Страница 147 из 273
Добавлено: 06 апр 2009, 16:26
Nicholas
А в ветке Метро-2 писали про морозильные камеры для истребителей и танков. Дык вагон метро со специально обученной ветки туда как пить дать залезет

Добавлено: 06 апр 2009, 16:54
Inivar
Nicholas, а что такое специально обученная ветка?
Добавлено: 06 апр 2009, 16:58
Flake
Враховуючи, що Крюківець буде їзжити на ПВЛ (ну принаймні я сподіваюсь, що її хоча б частково ними укомплектують) то питання його придатності до експлуатації при низьких температурах стане актуальним і виробникам пора вже зараз думати над тим, щоб проводити відповідні випробування ще до його запуску в серію.
Добавлено: 06 апр 2009, 17:43
Sinoptik
А мне сдается, что учитывая герметичность вагона, и малое время пребывания его на улице,
питання його придатності до експлуатації при низьких температурах
запросто может быть неактуальным...
Добавлено: 06 апр 2009, 17:45
dimentiy
Не понял, что конкретно имеется ввиду?
Добавлено: 06 апр 2009, 17:50
=SV=
ПВЛ будет крытой.
Или нет?
Добавлено: 06 апр 2009, 17:53
dimentiy
Крытой, да на открытом воздухе... На мосту например.
Добавлено: 06 апр 2009, 17:55
Nicholas
Inivar писал(а):Nicholas, а что такое специально обученная ветка?
Тут один товарищ писал про ветку Арсенальная - Завод Арсенал

Добавлено: 06 апр 2009, 18:22
Sinoptik
dimentiy писал(а):Крытой, да на открытом воздухе... На мосту например.
На Филевской линии, и при старых вагонах, еще никто не умер...
Добавлено: 06 апр 2009, 18:26
Flake
А мне сдается, что учитывая герметичность вагона, и малое время пребывания его на улице,
Час проїзду по мосту+естакаді буде не таким вже й малим (явно більшим ніж по Південному мосту). Та й не факт що лінія по Бальзака з самого початку буде повністю накритою. У випадку нехватки часу/проблемами з залученням інвесторів на момент відкриття лінії ця ділянка може бути відкритою.
Sinoptik писал(а):dimentiy писал(а):Крытой, да на открытом воздухе... На мосту например.
На Филевской линии, и при старых вагонах, еще никто не умер...
Старі вагони не вмерли, але ще не факт, що нові Крюківські в цих умовах не помруть (або не захворіють).
Добавлено: 06 апр 2009, 18:26
=SV=
Только вагоны ржавеют быстро...
Добавлено: 06 апр 2009, 18:35
Sinoptik
Flake писал(а):Час проїзду по мосту+естакаді буде не таким вже й малим (явно більшим ніж по Південному мосту)
Але аж ніяк не більше, ніж на СБЛ. Знову ж таки, беручи до уваги відсутність вікон і повітрозабірників, у вагоні не буде відчуватись холод.
Добавлено: 06 апр 2009, 18:45
Flake
Про те що пасажири обійдуться згоден. Але я в контексті того, чи не виникнуть проблеми з устаткуванням?
Добавлено: 06 апр 2009, 18:57
Sinoptik
Взагалі, я мав на увазі, лише пасажирів. А щодо устаткування, так на нього ж виробник дає гарантію.

До - 40 °.
Добавлено: 06 апр 2009, 19:05
Flake
Одне діло гарантія, а інше реальні випробування. Тому вважаю, що перед пим як закуповувати Крюківця для ПВЛ (а точніше навіть - перед тим як пускати в серію) слід було б обкатати його зимою на СБЛ.