою квартирних засобів обліку води, зокрема:
встановити порядок (механізм) та джерела фінансування забезпечення повірки засобів обліку води;
визначити такі терміни (строки) здійснення повірки квартирних засобів обліку, які б не призводили до ущемлення інтересів споживачів та забезпечити інформування про це споживачів у передбачений законодавством спосіб.