Добавлено: 03 июн 2017, 18:23
Ну у поляков прост ов 70-ые годы банально построили прямую как прямая линию (извините за каламбур) линию, потому там только путь необходимо было переложить.
Не будет. Альстомовцы на выставке в Берлине говорили про стоимость безбалластного пути более 1 млн. евро за 1 км. Разумеется столько денег на железную дорогу у нас тратить не будут. При этом путь весьма быстро сооружается при помощи вот таких комплексов.berest писал(а): Такой проект: "До Одессы за 2 часа" - имхо, никто у нас строить не будет.
Я за любой движ, лишь бы делалось и строилось.
Это стоимость в однопутном измерении?mann писал(а):Не будет. Альстомовцы на выставке в Берлине говорили про стоимость безбалластного пути более 1 млн. евро за 1 км. Разумеется столько денег на железную дорогу у нас тратить не будут. При этом путь весьма быстро сооружается при помощи вот таких комплексов.berest писал(а): Такой проект: "До Одессы за 2 часа" - имхо, никто у нас строить не будет.
Я за любой движ, лишь бы делалось и строилось.
Недавав красти, спробував обмежити владу регіональних князьків, спробував скоротити ревізорський апарат - будь якого з цих пунктів достатньо щоб проти нього виступило 99.5% вищих керівників компанії та їх кришувальник омелян. І люценко в томуж ургупованні...euhome писал(а):Балчун подав у відставку
"Сподіваюсь, вам не треба пояснювати справжню мету масованої кампанії чорного піару, активізовану проти мене останніми днями.
Пердаки рвались у рвачей конкретно!VOVA_H писал(а):Недавав красти, спробував обмежити владу регіональних князьків, спробував скоротити ревізорський апарат - будь якого з цих пунктів достатньо щоб проти нього виступило 99.5% вищих керівників компанії та їх кришувальник омелян. І люценко в томуж ургупованні...euhome писал(а):Балчун подав у відставку
"Сподіваюсь, вам не треба пояснювати справжню мету масованої кампанії чорного піару, активізовану проти мене останніми днями.
Ну неможна розглядати залізницю як "сферичного коня в вакумі", залізниця велика - тому має інерцію, падіння ВВП і відповідно вантажних перевезень, інфляція і девальвація, війна, втрата інфраструктури, рухомого складу, санкції і контр санкції, бажання уряду видушити з УЗ копієчку для пенсіонерів, бажання олігархів отримати копієчку від дешевих тарифів на вантажні перевезення, саботаж на рівні керівництва залізниць (бо Бальчун позбавляв їх статусу удільних князівств), протидія на рівні омеляна - все це складалося і дало такий ефект.ЛиС писал(а):Не знаю, кому и что он "не давал", и у кого что "рванулось", но за год работы правления Бальчуна и его команды департаменты на Тверской сильно разжирели, а на местах продолжается "прореживание", в т.ч. и "естественная убыль"(народ просто разбегается). И за год работы "эффективного менеджера" киевский оборот "усох" с 8-ми(иногда 10-ти) вагонных составов до 6-ти(стабильно) 4-х(иногда, но бывает) 8-ми(очень реедко) 10-ти(ну это просто праздник какой-то - где-то отменили РЭ, состав случайно попал в пригородный оборот).
И, да, от Киева катаюсь во всех возможных направлениях. Такого трэша не было никогда.
Чи красивіше, тим приємніше пасажирам. Якщо нема грошей на нові вагони, хай хоч перони будуть нормального вигляду.побілці перонів, обкосці трави і вирубці корчів