Добавлено: 04 сен 2007, 00:20
А я подтверждаю. Полгода, если не больше!
Форум о метро и не только
https://forum.metropoliten.kiev.ua/
Тоже не могу понять зачем прикрыли вход/выход с балкона, на освещении экономят что ли?Vadim писал(а): Народ в центре зала поднимается на него и приспокойно выходит не пересекая входящий поток.
Начальнику КП "Київський метрополітен"
Мірошникову П.В.
(ПІБ, адреса)
На станції "Академмістечко" (південний вихід) внаслідок невдалого проектного рішення (платформа "з міста" знаходиться з тієї ж сторони, що й турникети на вхід) на сходах між платформою та касовим залом постійно спостерігаються перехресні пасажиропотоки.
Люди, що заходять на станцію, та пасажири, які виходять, вимушені обминати один одного якраз на східцях. Ця ситуація щоденно приводить до скупчення людей в потенційно травмонебезпечному місті.
Треба зазначити, що таку ситуацію можна було б виправити на стадії проектування/будівництва станції, інакше розмістивши вхідні та вихідні турнікети, наприклад так, як це зроблено на південному виході зі станції "Мінська". Однак зараз, вважаю, що реконструювати вихід зі станції досить важко і потребує значних капіталовкладень.
Водночас, є ефективне та недороге рішення для того, щоб розвести пасажиропотоки.
На відміну від інших станцій київського метрополітену, на станції "Академмістечко" над коліями є балкони та додаткові сходи посередині платфрми. Ці балкони зараз не використовуються для пасажирів і загорожені.
Для уникнення перехрещення пасажиропотоків на сходах південного виходу можна встановити огорожу після вхідних турникетів та направити поток пасажирів, що входять на станцію, на балкон над платформою "з міста" та звідти на сходи, які знаходяться в середині платформи.
Таким чином, південні сходи будуть використовуватися пасажирами лише для виходу з платформи, а сходи посередині платформи - для входу на станцію.
З повагою,
(підпис)
Не обязательно. Если пустить пассажиров на второй этаж - то пасспоток рассредоточится - и необходимости в ограждении не будет. В противном случае ограждение создаст неудобства.Для уникнення перехрещення пасажиропотоків на сходах південного виходу можна встановити огорожу після вхідних турникетів
это полумера. нужно полностью разделять потоки.Если пустить пассажиров на второй этаж - то пасспоток рассредоточится - и необходимости в ограждении не будет. В противном случае ограждение создаст неудобства
течи так или иначе нужно ликвидировать. это не проблема пассажираправда нужно на втором этаже щели позаделывать - а то там во время таяния снега водопад. Приходится ведра ставить для стекания воды
Категорически против! Я каждый день езжу на работу с Академа на Нивки, по сравнению например с Дарницкими пассажиропотоками Академические проблемой никак не являются и неудобств не доставляют. К тому же чтобы сесть в первый вагон прийдется делать лишний крюк. В общем лучше б эскалаторы запустили прежде чем потоки разводить.AMY писал(а):Что скажете, понятно о чем речь? Есть замечания/предложения?
Не садись в первый вагон. Или пройди лишние 10 метров - тольтко польза будет.f1_fan писал(а):... К тому же чтобы сесть в первый вагон прийдется делать лишний крюк. В общем лучше б эскалаторы запустили прежде чем потоки разводить.
Эти эскалаторы работать не будут, потому что они рук Большевика, при этом еще и первое их начинание!Dimon писал(а):Да и эскалаторы не мешало бы запустить.