Добавлено: 21 мар 2008, 07:34
КМДА сейчас волнуют сооовсем другие проблемы, так что до метро ли им сейчас???
Форум о метро и не только
https://forum.metropoliten.kiev.ua/
Код: Выделить всё
ЗВІТ
про результати здійснення процедури закупівлі у одного учасника товарів, робіт і послуг за державні кошти
N 27 від 17.03.2008
1. Загальна інформація
1.1. Джерело фінансування закупівлі: міській бюджет.
1.2. Розмір бюджетного призначення згідно з кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі : 4 580 174, 80 ( чотири мільйони п’ятсот вісімдесят тисяч сто сімдесят чотири гривні 80 коп. )
2. Замовник торгів або генеральний замовник торгів
2.1. Головний(і) розпорядник(и) коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Головне управління транспорту, зв`язку та інформатизації виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) код 24363865
2.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ замовника: 03328913
2.3. Повне найменування замовника: Комунальне підприємство «Київський метрополітен»
2.4. Місцезнаходження замовника: Україна, 03055, м. Київ, пр-т Перемоги, 35
2.5. Відповідальний за проведення торгів: Заступник директора СП «Дирекція будівництва метрополітену» Олійник Микола Анатолійович
3. Опис предмета закупівлі
3.1. Предмет закупівлі: Розроблення проекту дільниці Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену в м. Києві від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» з відгалуження в бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина. Варіант мілкого закладення на Подолі..
3.2. Кількість :
4. Інформація щодо застосування процедури закупівлі в одного учасника
4.1. Підстава застосування відповідно до частини другої статті 33 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти":
4.2. Номер і дата висновку Міжвідомчої комісії з питань державних закупівель про погодження застосування процедури закупівлі в одного учасника (оригінал висновку та копії документів, що є підставами для їх видачі, зберігаються у замовника): № 3/262-вс від 13 березня 2008 р
5. Дата відправлення запрошення до участі в процедурі закупівлі: 25 березня 2008 р
6. Інформація про запрошеного учасника процедури закупівлі:
6.1. Найменування: Державне підприємство «Проектний інститут «Укрметротунельпроект».
6.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 01388443.
6.3. Місцезнаходження, телефон, факс. 01054, м. Київ, вул. Воровського, 21, к. 1., 484-02-63.
7. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце):
8. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з ПДВ)
4 580 174, 80 ( чотири мільйони п’ятсот вісімдесят тисяч сто сімдесят чотири гривні 80 коп. )
9. Дата укладення договору про закупівлю та його вартість 4 580 174, 80 грн.
з ПДВ.
10. Інформація про відсутність учасника - переможця процедури закупівлі в реєстрі недобросовісних учасників.
11. Інформація про наявність учасника - переможця процедури закупівлі в тематичному каталозі учасників процедур закупівель.
12. Інша інформація
13. Склад тендерного комітету
Заступники голови тендерного комітету:
Гавриленко В. В. - заступник начальника метрополітену.
Сушко І. А. - заступник начальника метрополітену.
Секретар тендерного комітету:
Рябченко І. М. - начальник відділу організації проведення тендерів
Члени тендерного комітету:
Олійник М. А. - заступник директора дирекції будівництва метрополітену.
Нагорний В.Г. - начальник служби матеріально – технічного постачання.
М’ягкий М. Г. - заступник головного інженера..
Дорофеєв В.С. - начальник юридичного відділу.
Ощепков О. В. – начальник сектору маркетингу та планування відділу організації проведення тендерів
Савенкова Н. В. – провідний економіст відділу організації проведення тендерів
Кеда Ю. М. – інженер 1 категорії кошторисно – договірного відділу ДБМ
Голова тендерного комітету
Кошмак Ю.Б. – фінансовий директор
Тогда получается, что некоторые тоннели построенные одним и тем же способом в рамках одного перегона то мелкие, то глубокие, то опять мелкие...Дёдя писал(а):По опредению: мелкое заложения НЯЗ это до 20 м. до УГР.
Наверно это бывает крайне редко, и именно об этих случаях ты пишешь:глубина залегания тоннеля относительно дневной поверхности весьма изменчива и на одном перегоне может несколько раз пересекать порог 20 м.
.кроме некоторых исключительных случаев.
Было бы странно, если бы я писал о таких случаяхДёдя писал(а):Наверно это бывает крайне редко, и именно об этих случаях ты пишешь: