ЖД-транспорт :-)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Поезда будут курсировать по летнему времени с 27 марта
http://www.unn.com.ua/ru/news/1555322-p ... 7-bereznya
КИЕВ. 15 марта. УНН. Поезда будут курсировать по летнему времени с 27 марта. Об этом сообщили УНН в пресс-службе "Укрзализныци".
Так, 27 марта в Украине состоится переход на летнее время (стрелки часов переведут на час вперед). Отправление и прибытие поездов на билетах будет указано с учетом этого перехода.
"Поэтому путешественникам, которые запланировали поездки на ближайшие выходные, а также тем, кто будет встречать на вокзале гостей, стоит быть внимательными и своевременно проверить свои часы", - сказано в сообщении.
Все изменения были заранее внесены и согласованы с администрациями соседних стран. Таким образом, в билетах указано время отправления и прибытия с учетом корректировок графика движения поездов.
Напомним, переход на зимнее и летнее время происходит в соответствии с постановлением Кабинета министров Украины от 13 мая 1996 года №509 "О порядке исчисления времени на территории Украины".
http://www.unn.com.ua/ru/news/1555322-p ... 7-bereznya
КИЕВ. 15 марта. УНН. Поезда будут курсировать по летнему времени с 27 марта. Об этом сообщили УНН в пресс-службе "Укрзализныци".
Так, 27 марта в Украине состоится переход на летнее время (стрелки часов переведут на час вперед). Отправление и прибытие поездов на билетах будет указано с учетом этого перехода.
"Поэтому путешественникам, которые запланировали поездки на ближайшие выходные, а также тем, кто будет встречать на вокзале гостей, стоит быть внимательными и своевременно проверить свои часы", - сказано в сообщении.
Все изменения были заранее внесены и согласованы с администрациями соседних стран. Таким образом, в билетах указано время отправления и прибытия с учетом корректировок графика движения поездов.
Напомним, переход на зимнее и летнее время происходит в соответствии с постановлением Кабинета министров Украины от 13 мая 1996 года №509 "О порядке исчисления времени на территории Украины".
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
З 18 березня між Києвом і Бухарестом з’явиться пряме залізничне сполучення
http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/422520/
15.03.2016
ПАТ «Укрзалізниця» розширює мережу залізничного сполучення з країнами Європейського Союзу. Так, з 18 березня 2016 року запроваджує пряме безпересадкове сполучення між Києвом і Бухарестом (Румунія).
Безпересадковий вагон Київ – Бухарест курсуватиме в складі поїзда № 117 «Буковина». Він відправлятиметься зі станції Київ-Пасажирський по п’ятницях о 20:05 і прибуватиме до Бухареста наступного дня о 22:48.
Зворотно безпересадковий вагон відправлятиметься з Бухареста по неділях о 06:15 та прибуватиме до Києва наступного дня о 08:06.
Курсування цього вагона забезпечить сполучення між багатьма містами України та Румунії. Зокрема, він буде зручний для мешканців і гостей Вінниці, Хмельницького, Чернівців, Кам’янця-Подільського й інших населених пунктів на шляху прямування поїзда. Серед зупинок на території Румунії – Сучава, Аджуд, Роман, Бакеу й інші станції.
Вже сьогодні з України залізничним транспортом можна доїхати до Будапешту, Вроцлава, Варшави, Вадул Сирету, Братислави, Кошице, Праги та інших міст Європи.
Довідково
Квитки на зазначені поїзди можна придбати у залізничних міжнародних касах.
Більш детальну інформацію щодо курсування безпересадкового вагону сполученням Київ – Бухарест можна отримати на офіційному сайті ПАТ «Укрзалізниця» та за телефоном довідки: (044) 309-70-05
http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/422520/
15.03.2016
ПАТ «Укрзалізниця» розширює мережу залізничного сполучення з країнами Європейського Союзу. Так, з 18 березня 2016 року запроваджує пряме безпересадкове сполучення між Києвом і Бухарестом (Румунія).
Безпересадковий вагон Київ – Бухарест курсуватиме в складі поїзда № 117 «Буковина». Він відправлятиметься зі станції Київ-Пасажирський по п’ятницях о 20:05 і прибуватиме до Бухареста наступного дня о 22:48.
Зворотно безпересадковий вагон відправлятиметься з Бухареста по неділях о 06:15 та прибуватиме до Києва наступного дня о 08:06.
Курсування цього вагона забезпечить сполучення між багатьма містами України та Румунії. Зокрема, він буде зручний для мешканців і гостей Вінниці, Хмельницького, Чернівців, Кам’янця-Подільського й інших населених пунктів на шляху прямування поїзда. Серед зупинок на території Румунії – Сучава, Аджуд, Роман, Бакеу й інші станції.
Вже сьогодні з України залізничним транспортом можна доїхати до Будапешту, Вроцлава, Варшави, Вадул Сирету, Братислави, Кошице, Праги та інших міст Європи.
Довідково
Квитки на зазначені поїзди можна придбати у залізничних міжнародних касах.
Більш детальну інформацію щодо курсування безпересадкового вагону сполученням Київ – Бухарест можна отримати на офіційному сайті ПАТ «Укрзалізниця» та за телефоном довідки: (044) 309-70-05
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Из Харькова в Мариуполь снова можно будет доехать поездом
http://vecherniy.kharkov.ua/news/117609/
17 марта 2016 г.
автор: Олег Столбецов
C 27 марта «Укрзалізниця» возобновляет прямое железнодорожное сообщение Харькова с Мариуполем, которое было прервано в 2014 году во время боевых действий на Донбассе.
По информации интернет-сайта ведомства, с 27 марта по 30 мая 2016 года по маршруту Харьков — Мариуполь назначен ежедневный беспересадочный вагон, который будет следовать в составе поездов № 795/796 Харьков - Днепропетровск и № 83/84 Киев — Мариуполь с переприцепкой от одного к другому на станции Днепропетровск-Главный. Поездка по всему маршруту займёт более 16 часов.
Из Харькова вагон будет отправляться в 18.05 в составе поезда № 795 и прибывать в Днепропетровск в 22.08. Оттуда он продолжит путь в 1.24 и доставит пассажиров в Мариуполь с 28 марта по 31 мая в 10.59.
Обратно из Мариуполя вагон будет отправляться с 28 марта по 31 мая в 18.27 с поездом № 84 и прибывать в Днепропетровск в 3.58. Оттуда он отправится в 6.33 и прибудет в Харьков с 29 марта по 1 июня в 10.47. Кроме станции Днепропетровск-Главный, вагон будет в пути следования останавливаться на станциях Лихачево, Краснопавловка, Лозовая-Пасс., Варваровка, Павлоград-1, Синельниково-2, Синельниково-1, Запорожье-1, Молочанск, Большой Токмак, Камыш-Заря, Зачатьевская, Хлебодаровка, Волноваха-Пасс.
Вопрос о продлении курсирования вагона на летний период будет решаться дополнительно, исходя из анализа его востребованности у пассажиров.
http://vecherniy.kharkov.ua/news/117609/
17 марта 2016 г.
автор: Олег Столбецов
C 27 марта «Укрзалізниця» возобновляет прямое железнодорожное сообщение Харькова с Мариуполем, которое было прервано в 2014 году во время боевых действий на Донбассе.
По информации интернет-сайта ведомства, с 27 марта по 30 мая 2016 года по маршруту Харьков — Мариуполь назначен ежедневный беспересадочный вагон, который будет следовать в составе поездов № 795/796 Харьков - Днепропетровск и № 83/84 Киев — Мариуполь с переприцепкой от одного к другому на станции Днепропетровск-Главный. Поездка по всему маршруту займёт более 16 часов.
Из Харькова вагон будет отправляться в 18.05 в составе поезда № 795 и прибывать в Днепропетровск в 22.08. Оттуда он продолжит путь в 1.24 и доставит пассажиров в Мариуполь с 28 марта по 31 мая в 10.59.
Обратно из Мариуполя вагон будет отправляться с 28 марта по 31 мая в 18.27 с поездом № 84 и прибывать в Днепропетровск в 3.58. Оттуда он отправится в 6.33 и прибудет в Харьков с 29 марта по 1 июня в 10.47. Кроме станции Днепропетровск-Главный, вагон будет в пути следования останавливаться на станциях Лихачево, Краснопавловка, Лозовая-Пасс., Варваровка, Павлоград-1, Синельниково-2, Синельниково-1, Запорожье-1, Молочанск, Большой Токмак, Камыш-Заря, Зачатьевская, Хлебодаровка, Волноваха-Пасс.
Вопрос о продлении курсирования вагона на летний период будет решаться дополнительно, исходя из анализа его востребованности у пассажиров.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
"Укрзалізниця" просить РНБО зберегти залізничне сполучення з Донбасом
http://www.epravda.com.ua/news/2016/03/16/585527/
16 березня 2016, 20:18
В.о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Олександр Завгородній звернувся до Ради національної безпеки й оборони із проханням підтримати збереження залізничного сполучення з підприємствами, розташованими на не підконтрольних Україні територіях Донецької й Луганської областей.
Про це йдеться у зверненні Завгороднього до РНБО, пишуть "Українські новини".
Голова "Укрзалізниці" запропонував механізм, що дає змогу виконати вимоги РНБО й захистити єдину диспетчерську систему від несанкціонованого доступу.
Зокрема, замість ДП "Донецька залізниця" уже створена однойменна регіональна філія ПАТ "Укрзалізниця", розташована на підконтрольній території Донбасу в місті Красний Лиман.
Керівництво залізниці просить РНБО дозволити філії здійснювати співробітництво із суб'єктами господарювання, які ведуть свою діяльність на території проведення АТО відповідно до українського законодавства.
У складі філії пропонується створити Донецьку й Луганську дирекції залізничних перевезень і включити до їхнього складу розташовані в неконтрольованих районах комунікації, а також штат співробітників, необхідний для їх роботи.
Ці дирекції будуть перевозити вантажі зі станцій, розташованих на неконтрольованій території. При цьому оплата за перевезення в повному обсязі буде проводитися виключно на території, підконтрольній Україні.
Крім цього, "Укрзалізниця" у співробітництві зі СБУ, ДФС і Держприкордонслужбою закриють доступ з непідконтрольних територій до автоматизованих систем управління залізничним рухом.
Перевезення із зони АТО будуть відбуватися під контролем силовиків - переміщення рухомого складу по всій транспортній мережі "Донецької залізниці" проконтролюють спецслужби та прикордонники.
Керівництво ПАТ пропонує й вирішення проблеми працевлаштування залізничників, які раніше працювали в ДП "Донецька залізниця". Вони будуть переведені в штат регіональної філії.
Нагадаємо, раніше представники таких промислових підприємств як ПрАТ "Донецьксталь, ТОВ "ДТЕК Енерго", ПАТ "Метінвест-Шипинг", ТОВ "ЮМГ-Трейдинг" написали лист на ім'я президента, прем'єра і міністра інфраструктури із закликом зберегти вантажоперевезення з непідконтрольних Україні територій Донецької і Луганської областей.
Розрив технологічних ланцюжків загрожує втратою тисяч робочих місць, а також значними збитками для держбюджету. Крім того, українські ТЕС ризикують залишитися без енергетичного вугілля, що добувається на Донбасі.
У свою чергу, РНБО повідомила, що не зверталась у Кабінет міністрів з вимогою припинити залізничне сполучення з не підконтрольними Україні територіями Донецької й Луганської областей.
Єдиною умовою збереження залізничних перевезень, висунутою до Міністерства інфраструктури й ПАТ "Укрзалізниця", було перенесення управління залізницею на контрольовану територію, щоб виключити несанкціонований доступ до єдиної диспетчерської системи України.
http://www.epravda.com.ua/news/2016/03/16/585527/
16 березня 2016, 20:18
В.о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Олександр Завгородній звернувся до Ради національної безпеки й оборони із проханням підтримати збереження залізничного сполучення з підприємствами, розташованими на не підконтрольних Україні територіях Донецької й Луганської областей.
Про це йдеться у зверненні Завгороднього до РНБО, пишуть "Українські новини".
Голова "Укрзалізниці" запропонував механізм, що дає змогу виконати вимоги РНБО й захистити єдину диспетчерську систему від несанкціонованого доступу.
Зокрема, замість ДП "Донецька залізниця" уже створена однойменна регіональна філія ПАТ "Укрзалізниця", розташована на підконтрольній території Донбасу в місті Красний Лиман.
Керівництво залізниці просить РНБО дозволити філії здійснювати співробітництво із суб'єктами господарювання, які ведуть свою діяльність на території проведення АТО відповідно до українського законодавства.
У складі філії пропонується створити Донецьку й Луганську дирекції залізничних перевезень і включити до їхнього складу розташовані в неконтрольованих районах комунікації, а також штат співробітників, необхідний для їх роботи.
Ці дирекції будуть перевозити вантажі зі станцій, розташованих на неконтрольованій території. При цьому оплата за перевезення в повному обсязі буде проводитися виключно на території, підконтрольній Україні.
Крім цього, "Укрзалізниця" у співробітництві зі СБУ, ДФС і Держприкордонслужбою закриють доступ з непідконтрольних територій до автоматизованих систем управління залізничним рухом.
Перевезення із зони АТО будуть відбуватися під контролем силовиків - переміщення рухомого складу по всій транспортній мережі "Донецької залізниці" проконтролюють спецслужби та прикордонники.
Керівництво ПАТ пропонує й вирішення проблеми працевлаштування залізничників, які раніше працювали в ДП "Донецька залізниця". Вони будуть переведені в штат регіональної філії.
Нагадаємо, раніше представники таких промислових підприємств як ПрАТ "Донецьксталь, ТОВ "ДТЕК Енерго", ПАТ "Метінвест-Шипинг", ТОВ "ЮМГ-Трейдинг" написали лист на ім'я президента, прем'єра і міністра інфраструктури із закликом зберегти вантажоперевезення з непідконтрольних Україні територій Донецької і Луганської областей.
Розрив технологічних ланцюжків загрожує втратою тисяч робочих місць, а також значними збитками для держбюджету. Крім того, українські ТЕС ризикують залишитися без енергетичного вугілля, що добувається на Донбасі.
У свою чергу, РНБО повідомила, що не зверталась у Кабінет міністрів з вимогою припинити залізничне сполучення з не підконтрольними Україні територіями Донецької й Луганської областей.
Єдиною умовою збереження залізничних перевезень, висунутою до Міністерства інфраструктури й ПАТ "Укрзалізниця", було перенесення управління залізницею на контрольовану територію, щоб виключити несанкціонований доступ до єдиної диспетчерської системи України.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Колись таких прохачів розстілювали, а родичам по 10 літ каторги давали.euhome писал(а):"Укрзалізниця" просить РНБО зберегти залізничне сполучення з Донбасом
http://www.epravda.com.ua/news/2016/03/16/585527/
16 березня 2016, 20:18
В.о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Олександр Завгородній звернувся до Ради національної безпеки й оборони із проханням підтримати збереження залізничного сполучення з підприємствами, розташованими на не підконтрольних Україні територіях Донецької й Луганської областей.
І наскільки я знаю статтю КК "фінансування терроризму" ще не відмінили.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12651
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
"Закриють" - слово в будущем времени."Укрзалізниця" у співробітництві зі СБУ, ДФС і Держприкордонслужбою закриють доступ з непідконтрольних територій до автоматизованих систем управління залізничним рухом.
А что, до сих пор автоматика может быть доступна всем? Весело.
КК "фінансування терроризму" ще не відмінили
Никакой политики, исключительно правоведение, 9-й класс.дозволити філії здійснювати співробітництво із суб'єктами господарювання, які ведуть свою діяльність на території проведення АТО відповідно до українського законодавства
оплата за перевезення в повному обсязі буде проводитися виключно на території, підконтрольній Україні
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт