Страница 146 из 151
Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
Добавлено: 04 ноя 2021, 08:56
dimentiy
Думаю, з цим поспішати не будуть. Тим паче, переїзд там хорошої якості, можна не скидати швидкість. А от на Причальній не завадило б демонтаж провести. (Хоча у сенсі будівництва з’їздів з Дарницького мосту, майбутнє цієї вулиці досить туманне)
Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
Добавлено: 04 ноя 2021, 12:15
Бодрый
Бетон замість природи: у Києві збудують величезну вулицю через озера на Осокорках


У столиці збудують нову вулицю через озера на Осокорках у Дарницькому районі У Дарницькому районі української столиці збудують нову величезну вулицю від проспекту Петра Григоренка до межі міста. Відповідне розпорядження надруковано на сайті Київської міської державної адміністрації. Розпорядження підписано міським головою Віталієм Кличком. Нова вулиця проходитиме на ділянці між озерами Тягле та Небреж, які розташовані на території екопарку Осокорки.
Нагадаємо, що в Києві забудовники хочуть занапастити озеро Малий Небреж і ще одне водоймище без назви на Осокорках. Про це заявили у Київському еколого-культурному центрі. Громадські активісти зазначають, що у Києві продовжується практика знищення забудовниками озер. Як приклад наводять історію з озером Качин, яке офіційно не вважається озером.
У столиці чимало озер, які повністю чи частково вже віддано під забудову, наголошують у Київському еколого-культурному центрі. Це озера Небреж і Малий Небреж, частково Вирлиця і озеро без назви, розташоване на початку вулиці Малевича.
Біля озера Малий Небреж та водоймища, що поряд з ним, на Осокорках уже встановили паркан забудовників, будиночки для будівельників та охорони. На плакаті поряд із парканом повідомляється, що тут будуватимуть зону відпочинку. Проте активісти вважають, що ці дві невеликі ділянки дикої природи біля озер із качками, черепахами та рибою будуть або закатані в бетон чи засипані під будівництво розважальних закладів.
https://kyiv.comments.ua/ua/news/societ ... karta.html
Розпорядження КМДА
від 03 листопада 2021 року № 2277 Про будівництво вулиці від проспекту Петра Григоренка до межі міста Києва в Дарницькому районі
https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_budivni ... mu_rayoni/
Під забудову планують віддати ліву сторону від червоної лінії (дороги)
Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
Добавлено: 04 ноя 2021, 12:27
Бодрый
Розпорядження КМДА
від 10 вересня 2019 року № 1606
Про будівництво під’їзної дороги з реконструкцією вул. Вирлицької у промисловій зоні мікрорайону Бортничі Дарницького району м. Києва
https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_budivni ... _m_kiyeva/
=====
Розпорядження КМДА
від 30 березня 2020 року № 525
Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 10 вересня 2019 року № 1606 «Про будівництво під’їзної дороги з реконструкцією вул. Вирлицької у промисловій зоні мікрорайону Бортничі Дарницького району м. Києва»
https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_vnesenn ... iy_zoni_m/
Буде щось таке:


Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
Добавлено: 07 ноя 2021, 02:06
KuzyaCat
Продолжение проспекта Григоренко есть в генплане. Более того, в том месте запланировано трамвайное депо. Так что, ничего удивительного. Другой вопрос, что есть множество куда более важных объектов, нежели эта дорога, которая будет вести в никуда, пока там не появится застройка.
Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
Добавлено: 07 ноя 2021, 17:15
Бодрый
KuzyaCat писал(а): ↑07 ноя 2021, 02:06
Продолжение проспекта Григоренко есть в генплане.
Звичайно є.
Як і 500 метрів по парній стороні просп. Григоренка, про добудову яких місто "чомусь" забуло.
Там же наразі немає інтересів забудовника...

Чи, наприклад, північна частина вул. Чорнобильської


Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
Добавлено: 08 ноя 2021, 02:55
KuzyaCat
Северный участок Григоренко в свое время не стали достраивать из-за необходимости отселять частный сектор, который, в отличие от дач на садах, там не на птичьих правах, а со всеми документами. Просто так не заберёшь. Сейчас эта проблема отпала сама собой: кто переехал, кто не дожил, а кого и вовсе застройщики потеснили. Вот только о том участке дороги власти давно забыли и до ума доводить его в ближайшее время явно никто не собирается.
Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
Добавлено: 08 ноя 2021, 08:07
Бодрый
KuzyaCat, там лише 4 приватних будинка.
Звісно, що Київ таку шалену компенсацію не потягне. Це ж тобі не "просто так забрати" дачі на русанівських садах ...
Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
Добавлено: 09 ноя 2021, 15:07
Egor
KuzyaCat писал(а): ↑07 ноя 2021, 02:06
Продолжение проспекта Григоренко есть в генплане. Более того, в том месте запланировано трамвайное депо. Так что, ничего удивительного. Другой вопрос, что есть множество куда более важных объектов, нежели эта дорога, которая будет вести в никуда, пока там не появится застройка.
ну почему "В никуда", еслитам приложить усилия, можгл дотянуть до коллекторной и вывести\вывезти дачный массив, который реально стоит из-за трафика.
Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
Добавлено: 09 ноя 2021, 15:35
Бодрый
Можна багато чого. Наприклад, реконструкція вул. Бориспільської давно проситься
Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
Добавлено: 09 ноя 2021, 17:32
Бодрый
На Березняках почали ремонтувати важливу автомагістраль – рух обмежили до 20 грудня
На Березняках почали капітально ремонтувати
вулицю Юрія Шумського. На час робіт рух транспорту частково обмежено.
Про це повідомляє “Київавтодор”.
Наразі дорожники знімають старе асфальтове покриття.
Працюють на ділянці між кільцевою розв’язкою на перетині з просп. П. Тичини і кільцевою розв’язкою на перетині з вул. Березняківською. До 20 грудня заплановано влаштувати новий нижній шар асфальтового покриття.
Водіїв просять з розумінням поставитись до тимчасових незручностей.
https://bigkyiv.com.ua/na-bereznyakah-p ... 0-grudnya/
Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
Добавлено: 13 ноя 2021, 08:07
Бодрый
А про демонтаж залізничних колій через вул. Здолбунівську нічого не чути ?
dimentiy писал(а): ↑04 ноя 2021, 08:56
Думаю, з цим поспішати не будуть. Тим паче, переїзд там хорошої якості, можна не скидати швидкість. А от на Причальній не завадило б демонтаж провести. (Хоча у сенсі будівництва з’їздів з Дарницького мосту, майбутнє цієї вулиці досить туманне)
Вчора там був. Швидкість скидають всі і пересуваються обережно. Напрямок від Дніпровської набережної в бік Урлівської
Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
Добавлено: 18 дек 2021, 11:41
Бодрый
Egor писал(а): ↑09 ноя 2021, 15:07
KuzyaCat писал(а): ↑07 ноя 2021, 02:06
Продолжение проспекта Григоренко есть в генплане. Более того, в том месте запланировано трамвайное депо. Так что, ничего удивительного. Другой вопрос, что есть множество куда более важных объектов, нежели эта дорога, которая будет вести в никуда, пока там не появится застройка.
ну почему "В никуда", еслитам приложить усилия, можгл дотянуть до коллекторной и вывести\вывезти дачный массив, который реально стоит из-за трафика.
Egor, і чим це допоможе мешканцяи Нижніх садів ?
На сьогодні є виїзд до розв'язки станції метро "Осокорки".
Що кардинально зміниться, якщо з'явиться виїзд на просп. Григоренка ?

Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
Добавлено: 18 дек 2021, 12:15
Rider
Зимой та дорога открыта только полноприводным автомобилям, потому что ее не чистят, поэтому весь трафик идет на Славутич. Вывод на Григоренко дал бы небольшой процент загрузки Дарницкого моста и разгрузки Южного.
Тем более Коллекторную должны были реконструировать (построить) до 2+2 еще 10 лет назад до самых Бортничей.
Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
Добавлено: 21 дек 2021, 15:05
Egor
Бодрый писал(а): ↑18 дек 2021, 11:41
Egor писал(а): ↑09 ноя 2021, 15:07
KuzyaCat писал(а): ↑07 ноя 2021, 02:06
Продолжение проспекта Григоренко есть в генплане. Более того, в том месте запланировано трамвайное депо. Так что, ничего удивительного. Другой вопрос, что есть множество куда более важных объектов, нежели эта дорога, которая будет вести в никуда, пока там не появится застройка.
ну почему "В никуда", еслитам приложить усилия, можгл дотянуть до коллекторной и вывести\вывезти дачный массив, который реально стоит из-за трафика.
Egor, і чим це допоможе мешканцяи Нижніх садів ?
На сьогодні є виїзд до розв'язки станції метро "Осокорки".
Що кардинально зміниться, якщо з'явиться виїзд на просп. Григоренка ?
Тю, якщо зробити дорогу ширшою за 2 полоси + адекватні виїзди...
Заїзд с Осокорків мертвий (в мене там дача). Потрібно перетнути дві мертві розв'язки поспіль. + ті хто їдуть на Славутич не можут нормально перестрибунти зараз на виїзд на Осокорках. ТОж реально цей шлях може суттєво розвантажити як шлях на Славутич так і на Осокорки, (за умови виходу східних вулиць на нову магістраль).
UPD. Я не впевнений, що зараз існує зв'язок між перпендикулярними зеленими лініями на схемі
Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева
Добавлено: 21 дек 2021, 15:39
Бодрый
Egor писал(а): ↑21 дек 2021, 15:05
UPD. Я не впевнений, що зараз існує зв'язок між перпендикулярними зеленими лініями на схемі
Ти про що ?
Так як позначно на схемі є проїзд в обидвох напрямках

Egor, а в Києві є дороги без заторів ?
Наприклад, з простого.
Щоб спростити правий поворот на перехресті вул. Колекторної, Центральної і Маслівки, потрібно знести дві дачі та розширити дорогу до двох смуг в північному напрямку
