Страница 143 из 255

Добавлено: 14 окт 2012, 22:01
Yaroslav
http://nbnews.com.ua/news/61276/
Пасажири поїзда Hyundai №161 жаліються на те, що в суботу поїзд зупинився, доїхавши лише до станції Раднаркомівська неподалік від Харкова, пише "Сегодня". Як пишуть на форумах пасажири, Hyundai просто не зміг виїхати далі станції Раднаркомівської. "Туди ж були пригнані крюківські вагони в голові з електровозом ВЛ-82м №076 (у якого крейсерська швидкість 110 км/год). Люди по щебню перелізли в ці вагончики, і це все поїхало у бік Києва влише на 3 години з запізненням", - пише користувач mosia2140 на "Харків Форум". Користувач форуму harp00n додав: "Дівчина поїхала цим рейсом... Мало того, що було дуже холодно (застудилася у підсумку), так ще й буфет не працював...". Замість 11.30 люди прибули в Київ о 15.00. "Поломка сталася посеред поля: спочатку поїзд просто стояв, потім нас відбуксирували на якусь станцію і через годину пересадили в інший поїзд. Звичайно, такого комфорту, як у Hyundai, вже не було. Всі дуже замерзли, адже навіть чаю було ніде випити. А ми запізнилися на цілих три години, і багато хто не встиг на інші потяги та літаки", - скаржиться пасажирка Ганна Пономаренко. У прес-службі Південної залізниці поломку европоезда підтверджують, однак внаслідок чого сталося НП, не коментують. Крім того, невідомо, чи компенсують пасажирам гроші, витрачені на комфортний проїзд.

А взагалі цікаво - що буде зимою ? Досвід Росії врахували ?

Добавлено: 14 окт 2012, 22:38
AMY
і це все поїхало у бік Києва
<...>
поломку европоезда
:facepalm: И вообще, я так и не понял, холодно было в Х или в К. Особенно после прочтения фразы
пересадили в інший поїзд. Звичайно, такого комфорту, як у Hyundai, вже не було. Всі дуже замерзли

Добавлено: 15 окт 2012, 10:18
Yaroslav
А Ви уявіть собі блондинку, яка думала швидко опинитися в Києві, одягнувшись на грані нижньої білизни і на шпильках... А тут така засада - насип, щебінь, та ще і буфет не працює !

Добавлено: 15 окт 2012, 11:21
Maksym
Ну загалом блондинка сплативши подвійну вартість проїзду на все це мала право. Сервіс "біг по шебню" вона не замовляла.

Добавлено: 15 окт 2012, 11:28
Yaroslav
тому й незадоволення

Добавлено: 15 окт 2012, 11:33
TANK
Знакомые там ехали. по прибытию предлагали полтиник компенсации и огромную очередь с переписыванием паспортных данных и кода вручную. Подменные вагоны были реально холодными, с отстоя.

Добавлено: 15 окт 2012, 11:33
Maksym
Цілком законне.

Добавлено: 15 окт 2012, 11:48
Misha
Рекламная акция скоростного движения в Украине продолжается...

Добавлено: 15 окт 2012, 13:09
Системщик
ПЖД завершает подготовку пути к пуску скоростных поездов Киев-Днепропетровск
http://cfts.org.ua/news/48298

Приднепровская железная дорога (ПЖД, Днепропетровск) на участке Пятихатки-Стыковая - Днепропетровск завершает работы по подготовке инфраструктуры к курсированию скоростных пассажирских поездов по маршруту Днепропетровск - Киев. Об этом сообщает пресс-служба магистрали.

Выполнение ремонтно-путевых работ уже достигло 96,6%. Модернизировано 22,9 км пути, среднему ремонту подвергли 16,4 км, комплексно-оздоровительному - 13 км. Средним ремонтом отремонтированs 23 стрелочных перевода, 13 - заменили новыми на железобетонных брусьях, в пяти обновлены металлические части.

Исправительно-подбивочно-рихтовочными машинами проведена выправка 150 км пути, а также 120 стрелочных переводов.

По хозяйству электроснабжения работы уже перевыполнены. Так, отрегулированы и проведена ревизия 137,3 км контактной подвески, заменены все дефектные элементы; переборудована контактная сеть на восьми кривых участках пути; установлено 90 опор контактной сети и анкеров; заменены полимерными 54 изолятора; выполнено регулирование секционных изоляторов и контактной сети в искусственных сооружениях.

Кроме того, приведены в необходимые габариты пассажирские платформы по станции Днепродзержинск, на перегонах Верхнеднепровск - Воскобойня, Сухачевка - Баглей, Диевка - Сухачевка, Горяинов - Диевка. В то же время ремонт магистральных сетей связи и приборов сигнализации, централизации и блокировки продолжается.

Общая стоимость комплекса работ по подготовке участка Пятихатки - Днепропетровск к внедрению скоростного движения пассажирских поездов превысит 113 млн гривен.

Добавлено: 15 окт 2012, 13:54
const
Что-то долго они "завершают" эту подготовку.
Там что-то страшное обнаружилось, когда какое-то время назад тестовый "х-ай" пускали?

Добавлено: 15 окт 2012, 14:00
mindok
Сприводу холодних вагонів. Їхав я Подільським експресом в суботу вранці, то як зайшли у вагон - дубарь страшний. Градусник показував десь коло 12 градусів. Спитали провідника чому нема опалення - каже мол вагони якось не так зібрали що навіть якщо дати запит локомотиву все одно толку 0. В Хмельницьку хлопчина переді мною коли виходили прямо трусився від холоду, хоча вже було у вагоні 17.
Ще поясніть, що б означала отака піктограмка зі сніжинкою і цифрою 2 на кожному вагоні експресу. Другий клас по холодостійкості, чи що?
https://dl.dropbox.com/u/42055189/2012- ... .12.03.jpg

Добавлено: 15 окт 2012, 14:01
dimentiy
Оборудован кондиционером.

Добавлено: 15 окт 2012, 14:08
mindok
dimentiy, a можна, будь ласка, посилання на яку-небуть (таблицю, ...) відповідності піктограм і циферок на вагонах тому, що вони значать.. дякую!

Добавлено: 15 окт 2012, 14:13
dimentiy
Нет у меня таких таблиц, извиняюсь... По факту встречались только два вида пиктограмм — кондиционер и wi-fi (на Хюндаях).

Добавлено: 16 окт 2012, 00:25
Yaroslav
mindok писал(а):dimentiy, a можна, будь ласка, посилання на яку-небуть (таблицю, ...) відповідності піктограм і циферок на вагонах тому, що вони значать.. дякую!
таке бачив
http://ru-railway.livejournal.com/16455 ... d=25547236
http://img-fotki.yandex.ru/get/6308/151 ... 89_XXL.jpg