Страница 151 из 501

Добавлено: 25 апр 2008, 00:24
tov_tob
Скорее тут.
Хотя там он тоже наверняка проезжал.

Добавлено: 25 апр 2008, 00:44
Дёдя
Или тут :?:

Добавлено: 25 апр 2008, 09:03
DFAW
Дёдя - в трубу не лазал :) Если очень важен маршрут следования мимо ЧАЭС то могу по гуглмапу нарисовать :)

Но есть предложение вернутся к теме :)

10. Передпроектні пропозиції забудови території урочища Горбачиха та будівництво садових будинків з метою перенесення Русанівських та Воскресенських садів з траси будівництва Подільського мостового переходу через р. Дніпро в м. Києві та лінії Київського метрополітену, Дніпровський район м. Києва

Замовник: КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва" Справа № 227-а-08
Проектна організація: АТЗТ "Київсоюзшляхпроект"
ГАП: Черевиков Леонід Федорович
Доповідач: Черевиков Леонід Федорович

Изображение
Генплан.

Изображение
Транспортна схема.

Изображение
ТЕП.

Изображение
Мсце рлзташування.

Добавлено: 25 апр 2008, 09:27
sevlad
Странно что на картах исчезла набережная вдоль Десенки (которая продолжение Бальзака). Хотя судя по твоим фоткам там даже съезды на нее начали строить....

Я сообственно про ту дорогу, которая нарисована желтым тут: http://www.archunion.com.ua/img/2006/05/s_05_102.jpg
Кстати и развязка в районе ЖД путепровода тоже выглядит иначе.

Добавлено: 25 апр 2008, 10:36
Marco Polo
Ну, я так розумію, тому і відправили на доопрацювання. Там навіть на малюнках позначено з'їзди, ІМХО, той хто це проектував не в'їхав в те, що від нього хочуть або не знав усіх деталей, як от про з'їзди і набережну.
А от розв'язка в районі ЖД, ІМХО, значно краща ніж була.

ЩЕ. З іншого боку за наявності такої потужної розв'язки набережна вже не дуже і потрібна, принаймні поки що... Транспорт з Троєщини буде їхати по Бальзака на південь і повертатиме на новий міст на цій розв'язці, аналогічно в зворотньому напрямку. В той час як на схемі попереднього варіанту прямого повороту з Троєщини на міст не було, набережна була необхідна.

Добавлено: 25 апр 2008, 11:41
sevlad
Marco Polo писал(а): А от розв'язка в районі ЖД, ІМХО, значно краща ніж була.
Краща, але навіщо там зайвий раз перетинаються дороги с Троєщини?
І в такому варіанті потрібно зносити ще більше садових ділянок...

Добавлено: 03 май 2008, 14:10
AMY
Слегка с опозданием :-( Только сейчас прочитал :oops:

Київський міський голова Леонід Черновецький особисто перевірить хід будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу

[ 03.05.2008 14:00 ]

Адреса проведення: Труханів острів, будмайданчик мостового переходу.

Виїзд журналістів з двору КМДА о 13.00.

Телефон для акредитації 8 067 242 32 75

[hr]
Зато отчет о поездке-инспекции на сайте КГГА вывешен своевременно, можно сказать даже досрочно :wink:

Роботи з будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу прискорені

[ "Офiцiйний портал Київської мiської влади" | 03-05-2008 ]
[left]http://kmv.gov.ua/images/news/93392.jpg[/left]В столиці прискорили зведення Подільсько-Воскресенського мостового переходу – таке доручення отримали виконавці робіт від Київського міського голови Леоніда Черновецького, під час його візиту на будівництво мостового переходу.

«Подільсько-Воскресенський мостовий перехід – наймасштабніший проект міста. Його почали зводити ще у 2003 році. Необхідно зробити все можливе, аби ввести його в дію якомога скоріше, адже його запуск забезпечить транспортним сполученням лівобережні райони міста, де мешкають близько 1,5 млн. киян, з правобережною частиною столиці», - підкреслив Леонід Черновецький.

Він додав, що введення в експлуатацію мостового переходу скоротить маршрут пересування з лівобережної частини столиці до центру міста на 7 км, а отже, зменшить час пересування з 1,5-2 годин до 25-30 хвилин.

«Наразі щодобово річку Дніпро в обидва напрямки перетинає більше 300 тис. автомобілів. В години «пік» інтенсивність руху транспорту по мостах в 2,6 рази перевищує їх пропускну спроможність, особливо це стосується Московського мосту. Пропускна спроможність Подільсько-Воскресенського мостового переходу становитиме 60 тис. автомобілів на добу, а це значно покращить ситуацію на існуючих мостах через Дніпро», - зауважив мер.

Він розповів, що такий мостовий перехід коштуватиме місту 5,06 млрд. грн. та додав, що з цих коштів вже освоєно 2,03 млрд. грн. А на 2008 рік, за словами міського голови, із столичного бюджету виділено 885 млн. грн.

Нагадаємо, що в грудня 2007 року було відкрито односторонній рух з вул. Набережно-Хрещатицької по мосту через Гавань та Набережно-Рибальській дорозі у бік житлового масиву Оболонь. Повноцінний двосторонній рух по мосту через Гавань буде відкрито в другому півріччі 2009 року, після завершення будівництва естакади вздовж вул. Набережно-Хрещатицька.

Першу чергу основного мостового переходу – від бульвару Перова до вул. Набережно-Хрещатицької з влаштуванням з’їзду та заїзду з мостового переходу на вул. Набережно-Хрещатицьку – буде введено в дію у 2010 році.

Повністю завершити будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу, з його автомобільною частиною та метрополітеном планується в 2011 році. Найбільший міст Києва простягатиметься від бульвару Перова до вул. Межигірської, довжина його складатиме 7,04 км.

Підсумовуючи результати свого робочого візиту, міський голова зауважив, що Подільсько-Воскресенський мостовий перехід вирішить проблему транспортного сполучення правого та лівого берегів Дніпра, однак на цьому столична влада не зупиниться. В перспективі Леонід Черновецький бачить реконструкцію мосту Патона, яку заплановано на 2010 рік, а також зведення ще двох мостів через річку Дніпро в рамках будівництва Великої кільцевої дороги.

Добавлено: 03 май 2008, 17:42
AMY
Монтаж арочной конструкции Подольско-Воскресенского моста начнется в мае, - КГГА

[ "РБК-Украина" | 03-05-2008 ]
В мае начнется монтаж арочной конструкции на Подольско-Воскресенском мосту. Об этом сообщил сегодня первый заместитель председателя КГГА Денис Басс. Он отметил, что планируется завершить монтаж арки на мосту в 1 кв. в 2009 г. По его словам, эта арка весит 7 тыс. т и в этом году на ее монтаж выделено 1 млрд грн., а раньше уже было освоено 2 млрд грн. Также Д.Басс отметил, что на сегодня уже смонтирован пролет моста, и строители уже могут пересекать мост по конструкции.
[hr]

С владельцами 140 земучастков на Русановских садах достигнуты договоренности о строительстве Подольско-Воскресенского моста, - КГГА

[ "РБК-Украина" | 03-05-2008 ]
КГГА уже достигла договоренности с владельцами 140 земельных участков на Русановских садах, которые препятствуют строительству этого моста. Об этом сообщил сегодня первый заместитель председателя КГГА Денис Басс. По его словам, с владельцами еще 140 участков пока ведутся переговоры. Кроме того, он отметил, что для строительства моста также необходимо было расселять общежития и сносить большие предприятия, что достаточно дорого для города, поскольку эти предприятия придется выкупать по оценочной стоимости. Так, по его словам, на выкуп предприятий предусмотрено около 20-30 млн грн.

Добавлено: 03 май 2008, 23:11
ualex
По его словам, с владельцами еще 140 участков пока ведутся переговоры.
Пока проводятся "переговоры" - люди красят, ремонтируют заборы, и НИКУДА валить не собираются...

Добавлено: 03 май 2008, 23:20
Sinoptik
и НИКУДА валить не собираются...
А прийдется...

Добавлено: 04 май 2008, 00:02
ualex
А прийдется...
... дай-то Бог чтобы все было как по плану мера...
По его словам, эта арка весит 7 тыс. т и в этом году на ее монтаж выделено 1 млрд грн., а раньше уже было освоено
:shock: - чудовищные деньги на монтаж арки в 7 килотонн... попахивает воровством в особо крупных...
помнится строительство всего моста поначалу оценивали в $ 400 млн(UAH 2 млрд)

Добавлено: 04 май 2008, 10:10
Дёдя
- чудовищные деньги на монтаж арки в 7 килотонн... попахивает воровством в особо крупных...

помнится строительство всего моста поначалу оценивали в $ 400 млн(UAH 2 млрд)
Знаешь, не смотря на то что говорит Метробудівець, у нас только тем и занимаются, что воруют в особо крупных....
Вот пример, чтобы не быть голословным(уже приводил ранее): мост в Китае длиной 36 км. по морю обошелся в $1,7 млрд. и был построен за 5 лет (2003-2008). ($47 млн/км) Справедливости ради нужно отметить, что на мосту 6 полос(как и на троещинском).
По телеку в программе про открытие сказали, что в америке планируют построить мост НЯП 45 км., и смета его $2,0млрд. ($45 млн/км).
мост на троещину уже строят 5 лет, конца не видно, его длина 7 км. (из которых 6 по суше), на сегодня расчетная стоимость $1,1 млрд. ($155 млн/км)
ЗЫ: так как, Метробудівець: воруют у нас в "особо крупных"?

Добавлено: 04 май 2008, 10:45
AMY
Дёдя писал(а):так как, <...> воруют у нас в "особо крупных"?

Нет, у нас исключительно осваивают :roll:

Добавлено: 04 май 2008, 11:01
DFAW
Честно говоря обе цифры очень странные и масса арок и цена монтажа.

Добавлено: 04 май 2008, 11:47
tov_tob
Кстати, под арку над пятками уже арматуру собирают (замечено на сабвеевке).