Скоростной трамвай
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- FerrariF1racing
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 4157
- Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
- Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
Очередной полупуск!?
Швидкісний трамвай запустять у серпні
10.07.2009 13:01
"Київпастранс" обіцяє запустити першу чергу реконструйованої лінії швидкісного трамваю у серпні.
На окремих ділянках трамвай можуть запустити вже на День Незалежності, але завершення реконструкції на всій ділянці може затягнутися до наступного року, пише муніципальна газета "Хрещатик".
За словами першого заступника мера Дениса Басса, запуск цієї лінії є дуже важливим для киян, адже більше ста тисяч мешканців Борщагівки зможуть набагато швидше дістатися з одного кінця міста в інший.
"Час на проїзд від Кільцевої дороги до станції "Вокзальна" скоротиться з 40 до 23 хвилин. А пропускна спроможність зросте з 12 до 25 тисяч пасажирів за годину", - сказав Басс.
Він наголосив, що інтервал руху має становити у середньому 2-3 хвилини, а швидкість руху сягне майже 30 км/год. замість нинішніх 16 км/год.
Крім того, "Київпастранс" обіцяє, що зміниться не лише швидкість руху, а й умови перевезень - трамвай перестане бути "гуркотливим" видом транспорту.
"Київпастранс" планує переобладнати сотню вагонів - вони докорінно змінять як зовнішній вигляд, так і внутрішнє оздоблення. У трамваях замінять усі шумні деталі, всередині облаштують зручні сидіння і опустять підлогу.
Крім вітчизняних, на лінію запустять і кілька секційних трамваїв європейського виробництва. Обіцяють, що рухомий склад більше не трястиметься й не гуркотітиме, бо між рейками і бетонною основою встановлять гумові підкладки, а саму лінію трамваю обладнають звукопоглинаючими бар'єрами.
Після реконструкції лінія швидкісного трамвая має збільшитися з 18,5 км до 20,2 км. Усі 13 станцій обладнають системами інформування пасажирів та турнікетами. На зупинкових комплексах мають з'явитися побутово-торговельні заклади.
Швидкісний трамвай запустять у серпні
10.07.2009 13:01
"Київпастранс" обіцяє запустити першу чергу реконструйованої лінії швидкісного трамваю у серпні.
На окремих ділянках трамвай можуть запустити вже на День Незалежності, але завершення реконструкції на всій ділянці може затягнутися до наступного року, пише муніципальна газета "Хрещатик".
За словами першого заступника мера Дениса Басса, запуск цієї лінії є дуже важливим для киян, адже більше ста тисяч мешканців Борщагівки зможуть набагато швидше дістатися з одного кінця міста в інший.
"Час на проїзд від Кільцевої дороги до станції "Вокзальна" скоротиться з 40 до 23 хвилин. А пропускна спроможність зросте з 12 до 25 тисяч пасажирів за годину", - сказав Басс.
Він наголосив, що інтервал руху має становити у середньому 2-3 хвилини, а швидкість руху сягне майже 30 км/год. замість нинішніх 16 км/год.
Крім того, "Київпастранс" обіцяє, що зміниться не лише швидкість руху, а й умови перевезень - трамвай перестане бути "гуркотливим" видом транспорту.
"Київпастранс" планує переобладнати сотню вагонів - вони докорінно змінять як зовнішній вигляд, так і внутрішнє оздоблення. У трамваях замінять усі шумні деталі, всередині облаштують зручні сидіння і опустять підлогу.
Крім вітчизняних, на лінію запустять і кілька секційних трамваїв європейського виробництва. Обіцяють, що рухомий склад більше не трястиметься й не гуркотітиме, бо між рейками і бетонною основою встановлять гумові підкладки, а саму лінію трамваю обладнають звукопоглинаючими бар'єрами.
Після реконструкції лінія швидкісного трамвая має збільшитися з 18,5 км до 20,2 км. Усі 13 станцій обладнають системами інформування пасажирів та турнікетами. На зупинкових комплексах мають з'явитися побутово-торговельні заклади.
Вот сдесь уже становится интереснееМетробудівець писал(а):Очередной полупуск!?
Крім вітчизняних, на лінію запустять і кілька секційних трамваїв європейського виробництва...


А вот прикол по усовершенствованию нынешних вагонов я полностью не догнал... Имеется в виду переоборудование в Кобры или очередной тип реконструкции старых вагонов?
Питер выпендривается, есть БелКомуннМаш.XAN писал(а):Вроде бы ЛВС 2009 без второй кабины. И с количеством не ясно. В питере вроде хотят 10, у нас 2-3 - в общем ничего не понятно, тендер ведь даже не объявляли. У нас же 7 пятниц на неделю.
http://bkm.by/?id_page=8&id_category=2&path=8_2
Однокабинный вариант сделать с того, что иметься думаю не так уж трудно.
Татра-Юг не такого класса как питерцы и стоят немало, про уродлевый дизайн и олдовый салон + жесткий ход я молчу, а Шкоды, Кончары, Сименсы опять же себестоимость + стоимость запчастей, сомневаюсь что они долго проживут с нашими кривымы рельсами и стыками.XAN писал(а):Если начинать, то есть Татра-юг, и Шкода, и Сименсы... Но слухи ходят только о питерцах и от питерцов.
Вот-вот. И БКМ идет туда-же, ввиду отсутвия какой-либо активности между ними и Киевом. На данный момент ЛВС самые вероятные, если, конечно, не повторят судьбу сименсов.Dream_On писал(а):Татра-Юг не такого класса как питерцы и стоят немало, про уродлевый дизайн и олдовый салон + жесткий ход я молчу, а Шкоды, Кончары, Сименсы опять же себестоимость + стоимость запчастей, сомневаюсь что они долго проживут с нашими кривымы рельсами и стыками.XAN писал(а):Если начинать, то есть Татра-юг, и Шкода, и Сименсы... Но слухи ходят только о питерцах и от питерцов.