Страница 145 из 200

Добавлено: 10 ноя 2016, 19:26
euhome
Бодрый писал(а):А. К. давно настаивает
Простите, кто на чем стоял настаивает?

Добавлено: 10 ноя 2016, 20:42
Бодрый
Украинский участок железной дороги Бессарабка-Березино восстановят до конца 2016 года

До конца 2016 года "Укрзализныця" проведет капитальный ремонт 6 километров пути на участке Арциз-Березино в направлении Молдовы. Об этом сообщает ЦТС со ссылкой на результаты встречи представителей УЗ и "Железной дороги Молдовы" (ЖДМ).

Для стыковки путей Украины и Молдовы на госгранице уже получены координаты в MOLDREF (единая система координат Молдовы для всех видов геодезических, картографических, кадастровых работ).

Стороны констатировали возможность организации совместного пункта учета перехода поездов и передачи вагонов с изменением локомотива на станции Басарабяска. Когда будет открыт межгосударственный переход Березино-Басарабяска Украина и Молдова получат ж/д сообщение в обход Приднестровья и появится возможность запустить пассажирские поезда на маршруте Арциз-Басарабяска-Рени.

В ОЖД отмечают, что при организации перевозок грузов через участок Арциз-Басарабяска в направлении порта Рени и станции Галац уменьшается расстояние, которое проходят поезда по территории Молдовы, - с 240 до 127 километров. В результате перевозка по территории Молдовы удешевляется и возможно переключение грузопотока на станцию Березино (УЗ, вблизи Басарабяски).
"При этом молдавская сторона гарантирует уменьшение тарифов пропорционально уменьшению расстояния с целью снижения общей стоимости перевозок по территории двух сторон на период окупаемости проекта", - отметили в ОЖД. Стороны договорились о проведении взвешенной тарифной политики с целью привлечения дополнительных объемов перевозок грузов.

Напомним, пути от станции Березино в Тарутинском районе Одесской области до Басарабяски (Молдова) полностью демонтировали еще в 1997 году. Частично сохранилась лишь насыпь и несколько мостов, однако возможно и их уже нет, так как щебеночную основу под путями активно растаскивали местные жители на стройматериалы.
http://topor.od.ua/ukrainskiy-utchastok ... 2016-goda/

Добавлено: 17 дек 2016, 20:19
Бодрый
Поїзди на вокзалі оголошуватимуть по-новому

На вокзалі "Киїів-Пасажирський" по-новому оголошуватимуть про прибуття поїздів.

Про це розповів на своїй сторінці у Facebook заступник начальника департаменту пасажирських перевезень далекого прямування "Укрзалізниці" Олександр Красноштан.

Замість оголошень нумерації вагонів з "голови" чи "хвоста" поїзда залізничники орієнтуватимуть пасажирів на Схід і Захід.

"Раніше при оголошеннях поїздів на вокзалі Киів-Павжирський інформацію про нумерацію вагонів подавали у форматі "з голови поізда" або "з хвоста поізда". Багатьом пасажирам складно було визначити: де "голова", а де "хвіст". Нещодавно було змінено формат оголошень, і тепер нумерація починається "зі сходу" або "із заходу", - пояснює чиновник.

За його словами, на платформах з'явилися відповідні позначки.

В Укрзалізниці заборонили бронювати квитки через інтернет на період новорічних свят. Це тимчасовий захід, який допоможе боротися зі спекулянтами.
http://gazeta.ua/articles/kiev-life/_po ... omu/741418

Добавлено: 24 дек 2016, 09:41
Klovsky
Створення мережі вузькоколійних залізниць у Закарпатті

Журнал "Українська залізниця"

Успіх України в міжнародному ту­ристичному обміні значною мірою залежить від упровадження іннова­ційних форм організації туристичного бізнесу, застосування нових прогре­сивних технологій туристичного ме­неджменту та маркетингу. Розвиток туристичної галузі як високоприбут­кового сектора економіки є важливим чинником соціального та культурного розвитку України, її інтеграції в євро­пейську та світову спільноту.

Окремим напрямком розвитку залізничного туризму в Україні може бути створення туристичного комп­лексу на базі вузькоколійних заліз­ниць Закарпаття.

Збудовані на початку минулого сто­ліття вузькоколійні залізниці в Україні призначались для обслуговування лісосіки, шахт, рудників, промислових підприємств. Увага до вузькоколійних залізниць у той час була виправда­ною. Вузькоколійні залізниці у два–три рази дешевші в будівництві й екс­плуатації, ніж залізниці зі стандартною шириною колії. Менші розміри локо­мотивів і вагонів дозволяють будувати полегшені мости. Крім того, на вузько­колійках допускаються криві менших радіусів, ніж на звичайних залізницях, що зумовило їх популярність у гір­ських районах.

Незважаючи на очевидні перева­ги, обсяги застосування цього виду залізничного транспорту катастро­фічно скорочуються. Так, наприклад, у Закарпатті за часів Австро-Угорщи­ни та Чехословаччини було побудова­но 1339 км вузькоколійних залізниць, на сьогодні діючими є близько 8%. У чому причини? Одна з них — вплив чинників зовнішнього бізнес-середо­вища на українські залізниці, довкіл­ля і суспільство. Це також екологічні, технологічні та соціальні наслідки, конкуренція видів транспорту тощо.

Недоліками вузькоколійних заліз­ниць є менший габарит і маса пере­везених вантажів, менші швидкості руху. Однак найважливішим недолі­ком вузькоколійок є те, що вони не утворюють єдиної мережі. Відновлення й ефективне функціо­нування гірських залізниць колії 750 мм у Карпатському регіоні України не тіль­ки реально доступне для реалізації, а ще й економічно необхідне для західних регіонів України. Упрова­дження такого проекту надасть пош­товх до розвитку в регіонах таких галузей, як машинобудування, бу­дівництво, енергетика, а також при­кордонного співробітництва з Поль-щею, Румунією, Словаччиною та Угорщиною. Вважається, що най­більш перспективним і доцільним на першому етапі є відпрацювання моделі туристичного пулу в рамках концептуального проекту з організа­ції залізничного туризму на вузько-колійних залізницях у Карпатському регіоні України.

Вагомий внесок у вирішення вище­зазначених завдань повинні зроби­ти й науковці. Проте окремі важливі питання ще й досі залишаються поза їхньою увагою та вимагають більш детально зосередитися на економіч­них дослідженнях потенційних мож­ливостей туристичної галузі в межах загальної стратегії соціально-еконо­мічного розвитку України в цілому та її окремих регіонів.

ІСНУЮЧИЙ СТАН ВУЗЬКОКОЛІЙ­НИХ ЗАЛІЗНИЦЬ ЗАКАРПАТТЯ

Щоб мати уявлення про техніч­ний стан вузькоколійних залізниць у Львівській та Івано-Франківській областях, наведемо короткий аналіз залізниць, що перебувають на балан­сі Хустської дистанції колії. Загальна довжина головної колії — 87,9 км, вона складається з ділянок Берегове – Іршава – Приборжавське (62,2 км), Виноградів – Хмільник (19,8 км) та Іршава – Ільниця (5,9 км). Близько 70% колії розташовано в кривих ді­лянках (радіуси переважно від 100 до 300 м з короткими перехідними кривими 20–40 м).

Усього тут розташовано 275 штуч­них споруд, у т. ч. 75 мостів, 174 залі­зобетонні та кам’яні труби, 20 лотків. На балансі локомотивного депо Чоп (цех Берегове) знаходиться 9 тепло­возів серії ТУ2, п’ять з яких підля­гають списанню. Приписний парк вагонів становить 18 пасажирських і 142 вантажні вагони, більшість з яких потрібно відновити.

Потужність верхньої будови по­винна відповідати категорії та при­значенням колій, а також умовам експлуатації. У той же час, у колії ле­жать рейки легкого типу, які вкладені понад сто років тому.

Швидкість руху на перегоні Бере­гове – Іршава — 25 км/год. Перегін Іршава – Приборжавське закритий для руху поїздів (17,9 км) з 2002 року через кущову непридатність шпал. Швидкість руху на перегоні Виногра­дів – Хмільник — 15 км/год. На пере­гоні здійснюється пасажирський рух. На ділянці Іршава – Ільниця — 5,9 км, для руху поїздів перегін закритий із 1992 року через кущову непридат­ність шпал. Ремонт колії проводився 40–50 років тому.

На сьогодні ДНУЗТ формуються пропозиції щодо можливих марш­рутів туристичних перевезень, які включають у себе діючі ділянки вузь­коколійних залізниць, ділянки заліз­ниць, де демонтовані колії, та ділян­ки, які потрібно побудувати.


ОЦІНКА МАРШРУТІВ ТУРИСТИЧ­НИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ

З аналізу рисунка 1 випливає, що схеми маршрутів складаються з ді­лянок, які потрібно запроектувати й збудувати, ділянок, які потребують відновлення, та ділянок, які сьогодні функціонують. У першому випадку всі роботи потрібно починати з нуля, у другому передбачаються віднов­лювальні роботи нижньої й верхньої будови колії, у третьому необхідно виконати лише ремонтні роботи. У результаті запропонованого підхо­ду була розрахована приведена дов­жина кожного маршруту. Безумовно, що така оцінка є попередньою, і якщо в тому чи іншому варіанті будуть мати місце значні відмінності в інфраструк­турі (наявність тунелів, великих мос­тів тощо), то такі розходження повинні враховуватися додатково.

Рис. 1. Схеми маршрутів туристичних перевезень
Рис. 2. Кільцеві маршрути: мале кільце (Мукачеве – Свалява – Лисичево – Іршава – Мукачеве і велике кільце (Мукачеве – Свалява – Міжгір’я – Хуст – Виноградів – Іршава – Мукачеве)
Рис. 3. Використання існуючої інфраструктури на ділянках залізниць
Напрямки руху поїздів можуть бути прямими (радіальні), кільцевими й комбінованими. До прямих переве­зень можна віднести, наприклад, рух на ділянці Міжгір’я – Лисичево – При­боржавське – Іршава – Берегове, до кільцевих належить маршрут Брош­нів-Осада – Вигода – Яловий – Міжгір’я – Комсомольське – Осмолода – Брош­нів-Осада, до комбінованих — Іржава – Берегове – Хмільник – Виноградів. Серед кільцевих маршрутів можна виділити мале кільце: Мукачеве – Сва­лява – Лисичево – Іршава – Мукачеве і велике кільце: Мукачеве – Свалява – Міжгір’я – Хуст – Виноградів – Іршава – Мукачеве з відгалуженням на Берего­ве (рис. 2).
Ілюстрації див. у журналі "Українська залізниця"

Результати розрахунків за вище­викладеною методикою дозволили встановити відношення викори­стання існуючої інфраструктури ву­зькоколійних залізниць до загаль­ної довжини кожного з маршрутів (рис. 3).

Як випливає з аналізу рисунка 4, радіальні туристичні маршрути Сту­жиця – Хуст і Стужиця – Тересва, а також кільцеві маршрути Мукаче-ве – Свалява – Лисичево – Іршава – Мукачеве та Мукачеве – Свалява – Міжгір’я – Хуст – Виноградів – Іршава – Мукачеве потребують практично нового будівництва вузькоколійок і, як результат, значних інвестицій. У той же час, заслуговують на увагу такі напрямки, як Брошнів-Осада – Осмолода – Тересва, Брошнів-Осада – Осмолода – Берегове / Виноградів, Брошнів-Осада – Яловий – Берегове / Виноградів (рис. 1), де в середньому на 50% використовуються існуючі ді­лянки траси.

Одним із напрямків утворення єдиної мережі є сполучення двох діючих ліній Вигодівської та Бор­жавської вузькоколійних залізниць. Наведемо короткий опис такого варіанта. Станція Брошнів-Осада на існуючій магістральній залізниці може бути пунктом початку (закін­чення) туру. Від Брошнів-Осада до Вигоди проектується ділянка нової вузькоколійної залізниці довжиною 26 км. Від Вигоди до Ялового є дію­ча ділянка вузькоколійної залізниці довжиною 31 км. На цій ділянці кур­сує туристичний поїзд «Карпатський трамвай». Нова вузькоколійна заліз­ниця прокладається до районного центру Міжгір’я (39 км) і до Лисичево (18 км), далі з’єднується з ділянкою Лисичево – Іршава (38 км), яка потре­бує відновлення, і далі по діючій за­лізниці до ст. Берегове (41 км), або до ст. Виноградів (35 км).

Привабливими туристичними пунк­тами на цьому маршруті є національ­ний парк Синевир, музей сплаву лісу в с. Синевир, гірськолижний та санаторний курорт у Міжгір’ї, села X–XIV ст. з їхніми архітектурними пам’ят­ками, палацами, замками, дерев’я­ними церквами, міста Берегове та Виноградів з їх давньою історією, які викликають зацікавленість туристів.


ЗОНИ ТЯЖІННЯ І ПОПИТ НА ПЕ­РЕВЕЗЕННЯ ВУЗЬКОКОЛІЙНИМИ ЗАЛІЗНИЦЯМИ

Рис. 4. Зони проживання й виробничої діяльності місцевих жителів

Рис. 5. Санаторно-курортні райони

Рис. 6. Загальний попит на перевезення маршрутами вузькоколійних залізниць
Ілюстрації див. у журналі "Українська залізниця"

Аналіз буде неповним, якщо не встановити зони тяжіння до кожного з маршрутів. Зона тяжіння вузькоко­лійної залізниці — це територія навко­ло траси залізниці з усіма наявними в межах цієї території населеними пунктами, підприємствами, лікуваль­ними закладами й туристичними цент-рами, які повністю чи частково будуть обслуговуватися залізницею.

З погляду чисельності населення, виробничої діяльності, розвитку ту­ризму можна виділити такі найбільш важливі зони проживання: Хуст, Ви­ноградів, Берегове, Долина, Свалява (рис. 4).

З урахуванням місць розташуван­ня лікувально-оздоровчих та курорт­них закладів можна виділити такі райони Закарпаття: Свалява, Хуст, Берегове, Міжгір’я (рис. 5).

Для оцінки маршруту вузькоколій­ної залізниці за попитом пасажирів на перевезення авторами був запро­понований показник, який ураховує частоту поїздок (визначається через коефіцієнт рухливості відповідної категорії пасажирів: місцеві жителі, туристи, особи, що перебувають на відпочинку й лікуванні), частку паса­жирів відповідної категорії, які корис­туються залізничним транспортом (установлюється через листи-опи­тування або експертним порядком), кількість мешканців у містах, роз­ташованих на заданому маршруті (рис. 4–5), і відстань між кінцевими пунктами маршруту (рис. 1).

Результати розрахунків щодо по­питу населення Закарпатського регі­ону та туристів на перевезення вузь­коколійними залізницями наведено у вигляді гістограми (рис. 6).

Для встановлення етапів упрова­дження маршрутів, які в перспективі будуть об’єднані в мережу вузькоко­лійних залізниць, доцільно зіставити технічні можливості (рис. 3) і попит на перевезення (рис. 6).

Якщо взяти за критерій мінімаль­ні витрати на створення маршрутів, то як першочерговий напрямок слід визнати Брошнів-Осада – Вигода – Яловий – Міжгір’я – Лисичево – Ір­шава з розгалуженням на Берегове, Виноградів і Хуст. З урахуванням мак­симального попиту на перевезення можуть бути запропоновані кільцеві варіанти маршрутів за умови відпо­відного фінансування.

Вибір напрямку також залежить від місцевих умов, тривалості подо­рожі, контингенту пасажирів та їх­ньої зацікавленості (перевезення до місця роботи чи оглядова екскурсія).


Рис. 7. Розташування культурних, історичних та природних пам’яток
Рис. 8. Місця пересадки на вузькоколійну залізницю
Ілюстрації див. у журналі "Українська залізниця"

На вибір способу формування тран­спортного засобу для організації пе­ревезення істотно впливає кількість подорожуючих, дальність і терміни подорожі. Від цього чинника залежить композиція туристично-екскурсійного поїзда та маршрутна швидкість. При формуванні туристично-екскурсійних поїздів з’являється можливість зміню­вати географію поїздки, час відправ­лення, кількість та тривалість зупинок на шляху прямування залежно від роз­ташування культурних, історичних та природних пам’яток (рис. 7).

При організації одноденних турів для невеликих груп туристів у межах приміської зони або екскурсійних турів із метою огляду мальовничих місць можуть використовуватися туристичні поїзди за типом «Карпат­ський трамвай», автомотриси та рей­кові автобуси. Реалізація залізничних багатоденних туристичних марш­рутів може забезпечуватися форму­ванням спеціалізованих туристич­но-екскурсійних поїздів, коли поїзд одночасно є і засобом пересування, і місцем проживання туристів.

Отже, відновлені й збудовані нові вузькоколійні залізниці для організації туристичних маршрутів будуть користуватися попитом як туристів, так і місцевого населення. Приблизні пропорції між туристич­ним і місцевим попитом можна на­вести так:

— послуги проживання (100% про­дажу цих послуг туристам);

— послуги харчування (70% прода­жу послуг туристам і 30% — міс­цевому населенню);

— транспортні послуги (50% прода­жу послуг туристам і 50% — міс­цевому населенню).

При організації турів необхідно вра­ховувати пасажироутворюючі пункти, якими можуть бути перш за все станції пересадки на мережі залізниць Укра­їни, які безпосередньо контактують з екскурсійними маршрутами по вузь­коколійних залізницях. Пасажироутво­рюючі пункти на півночі — це Ужок, Брошнів-Осада, Вигода, на півдні — Берегове, Виноградів, Хуст, Тересва, у центрі — Мукачеве, Свалява (рис. 8).

ВИСНОВКИ

Розвиток туристичної галузі як високоприбуткового сектора еконо­міки є важливим чинником соціаль­ного та культурного розвитку Украї­ни при збереженні її самобутності та національної суті. Наведені в роботі маршрути враховують розташування культурних, історичних та природних пам’яток, технічні можливості від­новлення вузькоколійних залізниць та попит у забезпеченні перевезень місцевих жителів і туристів. Інші мож­ливі варіанти маршрутів потребують додаткового вивчення, екологічного й економічного аналізу. Такий комп­лексний підхід дозволить обгрунтува­ти доцільність створення мережі вузь­коколійних залізниць у Закарпатті.

При організації одноденних турів для невеликих груп туристів у межах приміської зони або екскурсійних турів із метою огляду мальовничих місць можуть використовуватися туристичні поїзди за типом «Кар­патський трамвай», автомотриси та рейкові автобуси. Після виконання капітально-відновлювальних ре­монтних робіт на першому етапі ор­ганізації туристичних поїздів із 4–6 вагонів можуть бути використані іс­нуючі тепловози ТУ2 при швидкості руху 15–25–40 км/год з урахуванням технічного стану рухомого складу та колійної інфраструктури.

Реалізація програми створення мережі вузькоколійних залізниць у За­карпатті дасть можливість раціональ­но та ефективно використовувати при­родні та історично-культурні ресурси, створити умови для перетворення вузькоколійних залізниць на туристич­ні залізниці. Фінансове забезпечення проекту повинно здійснюватися за рахунок бюджетних та інвестиційних коштів, а основна фінансова діяль­ність — за рахунок власної господар­ської діяльності на базі виробничих потужностей Закарпаття, надання транспортно-експедиційних послуг та туристичних послуг для відпочинку й оздоровлення населення.

Автор: М. Курган, д. т. н., професор, завідувач кафедри «Проектування і будівництво доріг».

Добавлено: 24 дек 2016, 11:51
TANK
а ничего не будет((

дикие капвложения с выхлопом в первый сезон и все. Это раз.

Два - как обычно туда поставят какое-нибудь мегопрожорливое чудо на сотню вагонов, потом заменят сотню вагонов на 1-2, но тяга будет та же... О моториске с движком от легковушки у нас почему-то не думают никогда.

Добавлено: 26 дек 2016, 20:04
euhome
ПАТ «Укрзалізниця» забезпечує пасажирів СВ у поїздах внутрішнього сполучення безкоштовною водою

http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to ... ic/442077/

26.12.2016

З 23 грудня 2016 року пасажирам СВ вагонів у внутрішньодержавному сполученні безкоштовно надають питну воду без газу в півлітрових пляшках. А пасажири деяких міжнародних маршрутів отримуватимуть безкоштовний сніданок.

Зокрема, кожен пасажир ПАТ «Укрзалізниця», який подорожуватиме за маршрутами Київ – Прага, Київ – Братислава, Київ – Будапешт і Львів – Будапешт, отримає безкоштовний сніданок: чай або каву на вибір, із печивом чи вафлями.

Вода, яку залізничники надаватимуть пасажирам, – власного виробництва філій ПАТ «Укрзалізниця» та має державний сертифікат відповідності, виданий Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. Питну воду випускають у регіональній філії «Південна залізниця» (марки «Гребінківська» і «Миргородське джерело») та регіональній філії «Одеська залізниця» (марки «Холодок» і «Бірзульська»).

Раніше повідомлялося, що з 1 листопада поточного року ПАТ «Укрзалізниця» почала забезпечувати пасажирів СВ вагонів безкоштовно водою в поїздах міжнародного сполучення.

Добавлено: 27 дек 2016, 10:59
TANK
мдя, Бальчуну нужно срочно менять ПР-менеджеров.

Новость - дрянь, подача - убогий советский рапорт (в начале просто не хватает "выполняя постановления ХYII сьезда цккпсысы,..."), в сухом остатке - если раньше пассажир сам выбирал чай/кофе/воду/постель при покупке билета, то теперь он тупо платит и получает бутылку...завтрак из печенек или вафлей на международке - это вообще перл.

Добавлено: 27 дек 2016, 23:04
VOVA_H
Вся верхівка керівництва УЗ (сформована за часів "легітимного та двічі несудимого" (зверніть увагу: я не вживав слів "організоване злочинне угруповання)) докладає максимум зусиль (в тому числі і чинячи прямий саботаж вантажних перевезень) для того щоб зїсти поляка який заважає їм "брати на роботі" якісь нещасні десятки-сотні (в кого яка посада) мільйонів знецінених гривень яких ледве вистачає на утримання збудованих в жирні часи маєтків.

Добавлено: 30 дек 2016, 17:55
Klovsky
Боржавська залізниця відсвяткувала день народження


Добавлено: 30 дек 2016, 21:22
XAN
euhome писал(а):ПАТ «Укрзалізниця» забезпечує пасажирів СВ у поїздах внутрішнього сполучення безкоштовною водою

http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to ... ic/442077/

26.12.2016

З 23 грудня 2016 року пасажирам СВ вагонів у внутрішньодержавному сполученні безкоштовно надають питну воду без газу в півлітрових пляшках. А пасажири деяких міжнародних маршрутів отримуватимуть безкоштовний сніданок.

Зокрема, кожен пасажир ПАТ «Укрзалізниця», який подорожуватиме за маршрутами Київ – Прага, Київ – Братислава, Київ – Будапешт і Львів – Будапешт, отримає безкоштовний сніданок: чай або каву на вибір, із печивом чи вафлями.

Вода, яку залізничники надаватимуть пасажирам, – власного виробництва філій ПАТ «Укрзалізниця» та має державний сертифікат відповідності, виданий Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. Питну воду випускають у регіональній філії «Південна залізниця» (марки «Гребінківська» і «Миргородське джерело») та регіональній філії «Одеська залізниця» (марки «Холодок» і «Бірзульська»).

Раніше повідомлялося, що з 1 листопада поточного року ПАТ «Укрзалізниця» почала забезпечувати пасажирів СВ вагонів безкоштовно водою в поїздах міжнародного сполучення.
Ехал 28 декабря в СВ. Телеграфирую: Николай, Ирина, Харитон, Ульяна, и этот... как его там,.. на -ав кончается... :roll:

Добавлено: 30 дек 2016, 21:29
TANK
шо, и в туалете, когда на педаль нажимаешь - тоже не было?)))))))

Добавлено: 30 дек 2016, 22:07
XAN
Гм, я привык предметы гардероба запахивать до нажатия на педаль (что б не запинаться), так что не было :-)
Или ты про воду? Вода была, но явно не в бутылке?

Добавлено: 31 дек 2016, 11:35
TANK
про воду естественно)) шутка же)

Добавлено: 31 дек 2016, 14:35
Klovsky
XAN писал(а):Ехал 28 декабря в СВ. Телеграфирую: ... :roll:
И что сказал проводник, когда зашли за бутылочкой?

Добавлено: 19 янв 2017, 18:14
euhome
«Укрзализныцю» перевели под управление Кабмина

http://for-ua.com/article/1128753

19.01.2017 12:04

«Укрзализныцю» перевели под управление Кабмина
Кабинет Министров Украины вывел государственный железнодорожный холдинг «Укрзализныця» из подчинения Министерства инфраструктуры Украины, переподчинив его непосредственно правительству.

Об этом сообщил государственный секретарь Министерства инфраструктуры Андрей Галущак, отметив, что данное решение принято с целью создания условий для проведения реформы корпоративного управления компании.

«Постановление действительно принято правительством на вчерашнем заседании. Правительство приняло решение об изменении устава «Укрзализныци» с целью приведения ее устава в соответствие с законом Украины «Об особенностях образования публичного акционерного общества железнодорожного транспорта общего пользования», - сообщил Галущак, добавив, что отныне правительство как основатель и единый акционер «Укрзализныци» сможет быстро принимать эффективные решения, необходимые для функционирования компании и продвижения реформ.

По его словам, Министерство инфраструктуры сконцентрируется на выполнении своей основной функции - формировании государственной политики в сфере железнодорожного транспорта, «не отвлекаясь на решение управленческих вопросов».

В свою очередь глава правления «Укрзализныци» Войцех Балчун на своей странице в сети Facebook поприветствовал данное решение правительства. «Мы приветствуем любые шаги, направленные на повышение эффективности функционирования компании. Особенно в период создания нового содержания и качества публичного акционерного общества. Правление компании будет последовательно реализовывать стратегию реформ, определенную правительством как акционером общества», - отметил Балчун.

Напомним, ранее министр инфраструктуры Владимир Омелян заявил о своем недовольстве работой руководства ПАО «Укрзализныци».

ForUm

Ещё по этой теме