Скоростное движение
Модераторы: dimentiy, Администраторы
http://nbnews.com.ua/news/61276/
Пасажири поїзда Hyundai №161 жаліються на те, що в суботу поїзд зупинився, доїхавши лише до станції Раднаркомівська неподалік від Харкова, пише "Сегодня". Як пишуть на форумах пасажири, Hyundai просто не зміг виїхати далі станції Раднаркомівської. "Туди ж були пригнані крюківські вагони в голові з електровозом ВЛ-82м №076 (у якого крейсерська швидкість 110 км/год). Люди по щебню перелізли в ці вагончики, і це все поїхало у бік Києва влише на 3 години з запізненням", - пише користувач mosia2140 на "Харків Форум". Користувач форуму harp00n додав: "Дівчина поїхала цим рейсом... Мало того, що було дуже холодно (застудилася у підсумку), так ще й буфет не працював...". Замість 11.30 люди прибули в Київ о 15.00. "Поломка сталася посеред поля: спочатку поїзд просто стояв, потім нас відбуксирували на якусь станцію і через годину пересадили в інший поїзд. Звичайно, такого комфорту, як у Hyundai, вже не було. Всі дуже замерзли, адже навіть чаю було ніде випити. А ми запізнилися на цілих три години, і багато хто не встиг на інші потяги та літаки", - скаржиться пасажирка Ганна Пономаренко. У прес-службі Південної залізниці поломку европоезда підтверджують, однак внаслідок чого сталося НП, не коментують. Крім того, невідомо, чи компенсують пасажирам гроші, витрачені на комфортний проїзд.
А взагалі цікаво - що буде зимою ? Досвід Росії врахували ?
Пасажири поїзда Hyundai №161 жаліються на те, що в суботу поїзд зупинився, доїхавши лише до станції Раднаркомівська неподалік від Харкова, пише "Сегодня". Як пишуть на форумах пасажири, Hyundai просто не зміг виїхати далі станції Раднаркомівської. "Туди ж були пригнані крюківські вагони в голові з електровозом ВЛ-82м №076 (у якого крейсерська швидкість 110 км/год). Люди по щебню перелізли в ці вагончики, і це все поїхало у бік Києва влише на 3 години з запізненням", - пише користувач mosia2140 на "Харків Форум". Користувач форуму harp00n додав: "Дівчина поїхала цим рейсом... Мало того, що було дуже холодно (застудилася у підсумку), так ще й буфет не працював...". Замість 11.30 люди прибули в Київ о 15.00. "Поломка сталася посеред поля: спочатку поїзд просто стояв, потім нас відбуксирували на якусь станцію і через годину пересадили в інший поїзд. Звичайно, такого комфорту, як у Hyundai, вже не було. Всі дуже замерзли, адже навіть чаю було ніде випити. А ми запізнилися на цілих три години, і багато хто не встиг на інші потяги та літаки", - скаржиться пасажирка Ганна Пономаренко. У прес-службі Південної залізниці поломку европоезда підтверджують, однак внаслідок чого сталося НП, не коментують. Крім того, невідомо, чи компенсують пасажирам гроші, витрачені на комфортний проїзд.
А взагалі цікаво - що буде зимою ? Досвід Росії врахували ?
ПЖД завершает подготовку пути к пуску скоростных поездов Киев-Днепропетровск
http://cfts.org.ua/news/48298
Приднепровская железная дорога (ПЖД, Днепропетровск) на участке Пятихатки-Стыковая - Днепропетровск завершает работы по подготовке инфраструктуры к курсированию скоростных пассажирских поездов по маршруту Днепропетровск - Киев. Об этом сообщает пресс-служба магистрали.
Выполнение ремонтно-путевых работ уже достигло 96,6%. Модернизировано 22,9 км пути, среднему ремонту подвергли 16,4 км, комплексно-оздоровительному - 13 км. Средним ремонтом отремонтированs 23 стрелочных перевода, 13 - заменили новыми на железобетонных брусьях, в пяти обновлены металлические части.
Исправительно-подбивочно-рихтовочными машинами проведена выправка 150 км пути, а также 120 стрелочных переводов.
По хозяйству электроснабжения работы уже перевыполнены. Так, отрегулированы и проведена ревизия 137,3 км контактной подвески, заменены все дефектные элементы; переборудована контактная сеть на восьми кривых участках пути; установлено 90 опор контактной сети и анкеров; заменены полимерными 54 изолятора; выполнено регулирование секционных изоляторов и контактной сети в искусственных сооружениях.
Кроме того, приведены в необходимые габариты пассажирские платформы по станции Днепродзержинск, на перегонах Верхнеднепровск - Воскобойня, Сухачевка - Баглей, Диевка - Сухачевка, Горяинов - Диевка. В то же время ремонт магистральных сетей связи и приборов сигнализации, централизации и блокировки продолжается.
Общая стоимость комплекса работ по подготовке участка Пятихатки - Днепропетровск к внедрению скоростного движения пассажирских поездов превысит 113 млн гривен.
http://cfts.org.ua/news/48298
Приднепровская железная дорога (ПЖД, Днепропетровск) на участке Пятихатки-Стыковая - Днепропетровск завершает работы по подготовке инфраструктуры к курсированию скоростных пассажирских поездов по маршруту Днепропетровск - Киев. Об этом сообщает пресс-служба магистрали.
Выполнение ремонтно-путевых работ уже достигло 96,6%. Модернизировано 22,9 км пути, среднему ремонту подвергли 16,4 км, комплексно-оздоровительному - 13 км. Средним ремонтом отремонтированs 23 стрелочных перевода, 13 - заменили новыми на железобетонных брусьях, в пяти обновлены металлические части.
Исправительно-подбивочно-рихтовочными машинами проведена выправка 150 км пути, а также 120 стрелочных переводов.
По хозяйству электроснабжения работы уже перевыполнены. Так, отрегулированы и проведена ревизия 137,3 км контактной подвески, заменены все дефектные элементы; переборудована контактная сеть на восьми кривых участках пути; установлено 90 опор контактной сети и анкеров; заменены полимерными 54 изолятора; выполнено регулирование секционных изоляторов и контактной сети в искусственных сооружениях.
Кроме того, приведены в необходимые габариты пассажирские платформы по станции Днепродзержинск, на перегонах Верхнеднепровск - Воскобойня, Сухачевка - Баглей, Диевка - Сухачевка, Горяинов - Диевка. В то же время ремонт магистральных сетей связи и приборов сигнализации, централизации и блокировки продолжается.
Общая стоимость комплекса работ по подготовке участка Пятихатки - Днепропетровск к внедрению скоростного движения пассажирских поездов превысит 113 млн гривен.
Сприводу холодних вагонів. Їхав я Подільським експресом в суботу вранці, то як зайшли у вагон - дубарь страшний. Градусник показував десь коло 12 градусів. Спитали провідника чому нема опалення - каже мол вагони якось не так зібрали що навіть якщо дати запит локомотиву все одно толку 0. В Хмельницьку хлопчина переді мною коли виходили прямо трусився від холоду, хоча вже було у вагоні 17.
Ще поясніть, що б означала отака піктограмка зі сніжинкою і цифрою 2 на кожному вагоні експресу. Другий клас по холодостійкості, чи що?
https://dl.dropbox.com/u/42055189/2012- ... .12.03.jpg
Ще поясніть, що б означала отака піктограмка зі сніжинкою і цифрою 2 на кожному вагоні експресу. Другий клас по холодостійкості, чи що?
https://dl.dropbox.com/u/42055189/2012- ... .12.03.jpg
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9692
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: KBP/DEN
- Контактная информация:
Нет у меня таких таблиц, извиняюсь... По факту встречались только два вида пиктограмм — кондиционер и wi-fi (на Хюндаях).
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
таке бачивmindok писал(а):dimentiy, a можна, будь ласка, посилання на яку-небуть (таблицю, ...) відповідності піктограм і циферок на вагонах тому, що вони значать.. дякую!
http://ru-railway.livejournal.com/16455 ... d=25547236
http://img-fotki.yandex.ru/get/6308/151 ... 89_XXL.jpg