Я побувши у Києві, зробив декілька фото біля лівобережних підходів ПМП
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 09 дек 2024, 15:17
TANK
самому туда что-ли сьездить.... а то потом как-нибудь тут прочитаю - "25 лет открытию тонелю под ЖД" - а вспомнить и нечего))) У меня пока один такой недочетик - "м.теремки". вообще ни разу не был. А на "ипподроме" - щит встречал на станции.... старею, наверное.
самому туда что-ли сьездить.... а то потом как-нибудь тут прочитаю - "25 лет открытию тонелю под ЖД" - а вспомнить и нечего)))
TANK, давай разом. Можна на пасажирському з бокалом пива
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 09 дек 2024, 21:49
TANK
вот как бронь оформлю - так сразу! серьезно. (меня эта конченная "дииия" уже третий месяц в шатате в упор не видит, а без нее сейчас никак).
Так что пока только за рулем, упоминание ст. 35 ЗУ "про нацпол" моментально отрезвляет приданых в подмогу к бусификаторам копов, а зеленые до сих пор вообще не имеют права останавливать.
самому туда что-ли сьездить.... а то потом как-нибудь тут прочитаю - "25 лет открытию тонелю под ЖД" - а вспомнить и нечего))) У меня пока один такой недочетик - "м.теремки". вообще ни разу не был.
А ще ти не був на будівництві тунелів метро на Русанівських садах
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 11 дек 2024, 15:00
TANK
то не тонель, а так, засыпанный после сборки подземный переход))
то не тонель, а так, засыпанный после сборки подземный переход))
ТANK, тунель метро в процесі будівництва.
Подільський мостовий перехід
Добавлено: 18 дек 2024, 23:23
Бодрый
Прокуратура через суд вимагає визнати недійсним договір генпідряду на будівництво Подільського мосту, ціна якого за 6 років зросла вдвічі - до 8,7 млрд гривень і продовжує зростати
Подільська окружна прокуратура м. Києва під час виконання представницьких повноважень встановила порушення інтересів держави під час проведення будівництва Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві.
Встановлено, що у квітні 2017 року КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» та приватне товариство уклали договір генпідряду на будівництво Подільського мостового переходу вартістю понад 4,3 млрд грн.
Протягом 6 років сторонами укладались додаткові угоди, якими збільшувався строк виконання договору та його ціна. Станом на грудень 2024 року за договором сплачено понад 8,7 млрд гривень.
Крім того, Антимонопольним комітетом України встановлено, що 2 учасників тендеру на проведення будівництва (зокрема і переможець) ще у 2017 році узгоджували свої дії. Так, учасники тендеру користувались однією IP-адресою та одним пристроєм, комунікували між собою, залучали одну й ту саму уповноважену особу.
Таким чином Антимонопольний комітет України дійшов висновку, що товариства, які брали участь у тендері, мають спільні інтереси та взаємозв’язки.
Ці товариства протягом 2022-2023 років намагались оскаржити рішення АКМУ в судах, однак суди всіх інстанцій відмовили у задоволенні цих вимог.
Зважаючи на всі ці факти та необхідність добудови мосту, що і надалі вимагатиме видатків з бюджету, Подільською окружною прокуратурою міста Києва подано до Господарського суду позов про визнання недійсним договору генпідряду між КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» та приватним товариством, що будує міст з 2017 року.
На даний час Господарським судом міста Києва відкрито провадження у справі.
Джерело Пресслужба Київської міської прокуратури
Метро на Русанівські сади
Добавлено: 19 дек 2024, 16:40
Бодрый
На садах за останні 1,5 тижня збудували 20 метрів верхового тунелю метро
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 19 дек 2024, 23:44
TANK
сьездил..........офигенно, конечно. сооружение огромно, достойно и по своему прекрасно. вспоминал, куда доходили по мосту с садов пару-тройку лет подряд 1 января))) почти на каждом метре вспоминались какие-то лажи, которые на стройке вылазили чуть ли не ежедневно. как лазил туда по металлоконструкциям шариться, чтобы входы-выходы запомнить (эх, диггерство еще играло))). приятно сьездил, одним словом.
Возник у меня только один вопрос - ладно, я могу понять яму на границе жесткой пролетной конструкции и мягкого грунта на устое, который у нас трамбовать не научатся никогда - устой проваливается. Но как можно устроить ямы между разными жесткими пролетным конструкциями? переход ОБОИХ мостов на эстакады - ямы. И даже пока над днепром все стояло на подпорках и уровень был не понятен, по уже готовому мосту над чертороем я не раз ходил пешком, там с эсткадой уровень был один, хоть линейку прикладывай. А сейчас эстакада ощутимо (задницей в машине) ниже моста. вот как так? на мост 40 см. асфальта кинули что-ли, а на эсткаде решили криворуко сделать "горку"?
ПС - если кто будет ехать с правого берега - проезжаете все насквозь, удобный разворот оставили прямо на трамвайных путях, на троещину выезжать не нужно - за естакадой еще 500 м. вместе с трамваем и будет левый поворот (не запрещающий разворот). Вот чего не понял вообще - так это главной дороги по центральной садовой, а не по мосту. аварий там будет масса.
ПС - если кто будет ехать с правого берега - проезжаете все насквозь, удобный разворот оставили прямо на трамвайных путях, на троещину выезжать не нужно - за естакадой еще 500 м. вместе с трамваем и будет левый поворот (не запрещающий разворот). Вот чего не понял вообще - так это главной дороги по центральной садовой, а не по мосту. аварий там будет масса.
Сьогодні їхав з лівого на правий берег.
Перехрестя з Центральною Садовою вул. без світлофорів це жесть
Подільський мостовий перехід
Добавлено: 01 янв 2025, 16:28
Бодрый
Огляд тунелю. Трив. ролика до 8 хв.
Подільський мостовий перехід
Добавлено: 06 янв 2025, 15:28
Бодрый
Зі слів П.Авдокушина в планах на 2025 рік пустити автомобільний рух трамвайним тунелем і вивести дорогу праворуч від трамвайної естакади (напрямок руху в сторону вул. Петра Вершигори)
Re: Метро на Троєщину
Добавлено: 07 янв 2025, 10:11
Aktivnyy
Ну мабуть грошей мало і не очікується їх у достатній кількості в наступному році