Страница 146 из 501
Добавлено: 18 мар 2008, 17:23
AMY
Информация от DFAW:
Между Рыбальским и Трухановым уже установили предпоследнюю (пятую из шести) балку пролета Подольского моста
Добавлено: 18 мар 2008, 21:26
Klovsky
Аs is (was) вчера:

Добавлено: 18 мар 2008, 22:32
DFAW
Поставили сегодня, ставили как то очень быстро, по старым расчётам они могли её судя по субботнему состоянию ставить только завтра, но поставили сегодня, увы самую красивую картинку я пропустил

Но в остальном дело движется и если бы не перевыборы я был бы полон оптимизма.
Добавлено: 19 мар 2008, 19:39
DFAW
Добавлено: 19 мар 2008, 23:34
sevlad
Строители ввели тебя в заблуждение, мне кажеться. Либо сами не знают, что врядли.
Стандартные на сегодня Tigarbo на базе Камазов - 7-ми кубовые. На фотке - тоже 7 кубовая машина.
11-12 кубовые миксера видел только на базе импортных 4-х осных машин (видел в Киеве - Мерседес и Вольво).
Куб бетона - 2,4-2,5т. 11к - прим. 27т - Кразу/Камазу от такой массы плохо будет
Спасибо за фотки.
зы. покупал летом немножко бетона.
Добавлено: 20 мар 2008, 00:18
Дёдя
прикольная фотка получилась.
http://pics.livejournal.com/dfaw/pic/000tr7kb
Обратите внимание на струи воды

Добавлено: 20 мар 2008, 00:25
DFAW
sevlad - точно, 7 кубов, я просто не проверял, ну он сказал что секция трубы 11 кубов, а про миксер возможно я не правильно понял, но я уточню по возможности.
Дёдя - думаешь случайно

Вообще у меня их штук 15 разной красивости, просто выбрал пару самых ярких.
Добавлено: 20 мар 2008, 00:29
Дёдя
одна секция обсадки=один миксер=11 кубов
Мне тоже кажется данные завышены:
ПиЭрквадрат еще никто не отменял.
Следовательно: если диаметр трубы (точно не знаю, но возмем 1-20) итого: 0,6^2*3,14=1,13 м^2
Следовательно на 11 кубов нужна секция равная 10 метрам! Многовато

Добавлено: 20 мар 2008, 00:46
DFAW
Вот буровая
Soilmec r-940 -
http://www.soilmec.com/bank/6/298.pdf
Высота секции 5 метров, но диаметр - 1,5 по умолчанию. Теперь считаем. Получается около 9 кубов, но не забываем, что саму трубу то вынимаем и будет чуток больше. Но вообще при случаи обещаю уточнить.
Добавлено: 20 мар 2008, 16:04
AMY
Уряд гальмує метро на Троєщину
Наталка МАКОГОН | “Хрещатик” 20-03-2008
З держбюджету не перераховують кошти на проект
Будівництво станції метро "Глибочицька" Подільсько-Воскресенської лінії, що з'єднує правий берег з масивом Троєщина, розпочнеться уже наприкінці цього року. Тендери на проведення робіт буде проведено у липні. Такі терміни визначено вчора на нараді з питань будівництва нової лінії. Наразі, за словами фахівців, робота затягується з двох причин. Київрада не проголосувала за відселення Русанівських та Воскресенських садів, а уряд затримує субвенції, передбачені на фінансування проектів.
Учора в столичній адміністрації відбулася нарада з питань будівництва Подільсько-Воскресенської лінії метрополітену. Там зібралися фахівці з усіх підприємств, причетних до спорудження нової лінії. Вони визначили строки початку робіт на першій станції. “
Копати “Глибочицьку” маємо почати до кінця року. Думаю, що в липні проведемо тендери на виконання робіт”,— сказав “Хрещатику” заступник начальника метрополітену з розвитку Олександр Охотников. Він додав, що трохи змінена схема лінії та естакади дала змогу зменшити на вісім кількість підприємств, які потрібно відселяти. Тепер їх залишилося одинадцять. Земельні питання продовжують залишатися головною проблемою. Приміром, проект рішення про відселення дачного масиву з Русанівських садів в урочище Горбачиху уже щонайменше двічі виносили на засідання Київради. Однак, попри нагальність, з різних причин депутати так і не доходили до голосування за нього. Власне з підприємствами нині ведуть персональні переговори.
Однак головною затримкою будівництва на Троєщину залишається фінансування. За власні кошти до кінця року метрополітен планує відкрити
чотири станції на Сирецько-Печерській лінії (
Ура товарищи! 
) та ще три — за “Либідською”, на Куренівсько-Червоноармійській. Оплачувати роботи в напрямку Троєщини планували за рахунок державних субвенцій, яких у нинішній бюджет міста має надійти понад 2,6 млрд. Однак уряд гроші затримує, хоча проектувальники уже освоїли 4,5 млн, поскаржився начальник метрополітену Петро Мірошников. Загалом будівництво метро на Троєщину обійдеться в 11 млрд грн. На початку тижня столична делегація повернулася з Міжнародної інвестиційної виставки нерухомості (МІРІМ), що відбувалася у Канні. Там проекти нових ліній метрополітену та автомобільних мостів представили іноземним бізнесменам. Метрополітенівці запевнили, що інвесторів зацікавили. Найближчим часом вони сподіваються на підписання угод, які пришвидшать будівництво.
Підприємства, які залишилося відселити для побудови метро:
1. ВАТ “Київський річковий порт”
2. АСК “Укррічфлот”
3. ККВП “Міськпаливо”
4. ВАТ “ДОК 3”
5. ЗАТ “Завод Спутник”
6. Київозодбуд
7. Київмашинпостачбуд
8. Гуртожиток КДАВТ
9. Філія мережі “Київенерго”
10. Автоколона Подільська
11. Київський судноремонтний завод
Добавлено: 20 мар 2008, 18:24
DFAW
Только не отселить а решить земельные вопросы.
Добавлено: 20 мар 2008, 20:14
Gregorium
после 4 станций СПЛ до конца года можно и отселить. журналамеры рулят!
Добавлено: 20 мар 2008, 20:31
Klovsky
За власні кошти до кінця року метрополітен планує відкрити чотири станції на Сирецько-Печерській лінії
Фамилия журналистки говорит сама за себя - Макогон.
В блокноте, наверно, написала ЧХ (Червоний Хутир), а потом приступ амнезии, и превращение в 4х (как DVD 4х) - 4 станции.
Кстати, с учётом времени киевских выборов открытие КХ ко Дню Киева вероятно, как никогда.
Добавлено: 20 мар 2008, 21:15
AMY
Klovsky писал(а):с учётом времени киевских выборов открытие КХ ко Дню Киева вероятно, как никогда
Вероятно, даже очевидно. Вот только не PR-ный объект. Белки и ежики права голоса не имеют.
Добавлено: 20 мар 2008, 22:38
dimentiy
Статья политизирована и написана в связи с последними событиями во власти