Метро на Троещину (часть 1)
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Метрополитен заключил договор с Проектным институтом «Укрметротоннельпроект» на проектирование участка ПВЛ мелким заложением на Подоле в районе "Тараса Шевченко". Сумма договора — 4,58 млн. грн.
Код: Выделить всё
ЗВІТ
про результати здійснення процедури закупівлі у одного учасника товарів, робіт і послуг за державні кошти
N 27 від 17.03.2008
1. Загальна інформація
1.1. Джерело фінансування закупівлі: міській бюджет.
1.2. Розмір бюджетного призначення згідно з кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі : 4 580 174, 80 ( чотири мільйони п’ятсот вісімдесят тисяч сто сімдесят чотири гривні 80 коп. )
2. Замовник торгів або генеральний замовник торгів
2.1. Головний(і) розпорядник(и) коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Головне управління транспорту, зв`язку та інформатизації виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) код 24363865
2.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ замовника: 03328913
2.3. Повне найменування замовника: Комунальне підприємство «Київський метрополітен»
2.4. Місцезнаходження замовника: Україна, 03055, м. Київ, пр-т Перемоги, 35
2.5. Відповідальний за проведення торгів: Заступник директора СП «Дирекція будівництва метрополітену» Олійник Микола Анатолійович
3. Опис предмета закупівлі
3.1. Предмет закупівлі: Розроблення проекту дільниці Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену в м. Києві від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» з відгалуження в бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина. Варіант мілкого закладення на Подолі..
3.2. Кількість :
4. Інформація щодо застосування процедури закупівлі в одного учасника
4.1. Підстава застосування відповідно до частини другої статті 33 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти":
4.2. Номер і дата висновку Міжвідомчої комісії з питань державних закупівель про погодження застосування процедури закупівлі в одного учасника (оригінал висновку та копії документів, що є підставами для їх видачі, зберігаються у замовника): № 3/262-вс від 13 березня 2008 р
5. Дата відправлення запрошення до участі в процедурі закупівлі: 25 березня 2008 р
6. Інформація про запрошеного учасника процедури закупівлі:
6.1. Найменування: Державне підприємство «Проектний інститут «Укрметротунельпроект».
6.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 01388443.
6.3. Місцезнаходження, телефон, факс. 01054, м. Київ, вул. Воровського, 21, к. 1., 484-02-63.
7. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце):
8. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з ПДВ)
4 580 174, 80 ( чотири мільйони п’ятсот вісімдесят тисяч сто сімдесят чотири гривні 80 коп. )
9. Дата укладення договору про закупівлю та його вартість 4 580 174, 80 грн.
з ПДВ.
10. Інформація про відсутність учасника - переможця процедури закупівлі в реєстрі недобросовісних учасників.
11. Інформація про наявність учасника - переможця процедури закупівлі в тематичному каталозі учасників процедур закупівель.
12. Інша інформація
13. Склад тендерного комітету
Заступники голови тендерного комітету:
Гавриленко В. В. - заступник начальника метрополітену.
Сушко І. А. - заступник начальника метрополітену.
Секретар тендерного комітету:
Рябченко І. М. - начальник відділу організації проведення тендерів
Члени тендерного комітету:
Олійник М. А. - заступник директора дирекції будівництва метрополітену.
Нагорний В.Г. - начальник служби матеріально – технічного постачання.
М’ягкий М. Г. - заступник головного інженера..
Дорофеєв В.С. - начальник юридичного відділу.
Ощепков О. В. – начальник сектору маркетингу та планування відділу організації проведення тендерів
Савенкова Н. В. – провідний економіст відділу організації проведення тендерів
Кеда Ю. М. – інженер 1 категорії кошторисно – договірного відділу ДБМ
Голова тендерного комітету
Кошмак Ю.Б. – фінансовий директор


- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Нет там никаких несоответствий и ляпсусов.
Мелкое заложение - очень относительное понятие, которое зачастую ассоциируется с методами строительства станций и перегонов, а не реальной их глубиной.
В Нск мелкая пересадочная станция тоже находится под другой мелкой и успешно называется мелкой.
Придираться можно к понятиям "закрытый" или "открытый" вид работ.
Мелкое заложение - очень относительное понятие, которое зачастую ассоциируется с методами строительства станций и перегонов, а не реальной их глубиной.
В Нск мелкая пересадочная станция тоже находится под другой мелкой и успешно называется мелкой.
Придираться можно к понятиям "закрытый" или "открытый" вид работ.
Здесь могла быть моя подпись...
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Хм, я ничего не имею против, просто ты меня не так понял: имелось в виду, что глубина залегания тоннеля относительно дневной поверхности весьма изменчива и на одном перегоне может несколько раз пересекать порог 20 м.
Что-то не припомню, чтобы для одного и того же перегона мы давали сразу несколько определений (мелкий или глубокий), кроме некоторых исключительных случаев.
Что-то не припомню, чтобы для одного и того же перегона мы давали сразу несколько определений (мелкий или глубокий), кроме некоторых исключительных случаев.
Здесь могла быть моя подпись...