Страница 147 из 501

Добавлено: 21 мар 2008, 07:34
Valery36
КМДА сейчас волнуют сооовсем другие проблемы, так что до метро ли им сейчас???

Добавлено: 24 мар 2008, 00:09
DFAW

Добавлено: 25 мар 2008, 17:49
AMY
Метрополитен заключил договор с Проектным институтом «Укрметротоннельпроект» на проектирование участка ПВЛ мелким заложением на Подоле в районе "Тараса Шевченко". Сумма договора — 4,58 млн. грн.

Код: Выделить всё

ЗВІТ
про результати здійснення процедури закупівлі у одного учасника товарів, робіт і послуг за державні кошти
N  27  від  17.03.2008

1. Загальна інформація
1.1. Джерело фінансування закупівлі: міській бюджет.
1.2. Розмір  бюджетного  призначення  згідно з кошторисом або очікувана  вартість  предмета  закупівлі : 4 580 174, 80 ( чотири  мільйони п’ятсот вісімдесят тисяч сто сімдесят чотири гривні 80 коп. ) 

2. Замовник торгів або генеральний замовник торгів
2.1. Головний(і) розпорядник(и) коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Головне управління транспорту, зв`язку та інформатизації виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) код 24363865
2.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ замовника: 03328913
2.3. Повне найменування замовника: Комунальне підприємство «Київський метрополітен»
2.4. Місцезнаходження замовника: Україна, 03055, м. Київ, пр-т Перемоги, 35
2.5. Відповідальний за проведення торгів: Заступник директора СП «Дирекція будівництва метрополітену» Олійник Микола Анатолійович

3. Опис предмета закупівлі
3.1. Предмет закупівлі: Розроблення проекту дільниці Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену в м. Києві від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» з відгалуження в бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина. Варіант мілкого закладення на Подолі..
3.2. Кількість : 

4. Інформація щодо застосування процедури закупівлі в  одного учасника
4.1. Підстава   застосування  відповідно  до  частини  другої статті 33 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти": 
4.2.  Номер  і  дата  висновку  Міжвідомчої  комісії з питань державних  закупівель  про   погодження   застосування   процедури закупівлі   в   одного   учасника  (оригінал висновку  та  копії документів,  що  є  підставами  для  їх  видачі,  зберігаються   у замовника): № 3/262-вс від 13 березня 2008 р  

5. Дата   відправлення   запрошення  до  участі  в  процедурі закупівлі: 25 березня 2008 р

6. Інформація про запрошеного учасника процедури закупівлі:
6.1. Найменування: Державне підприємство «Проектний інститут «Укрметротунельпроект».
6.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 01388443.
6.3. Місцезнаходження, телефон, факс. 01054, м. Київ, вул. Воровського, 21, к. 1., 484-02-63.
7. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце): 

8. Кінцева  ціна,  погоджена в результаті переговорів (з ПДВ)
4 580 174, 80 ( чотири  мільйони п’ятсот вісімдесят тисяч сто сімдесят чотири гривні 80 коп. )
9. Дата укладення договору про закупівлю та його вартість                4 580 174, 80  грн. 
з ПДВ.

10. Інформація про відсутність учасника - переможця процедури закупівлі  в  реєстрі недобросовісних учасників. 
11. Інформація  про  наявність учасника - переможця процедури закупівлі  в  тематичному  каталозі учасників процедур закупівель.

12. Інша інформація


13. Склад тендерного комітету
 
Заступники голови тендерного комітету:
Гавриленко В. В.  - заступник начальника метрополітену.
Сушко І. А.            - заступник начальника метрополітену. 
Секретар тендерного комітету:
Рябченко І. М.      - начальник відділу  організації проведення тендерів
Члени тендерного комітету:
Олійник М. А.      - заступник директора дирекції будівництва метрополітену.
Нагорний В.Г.        - начальник служби матеріально – технічного постачання.
М’ягкий М. Г.      -  заступник головного інженера.. 
Дорофеєв В.С.      - начальник юридичного відділу. 
Ощепков О. В.      – начальник сектору маркетингу та планування відділу  організації проведення тендерів
Савенкова Н. В.   – провідний економіст відділу  організації проведення тендерів
Кеда Ю. М.           – інженер 1 категорії кошторисно – договірного відділу ДБМ

Голова тендерного комітету
Кошмак Ю.Б.       –  фінансовий директор

Добавлено: 26 мар 2008, 10:34
Анатолий
Как может быть там мелкое заложение для ПВЛ? Ведь там у ККЛ мелкое заложение! Значит новую линию будут делать глубже.

Добавлено: 26 мар 2008, 11:22
sevlad
Анатолий, вы вообще все читаете? или только отдельные посты?
В этой теме уже была предварительная схема метро, планом подземной станции, в входами-выходами, переходами, пасажиропотоками, пикетами и пр., монтажками щитов, обсуждением углов уклонов и т.д. и т.п.

Добавлено: 26 мар 2008, 15:43
Анатолий
Я читаю всё и анализирую к тому же - чего и всем желаю. Поэтому сразу вижу все ляпсусы и прочие несоответствия, о чём и сообщаю.

Добавлено: 26 мар 2008, 18:32
tov_tob
Нет там никаких несоответствий и ляпсусов.
Мелкое заложение - очень относительное понятие, которое зачастую ассоциируется с методами строительства станций и перегонов, а не реальной их глубиной.
В Нск мелкая пересадочная станция тоже находится под другой мелкой и успешно называется мелкой.
Придираться можно к понятиям "закрытый" или "открытый" вид работ.

Добавлено: 26 мар 2008, 22:04
Дёдя
По опредению: мелкое заложения НЯЗ это до 20 м. до УГР.

Добавлено: 26 мар 2008, 22:13
tov_tob
Дёдя писал(а):По опредению: мелкое заложения НЯЗ это до 20 м. до УГР.
Тогда получается, что некоторые тоннели построенные одним и тем же способом в рамках одного перегона то мелкие, то глубокие, то опять мелкие...

Добавлено: 26 мар 2008, 22:24
Дёдя
От способа строительства тунеля НЕ ЗАВИСИТ ЕГО ЗАЛОЖЕНИЕ :!:

Добавлено: 26 мар 2008, 22:43
tov_tob
Хм, я ничего не имею против, просто ты меня не так понял: имелось в виду, что глубина залегания тоннеля относительно дневной поверхности весьма изменчива и на одном перегоне может несколько раз пересекать порог 20 м.
Что-то не припомню, чтобы для одного и того же перегона мы давали сразу несколько определений (мелкий или глубокий), кроме некоторых исключительных случаев.

Добавлено: 27 мар 2008, 09:51
Дёдя
глубина залегания тоннеля относительно дневной поверхности весьма изменчива и на одном перегоне может несколько раз пересекать порог 20 м.
Наверно это бывает крайне редко, и именно об этих случаях ты пишешь:
кроме некоторых исключительных случаев.
.

Добавлено: 27 мар 2008, 10:22
tov_tob
Дёдя писал(а):Наверно это бывает крайне редко, и именно об этих случаях ты пишешь:
Было бы странно, если бы я писал о таких случаях ;)
Возьмем для примера перегон Лыбидская-Демиевская.
Какого он заложения?

Добавлено: 27 мар 2008, 11:04
Дёдя
Глубокого переходящего в мелкое!

Добавлено: 27 мар 2008, 19:27
Klovsky
Ну, вы ещё вспомните перегон Выдубичи (Теличка) - Славутич ;)