Страница 135 из 255
Добавлено: 17 авг 2012, 17:10
dimentiy
На Дарнице депо, могут быстро выдать резерв.
Добавлено: 17 авг 2012, 21:41
Антон777
угу. Если он там есть;)
Добавлено: 18 авг 2012, 08:53
Klovsky
Никто и не говорил, что резервом будет обязательно Хюндай.
Добавлено: 18 авг 2012, 09:06
Santehnik
А других составов в Дарнице нету.
Кроме грузовых:)
Добавлено: 19 авг 2012, 20:56
Сухов
Таки да, я не написал. Там на соседней колеи уже стоял второй, по видимому, выдали резерв.
Добавлено: 21 авг 2012, 10:28
Arhim
Santehnik писал(а):Угу... Вон Крюковца мурыжат и так и сяк, и то и сё.
Швидкість залізничного монстра сягає 200 кілометрів на годину.
В інтернеті з'явилося відео з успішного випробування новітнього міжрегіонального двосистемного електропотяга, розробленого і зібраного в Кременчуці.
Експлуатаційна швидкість залізничного монстра складає 200 кілометрів на годину. За прогнозами "Укрзалізниці", поїзди даної моделі зв'яжуть Київ з Сімферополем у 2014 році. Нагадаємо, прем'єр-міністр Микола Азаров заявив, що Україна більше не купуватиме корейські потяги Hyundai, а зверне увагу на потяги вітчизняного виробництва. "Крюківський вагонобудівний завод створив поїзд не кращий і не гірший за Hyundai", - зазначив прем'єр.
Більше читайте тут:
http://tsn.ua/ukrayina/shvidkisniy-poty ... annya.html
Добавлено: 21 авг 2012, 14:17
mindok
Що прикольно, у Франції гілки де TGV їдуть ~180+ км/год контактна мережа має два робочих дроти. Із відео про крюка теж добре видно, що на тестовій ділянці КМ має два робочі дроти, що якби навіває на певні думки..
Добавлено: 21 авг 2012, 14:28
dimentiy
..., що на ділянці використовується постійний струм 3 кВ.
Добавлено: 21 авг 2012, 14:42
dimentiy
Укрзалізниця: Укрзалізниця планує до 20 вересня завершити всі роботи з модернізації напрямку Київ–Дніпропетровськ
Згідно з планами Укрзалізниці всі роботи з модернізації напрямку Київ-Дніпропетровськ мають завершитися 20 вересня. Таким чином, цілком імовірно, що
вже в жовтні зі столиці в обласний центр і назад пасажирів повезуть Hyundai, а не «Столичні експреси». За інформацією фахівців Головного управління перевезень Укрзалізниці, наразі розробляється графік руху «Українських експресів». Вони долатимуть маршрут Київ-Дніпропетровськ швидше, ніж «Столичні експреси», які перебувають в дорозі 6:02 хв. хоча б вже тому, що є двосистемними. Отже, на станції П'ятихатки-Стикова не буде потреби міняти локомотив, тож зупинка для перемикання двигунів з постійного струму на змінний та навпаки займе не більше 5 хвилин замість нинішніх 20 хвилин.
Наразі визначено обсяги робіт з модернізації залізничної інфраструктури та ступеню готовності лінійних підрозділів Південно-Західної,
Одеської та Придніпровської залізниць для організації руху пасажирських поїздів категорії Інтерсіті+. Зокрема, начальникам названих вище залізниць і керівникам головних управлінь - колійного господарства, електрифікації, автоматики, телемеханіки і зв'язку Укрзалізниці доручено вжити заходів для виконання наміченого комплексу робіт. Найбільша їх частина припала на долю Придніпровської магістралі. На перегонах і станціях
ділянки П'ятихатки-Стикова-Дніпропетровськ необхідно усунути ненормативні перепади контактної підвіски, замінити 25 км контактного проводу, 30 секційних ізоляторів, встановити додаткову півсотню опор контактної мережі, виконати різні види ремонту колії.
[Судя по всему, поедут таки через Пятихатки]
При цьому особлива увага приділяється проблемі забезпечення максимального рівня безпеки руху. Для цього, наприклад, намічено виконати роботи, що гарантують нормативну видимість швидкісних поїздів, замінити на сучасні шлагбауми дев'яти залізничних переїздів, обладнати, де це необхідно, платформи і станції гучномовним зв'язком, що попереджає пасажирів про наближення швидкісного експресу.
Добавлено: 21 авг 2012, 16:13
const
Интересно, насколько цена изменится.
Добавлено: 22 авг 2012, 00:20
Jyraff
dimentiy писал(а):[Судя по всему, поедут таки через Пятихатки]
Логіка таки перемогла. Робити крюк в 150 км через Полтаву, Лозову і отримати ще 20 хвилин додатково в дорозі (згідно служебки УЗ) тільки щоб на табло іноді з'являвся напис "160км/год" - повна дурня.
Добавлено: 22 авг 2012, 07:05
Dimon
Да и стоимость через Полтаву дороже, нежели через Пятихатки, т.к. бОльшие затраты.
Добавлено: 23 авг 2012, 19:28
Юрик
mindok писал(а):Що прикольно, у Франції гілки де TGV їдуть ~180+ км/год контактна мережа має два робочих дроти. Із відео про крюка теж добре видно, що на тестовій ділянці КМ має два робочі дроти, що якби навіває на певні думки..
Какие - думки?! На главных путях э/ф постоянным током используется два провода!
А для скоростей более 160 нужно использовать компенсаторную к/с, а у нас кругом полукомпенсаторная!
Добавлено: 23 авг 2012, 20:16
mindok
А можна на прикладах (десь почитати) про те що це за типи КМ (компенсовані, напівкомпенсовані)? В гуглі шукав, там щось є але в словах..
Добавлено: 25 авг 2012, 01:38
sashman