Страница 15 из 24

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Добавлено: 29 фев 2024, 22:55
TANK
так и запишем - пеноблок держит воду..............

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Добавлено: 29 фев 2024, 23:07
dimentiy
А причем здесь вода? Это заграждение от стройплощадки, тоннель-то все равно в открытую разберут.

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Добавлено: 29 фев 2024, 23:41
Бодрый
То Вітася Кличко на Деміївці для себе бункер будує:

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Добавлено: 01 мар 2024, 01:10
dimentiy
Бодрый, додавай хоча б смайлик, коли сміятись варто, щоб різні журналамери не видали за факт.

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Добавлено: 01 мар 2024, 10:41
Бодрый
dimentiy, ти не дивишся Назад у Майбутне ? ))

Бо мер туди уже й свої речі перевозить

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Добавлено: 01 мар 2024, 13:34
VOVA_H
Якщо чесно то спочатку подумав що фотошоп.
Передивився на компі з великим екраном)))
Гарненька така стіночка, з віконечком, от віконечко і сумніви викликало.
Довбуть бетон, мабуть там де тунелі будуть укріплювати.
Не думаю що Кличко вирішив зробити собі зробити "бомбохраніліще" на ділянці мілкого залягання.

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Добавлено: 01 мар 2024, 15:06
Коржик
Тоже подумал, что это фотошоп.

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Добавлено: 01 мар 2024, 22:09
Бодрый
Що буде з пошкодженою ділянкою тунелю між станціями Либідська та Деміївська: відповідь фахівців

Мова йде про 27 метрів перегінного тунелю між двома працюючими станціями столичного метро.

Компанія — підрядник ремонтних робіт «Автострада» повідомила, що її фахівці працюють цілодобово й без вихідних.

«Відбудовуємо перегінний тунель між станціями київського метро „Деміївська“ та „Либідська“: на 27-метровому аварійному відрізку всередині тунелю завершено перенесення комунікацій, починаємо розбирати колії та риштування, розбиваємо колійний бетон — готуємо аварійну ділянку до демонтажу», — поінформували в «Автстраді».

Станом на 29 лютого ситуація на будмайданчику була така: ззовні, над тунелем, вже влаштували розвантажувальну плиту, щоб зменшити тиск на тунель і дати змогу пересуватися важкій будівельній техніці. Продовжується буріння стіни у ґрунті способом буросічних паль. Ця система паль утворить суцільну бетонну стінку, яка утримуватиме ґрунт та не дозволить воді проникнути у майбутній котлован.

«Через те, що ґрунти у цьому місці досить складні, перенасичені водою, їх потрібно додатково стабілізувати. Тому вже невдовзі розпочнемо хімічне закріплення ґрунтів. Цей процес проводитиметься за допомогою спеціальних хімічних засобів, які під тиском нагнітаються у ґрунт. Лише після того, як буде повністю забезпечено цілісність конструкції котловану, розпочнеться розкриття тунелю. 27-метрову аварійну ділянку старого тунелю повністю демонтуємо і на цьому місці збудуємо новий — монолітний із прямокутним перерізом», — пояснили фахівці «Автостради».

Що буде зі старим тунелем: його частини, які прилягають до аварійної ділянки з обох боків, додатково укріплять зсередини так званою підтримувальною залізобетонною сорочкою.

«По суті це буде труба з бетону, яка повністю повторить округлу геометрію тунелю, що загалом підсилить проблемну ділянку. Перед тим, як розпочати будівельні роботи на цьому об’єкті, ми звернулися до науково-дослідного інституту «Енергопроєкт», який виконав інженерно-геологічні та інженерно-гідрогеологічні вишукування та забезпечив проєктувальників вихідними даними про умови проблемної ділянки тунелю.

Згідно з експертизою інституту рівень ґрунтових вод над тунелем суттєво не змінювався протягом усього періоду функціонування тунелю (тобто з 2010 року) і наразі становить 5-6 м. Всі роботи виконуються відповідно до проектних рішень, які базуються на висновках експертизи, що врахувала всі гідрологічні умови, в тому числі й максимальне підняття ґрунтових вод. Працюємо на обʼєкті цілодобово, без вихідних», — пояснили в «Автостраді».
https://vechirniy.kyiv.ua/news/95566/

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Добавлено: 02 мар 2024, 10:23
Бодрый
VOVA_H писал(а):
01 мар 2024, 13:34
Якщо чесно то спочатку подумав що фотошоп.
Передивився на компі з великим екраном)))

Гарненька така стіночка, з віконечком, от віконечко і сумніви викликало.

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Добавлено: 02 мар 2024, 14:09
VOVA_H
Між іншим зі слів Павла Авдокушина з його нового відео проект ремонту тунелю якби вже є, але він проходить експертизу.
Тобто на 1 березня проекту фактично ще немає і все що зараз робиться це лише добра воля виконавця робіт який бажає їх виконати не просто "вчасно", а якнайшвидше.
Бо він має всі юридичні підстави чекати проекту.
Та само і я для себе ті пів року на ремонт ще не почав рахувати.

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Добавлено: 02 мар 2024, 14:13
Бодрый
VOVA_H писал(а):
02 мар 2024, 14:09
Між іншим зі слів Павла Авдокушина з його нового відео проект ремонту тунелю якби вже є, але він проходить експертизу.

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Добавлено: 02 мар 2024, 16:45
VOVA_H
Ну ось біля 3х місяців пішло на бюрократію....

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Добавлено: 02 мар 2024, 16:48
Коржик
VOVA_H писал(а):
02 мар 2024, 16:45
Ну ось біля 3х місяців пішло на бюрократію....
Извечная борьба между по быстрому и по закону.

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Добавлено: 02 мар 2024, 22:03
Бодрый
Наразі в тунелі працює три робітника. Два з відбивними молотками і один з шуфлею

Re: Прорив води в тунелі перегону Либідська-Деміївська

Добавлено: 11 мар 2024, 09:09
Анатолий
Цікаво, як там справи?