Страница 139 из 200

Добавлено: 08 мар 2016, 19:10
Klovsky
Для случая распределённой посадки тащить дополнительно только через 1 вагон, а не полпоезда (полпоезда - это только когда опаздываешь и в ближайший вагон грузишься). Выхода ведь нет - либо очень плохо ехать и тягать, либо очень хорошо стоять на станции до нового поезда. Не знаю таких, кто пожертвовал и остался ждать, но не пошёл в соседний вагон садиться. Тем более, что из соседнего вагона зачастую добраться к своим купешкам из 3-го десятка мест ближе, не надо топать почти через весь "свой" вагон.

При срабатывании стоп-крана сложно вообразить, что ни начальник поезда, ни локомотивная бригада не выяснила причины его срабатывания и, зарядив магистраль, сразу поехала. Особенно в туман. Особенно в слепой кривой.

Добавлено: 08 мар 2016, 19:39
VOVA_H
А випадки коли пасажири невстигають сісти у вагони за графіковий час зупинки - наслідки "мудрої політики" УЗ яка для зменшення (або збереження існуючого) часу руху поїздів замість ремонту колії зменшує час зупинок, та їхню тривалість.

Добавлено: 08 мар 2016, 19:39
Maksym
Я не представляю как с велом пролезть через переход между вагонами.
Никто не остается. Просто поезд вынужден дольше стоять.
Причины срабатывания стоп-крана по второму разу выяснили - и по вокзалу сделали объявление чтобы проводники сказали мол когда можно будет отправляться.
Может при первом срыве не всю магистраль разрядили (потому что держали не долго). Ну это утро было, может бригада сонная была.

Добавлено: 08 мар 2016, 21:19
VOVA_H
А велосипед має розміри які дозволяють провозити його на правах ручної поклжі?

Добавлено: 08 мар 2016, 21:32
Maksym
Велосиипед вписаний в правила перевезення як такий, що входить до норми ручної поклажі й не підлягає додатковій оплаті. Звісно він має бути розібраний та упакований (знато переднє колесо й сховано все в чохол). Але всеодно між вагонами з ним бігати виключно незручно.

Добавлено: 08 мар 2016, 22:56
XAN
VOVA_H писал(а):А велосипед має розміри які дозволяють провозити його на правах ручної поклжі?
Если влезет в нормы - иначе надо доплату оформлять, но она не то что бы большая.

Добавлено: 08 мар 2016, 23:45
Maksym
Велосипед ВЛЕЗАЕТ в нормы на бесплатную ручную кладь в любом случае.
Дозволяється перевозити при собі за рахунок норми ручної
поклажі пасажира дитячі коляски, велосипеди в розібраному та
впакованому стані (не більше одного) та інші речі, які за своїми
розмірами можуть бути розташовані у вагоні на місцях, призначених
для ручної поклажі.
На места для ручной поклажи велосипед, конечно же, помещается (речь о плацкарте, в купе все немного сложнее - и разбирать надо больше, и влазит велосипедов меньше).

Добавлено: 09 мар 2016, 00:10
XAN
Я не только про влезает, а и про "влезает" по остальным требованиям, вроде веса.

Добавлено: 09 мар 2016, 01:05
Maksym
Про вес велосипеда в правилах ничего нету, есть только требование разместить на местах для ручной поклажи. Но так, для справки - 11 кг. Хотя бывают экземпляры и 14 кг.

Добавлено: 09 мар 2016, 20:14
XAN
за рахунок норми ручної поклажі пасажира
:wink: Да одним велосипедом выбрать ее трудно, но в комбинации с другими вещами - возможны варианты.

Добавлено: 09 мар 2016, 20:21
Maksym
Без автобуса сопровождения - эти все варианты придется везти на себе, поэтому вес минимализируется максимально. Типа рюкзак до 6 кг к велосипеду в придачу.

Добавлено: 09 мар 2016, 20:35
Klovsky
VOVA_H писал(а):А випадки коли пасажири невстигають сісти у вагони за графіковий час зупинки - наслідки "мудрої політики" УЗ яка для зменшення (або збереження існуючого) часу руху поїздів замість ремонту колії зменшує час зупинок, та їхню тривалість.
Якщо підняти вартість квитків, щоб були гроші на ремонт колії, то невдоволених буде ще більше.
Варіант "не красти" не розглядається, як утопічний.
Крім того, пишуть же, що всі влазять/злазять.

Добавлено: 09 мар 2016, 21:38
Maksym
Так вартість квитків для ремонту колії ж регулярно підвищують. Тут проблем немає.

Добавлено: 09 мар 2016, 22:24
VOVA_H
Maksym писал(а):Так вартість квитків для ремонту колії ж регулярно підвищують. Тут проблем немає.
А ніхто не звертав увагу на те що майже все що треба залізниці для звичайної роботи (не говорячи про капітальний ремонт колії) подорожчало в рази?
Або на те що в більшості країн залізниця планово збиткова, а наша мало того що приносить гроші до бюджету, так ще і витягує на собі цілі галузі які належать олігархам.
Про "хатиночки" топ менеджерів і говорити не хочеться - якби хоть просто крали, а то ще й гноять кошти.

Добавлено: 09 мар 2016, 22:33
Maksym
Як приємно що залізничникам в рази підняли заробітну плату! До європейського рівня, сподіваюся?